Wat geef je zoal uit aan treinreizen? Vaak kan het met een treinabonnement veel goedkoper.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:35 schreef Schenkstroop het volgende:
Als er een derde klas zou bestaan zou ik er zeker meer op uittrekken. Hopelijk is het dan ook stukken goedkoper. Want de trein is best duur voor mijn gevoel.
Ik ga eens in de twee maanden naar amsterdam. Maar dan met de bus. En dat vind ik al duur genoeg. 6.40 ongeveer maar je moet standaard 4 euro op je kaart hebben staan. En praktisch gezien is dat altijd duur omdat je telkens maar met 5 of tien mag opwaarderen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat geef je zoal uit aan treinreizen? Vaak kan het met een treinabonnement veel goedkoper.
Hoe veel km is het fietsen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ga eens in de twee maanden naar amsterdam. Maar dan met de bus. En dat vind ik al duur genoeg. 6.40 ongeveer maar je moet standaard 4 euro op je kaart hebben staan. En praktisch gezien is dat altijd duur omdat je telkens maar met 5 of tien mag opwaarderen.
En ik koop altijd treindagkaartjes als ik de acties niet mis.
22 KM ongeveer maar ik ken de route niet. En ik moet mn fiets maken (beide banden vervangen, rotklus omdat "sparta" met een rare achterwiel-ophanging, je kan de binnenband moeilijk op de achterste wiel krijgen. tenzij je de nieuwe band gewoon doorknipt en dan weer plakt.)quote:
Zo fantasieloos met alleen "roze of verticale dunne lijntjes".quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:46 schreef chroestjov het volgende:
Niets mis met een goed overhemd, wat zit je nou nodeloos te haten TS.
Pics?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
22 KM ongeveer maar ik ken de route niet. En ik moet mn fiets maken (beide banden vervangen, rotklus omdat "sparta" met een rare achterwiel-ophanging, je kan de binnenband moielijk op de achterste wiel krijgen. tenzij je de nieuwe band gewoon doorknipt en dan weer plakt.)
Ja en ben je nog bijna gestikt in het zand of in je accent?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Schenkie, kirrrollll eeyyy errrrrrr vette errrrrrrreis man.
Ik was het in de terrrrrrrrein.
..in zijn lange gekamde manenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:51 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja ben je nog bijna gestikt in het zand of in je accent
Kloptquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:00 schreef Schenkstroop het volgende:
Neh GobsonLesPaul88 kan het niet zijn geweest hij liegt dat hij baast
Haarlemse errrquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Dus ik van de week met de trein naar Zandvoort aan Zee. Kom ik op een gegeven moment in de buurt van een walgelijke korpsbal (heten die mensen zo?) te staan in de trein. Walgelijke gast met zijn puntschoenen en strakke jeans en golvend halflang haar, zijn Bold-and-the-beautiful" kin en zijn walgelijke Haarlemse "errrrr". Volgens mij had hij inderdaad nog een polo om zn nek hangen en een lichtrose bloes (ik weiger blouse te gebruiken). Of was het gestreept. Weet niet meer. Hij kwam heel "toevallig" een (heel mooi) collega? meisje tegen die overstapte van één trein naar de ander richting Haarrrrlem. Ik kan bijna zweren dat die gladjakker dat gewoon zo heeft iingecalculeerd. Wat een nepperd.
Dat meisje was wel erg mooi ja. Een soort blonde Barbie met veel sproeten, mooi lang blond haar en een overgrote bril op dr mik. Soort vrouwelijke tegenhanger van de gladjakker zegmaar. Ik heb mij verskrikkelijk staan ergeren en k kon ook niet weg in de overvolle trein. "Oh zo interessant" wat ie allemaal te vertellen had. En toen kwam ie nog een oud studiemaatje tegen. En hoe die flikkers mekaar de hand of liever "een stoere poging tot boks of een handklap" geven. Man o man
Het zal vast en zeker stikte jaloezie zijn geweest van mij. Maar het kan toch dat zulke typen bij meerdere mensen niet in de smaak vallen behalve alleen bij kansloze lelijkerds zoals mij?
Of was het gooische err vergeef me?quote:
ja idd hoe kom je erbij dat haarlem bekakt is we praten hier gewoon ABNquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Of was het gooische err vergeef me?
oo srry daar erger ik mij zelf ook meestal aanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Faalhaas. Moet je daar nou de hele OP voor quoten ?!
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:57 schreef wuuht het volgende:
[..]
oo srry daar erger ik mij zelf ook meestal aan
Juist. YUP in wording geniet nog van zijn OVJ. Wat een parasiet.quote:
ik dacht dat jij een uitkering had?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Juist. YUP in wording geniet nog van zijn OVJ. Wat een parasiet.
Klopt maar ik heb dan weer niet zoveel toekomstperspectief of wel?quote:
lijkt me niet inderdaadquote:Op zondag 29 juli 2012 01:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Klopt maar ik heb dan weer niet zoveel toekomstperspectief of wel?
Dus. Hij is pas een uitvreter. Lekker teren op subsidies waar iedereen (behalve mensen zoals mij) aan meebetaalt. En dan veranderen in een vieze apathische VVD-stemmende graaier.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dus. Hij is pas een uitvreter. Lekker teren op subsidies die iedereen (behalve mensen zoals mij) aan meebetalen. En dan veranderen in een vieze apathische VVD-stemmende graaier.
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:06 schreef dicklips het volgende:
[..]ik hoop echt maar voor jou dat je een heel erge dedicated troll bent
wat?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:18 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie is hier "dedicated"
Jij komt hier overduideljjk om te trollen. Ik spui gewoon met objectieve obeservaties (waarheden). Ben ik dan een troll?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:19 schreef dicklips het volgende:
[..]
wat?ik bedoel dat als je een troll bent, dat je al jaren lang in je rol blijft, wat heeft mijn registratie datum daarmee te maken?
waar heb je het allemaal over manquote:Op zondag 29 juli 2012 01:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jij komt hier overduideljjk om te trollen. Ik spui gewoon met objectieve obeservaties (waarheden). Ben ik dan een troll?
Of kun jij niet tegen de waarheid, maar dan ben jij de troll.
En hoe is jouw leven dan een stuk beter zeker. Je bent gisteren geregistreerd op fok en hebt al 120+ posts erop zitten. Gaat goedquote:Op zondag 29 juli 2012 01:23 schreef dicklips het volgende:
[..]
waar heb je het allemaal over manik hoop voor je dat je een troll bent, omdat je leven anders wel heul triest is
Welk buurmeisje?quote:
maar jij bent een 33 ofzo jarige maagd met een uitkering en schurft op zijn kopquote:Op zondag 29 juli 2012 01:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En hoe is jouw leven dan een stuk beter zeker. Je bent gisteren geregistreerd op fok en hebt al 120+ posts erop zitten. Gaat goed
Ja lach maar.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:26 schreef dicklips het volgende:
[..]
maar jij bent een 33 ofzo jarige maagd met een uitkering en schurft op zijn kop
HAHAHAHHA JIJ ANDERE MENSEN UITMAKEN VOOR PARASIET HAHAHAquote:Op zondag 29 juli 2012 01:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dus. Hij is pas een uitvreter. Lekker teren op subsidies waar iedereen (behalve mensen zoals mij) aan meebetaalt. En dan veranderen in een vieze apathische VVD-stemmende graaier.
Rijken zijn ook parasieten hoor. kijk een rijkaard betaalt veel belasting maar houd toch flink veel over. Van eenarmoedzaaier kun je niet meer plukken. En toch doen ze dat HAHAHA LOL!!!quote:Op zondag 29 juli 2012 01:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
HAHAHAHHA JIJ ANDERE MENSEN UITMAKEN VOOR PARASIET HAHAHA
Not sure if trolling or seriousquote:Op zondag 29 juli 2012 01:32 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
En je hebt er helemaal geen contact meer mee? Zonde man, was je kans.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |