Juist.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Het zal vast en zeker stikte jaloezie zijn geweest van mij.
Eerder een obsessie.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Dus ik van de week met de trein...[hoop gehaat]
Het zal vast en zeker stikte jaloezie zijn geweest van mij.
Kun je a/d hand van mijn beschrijving je voorstellen over wat voor een type ik het heb? Ik noem ze zelf altijd ballen. Maar mischien is er een andere benaming voor ik weet niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hoe kan je nou weet weten dat het een korpsbal was?
Ja, maar een korpsbal is lang niet iedereen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Kun je a/d hand van mijn beschrijving je voorstellen over wat voor een type ik het heb? Ik noem ze zelf altijd ballen. Maar mischien is er een andere benaming voor ik weet niet.
Afgunst jaja maar ook omdat ie gewoon walgelijk is en dan toch succesvol. My mind cannot comprehend.quote:
Doe hem na, evenaar zijn succes.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Afgunst jaja maar ook omdat ie gewoon walgelijk is en dan toch succesvol. My mind cannot comprehend.
Met altijd lief en aardig doen bereik je ook niet veel.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Afgunst jaja maar ook omdat ie gewoon walgelijk is en dan toch succesvol. My mind cannot comprehend.
Je kunt niet altijd van de gladde Patrick Bateman look houden nee, dat klopt. Maar ook als je dat niet hebt kun je dat compenseren met een fijn karakter, dat moet jij eens leren.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat raar dat hij vrouwenkleren draagt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:51 schreef Schenkstroop het volgende:
bloes (ik weiger blouse te gebruiken).
Zelfvertrouwen, status en goede genen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Het zal vast en zeker stikte jaloezie zijn geweest van mij. Maar het kan toch dat zulke typen bij meerdere mensen niet in de smaak vallen behalve alleen bij kansloze lelijkerds zoals mij?
Schijnbaar vinden heel veel mensen het dan niet walgelijk he.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |