Juist.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Het zal vast en zeker stikte jaloezie zijn geweest van mij.
Eerder een obsessie.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Dus ik van de week met de trein...[hoop gehaat]
Het zal vast en zeker stikte jaloezie zijn geweest van mij.
Kun je a/d hand van mijn beschrijving je voorstellen over wat voor een type ik het heb? Ik noem ze zelf altijd ballen. Maar mischien is er een andere benaming voor ik weet niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hoe kan je nou weet weten dat het een korpsbal was?
Ja, maar een korpsbal is lang niet iedereen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Kun je a/d hand van mijn beschrijving je voorstellen over wat voor een type ik het heb? Ik noem ze zelf altijd ballen. Maar mischien is er een andere benaming voor ik weet niet.
Afgunst jaja maar ook omdat ie gewoon walgelijk is en dan toch succesvol. My mind cannot comprehend.quote:
Doe hem na, evenaar zijn succes.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Afgunst jaja maar ook omdat ie gewoon walgelijk is en dan toch succesvol. My mind cannot comprehend.
Met altijd lief en aardig doen bereik je ook niet veel.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Afgunst jaja maar ook omdat ie gewoon walgelijk is en dan toch succesvol. My mind cannot comprehend.
Je kunt niet altijd van de gladde Patrick Bateman look houden nee, dat klopt. Maar ook als je dat niet hebt kun je dat compenseren met een fijn karakter, dat moet jij eens leren.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat raar dat hij vrouwenkleren draagt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:51 schreef Schenkstroop het volgende:
bloes (ik weiger blouse te gebruiken).
Zelfvertrouwen, status en goede genen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Het zal vast en zeker stikte jaloezie zijn geweest van mij. Maar het kan toch dat zulke typen bij meerdere mensen niet in de smaak vallen behalve alleen bij kansloze lelijkerds zoals mij?
Schijnbaar vinden heel veel mensen het dan niet walgelijk he.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij hoef je in het geval van ts maar puntschoenen te dragen (staan overigens gewoon stijlvol en mankeert niets aan), een overhemd en iets symmetrisch gezicht te hebben dan volgt deze omschrijving al.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:09 schreef Yreal het volgende:
Daar hebben Inderdaad meer mensen een hekel aan.
Jij begrijtpt em! Waaorm moet de wereld eigenlijk zo in mekaar steken bleh..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met altijd lief en aardig doen bereik je ook niet veel.
Ik heb op hem na geen andere gladjakker meer gezien die dag.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:00 schreef Socios het volgende:
Dat krijg je als je in die regio met de trein langs Overveen of Bloemendaal komt.
Ik heb ook wel een (vrij) fijn karakter. Vraag mijn vrienden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je kunt niet altijd van de gladde Patrick Bateman look houden nee, dat klopt. Maar ook als je dat niet hebt kun je dat compenseren met een fijn karakter, dat moet jij eens leren.
Zit daar een verschil in dat wist ik niet. Wanneer gebruik je bloes of blouse dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat raar dat hij vrouwenkleren draagt.
Ik wilde eigenlijk naar Scheveningen gaan omdat het daar drukker is maar daar had ik het geld niet voor (35 euro met de NS). En de treindagkaartjes via marktplaats waren nog niet binnen (mensen reageerden best wel laat en we hadden maar 1 week zon).quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:07 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Als een burger met de trein naar zandvoort aan zee gaan is voor mij een grotere klacht.
Je had zeker een blikje 3es cola en broodjes in je rugzakje.
Heb je nog veel topless vrouwtjes gespot, of viel het tegen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:16 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk naar Scheveningen gaan omdat het daar drukker is maar daar had ik het geld niet voor (35 euro met de NS). En de treindagkaartjes via marktplaats waren nog niet binnen (mensen reageerden best wel laat en we hadden maar 1 week zon).
Ja hij was best knap en symmetrisch, vooruitgestoken kin, bling in zn ogen en lage weknbrauwen waar vrouwen zo op vallen, golvend haar enzovoort. Maar zijn houding was gewoon walgelijk moest nog net niet overgeven.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Schijnbaar vinden heel veel mensen het dan niet walgelijk he.
denk niet dat schenk eerste klas zal reizenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:23 schreef Khaleesi het volgende:
En die bal zat in 2de klas TS??? Ongehoord!![]()
Of TS zat in 1ste klas.
In dat geval, TS is een snob.
Zijn houding ja. Gewoon afgunst dit.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja hij was best knap en symmetrisch, vooruitgestoken kin, bling in zn ogen en lage weknbrauwen waar vrouwen zo op vallen, golvend haar enzovoort. Maar zijn houding was gewoon walgelijk moest nog net niet overgeven.
beetje gay ook welquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zijn houding ja. Gewoon afgunst dit.
Jawel een paar die liepen langs het water. Uit het water en weer erin. Eentje bedekte haar borsten even toen zij langs mij en anderen liep. Maar volgens mij kon het haar niets schelen hoe zij erbij liep. Want ze keek me effe aan en mwa die handen om haar borsten te bedekken waren niet nodig vond ze. Ik kijk trouwens niet zo naar borsten eerder naar andere dingen bij meiden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:20 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Heb je nog veel topless vrouwtjes gespot, of viel het tegen.
Het lijkt elk jaar minder te worden he!
Dat is een dameskledingstuk. Wat jij bedoelt is een overhemd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:14 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jij begrijtpt em! Waaorm moet de wereld eigenlijk zo in mekaar steken bleh..
[..]
Ik heb op hem na geen andere gladjakker meer gezien die dag.
[..]
Ik heb ook wel een (vrij) fijn karakter. Vraag mijn vrienden.
[..]
Zit daar een verschil in dat wist ik niet. Wanneer gebruik je bloes of blouse dan?
Was tweede klas ja. Ik heb overigens wel een tijd in de 1e klas gezeten maar dat had ik niet door. ik vroeg wat aan een conducteur die geen dienst had en hij zat in een lege coupe. En ben daarna ook maar daar gaan zitten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:23 schreef Khaleesi het volgende:
En die bal zat in 2de klas TS??? Ongehoord!![]()
Of TS zat in 1ste klas.
In dat geval, TS is een snob.
O, zoals.....quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:26 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jawel een paar die liepen langs het water. Uit het water en weer erin. Eentje bedekte haar borsten even toen zij langs mij en anderen liep. Maar volgens mij kon het haar niets schelen hoe zij erbij liep. Want ze keek me effe aan en mwa die handen om haar borsten te bedekken waren niet nodig vond ze. Ik kijk trouwens niet zo naar borsten eerder naar andere dingen bij meiden.
En terecht als er toch niemand zit en de 2e klas is te druk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Was tweede klas ja. Ik heb overigens wel een tijd in de 1e klas gezeten maar dat had ik niet door. ik vroeg wat aan een conducteur die geen dienst had en hij zat in een lege coupe. En ben daarna ook maar daar gaan zitten.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Was tweede klas ja. Ik heb overigens wel een tijd in de 1e klas gezeten maar dat had ik niet door. ik vroeg wat aan een conducteur die geen dienst had en hij zat in een lege coupe. En ben daarna ook maar daar gaan zitten.
Als er een derde klas zou bestaan zou ik er zeker meer op uit trekken. Hopelijk is het dan ook stukken goedkoper. Want de trein is best duur voor mijn gevoel.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is een dameskledingstuk. Wat jij bedoelt is een overhemd.
@hierboven: schenkstroop reist in de derde klasse.
zeg het ze soosquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Onmogelijk; bestaat al tientallen jaren niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |