Beter: Waar wij met modder naar sonja gooien?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
De huidige TT is eigenlijk niet meer zo toepasselijk.
Je kunt het wel constateren, maar iemand erom bashen is een stapje verder. Bij wie dat ook is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:39 schreef DarkElf het volgende:
ach als Christina A. dikker geworden is hebben we het er toch ook over? Of Mariah M?
Waarom bij Sonja S. dan niet? Wel consequent blijven hoor.
In de 'onflatteuze foto's' reeks gebeurt het dagelijks. Waarom hoor je daar dan nooit iemand over en is het bij Sonja ineens dan wel zielig?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:37 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar vind het niet nodig iemand daarnaast aan te vallen op een eetziekte/haar figuur..
Ik zeg nergens dat ik dat wel ok vind. Ik ben vrij nieuw hier en dit is het eerste topic waar ik dit zie (eerst zelfs in de TT) en bij andere sterren vind ik het net zo onnodig. Er zijn genoeg andere rariteiten aan deze dame om te bespreken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
In de 'onflatteuze foto's' reeks gebeurt het dagelijks. Waarom hoor je daar dan nooit iemand over en is het bij Sonja ineens dan wel zielig?
(Ik snap heus wat je bedoelt, maar waarom is het in dat andere topic bij andere 'sterren' dan wel oke?)
Ja zeker, wat dat betreft kan het veel erger dan Fok.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:07 schreef Greys het volgende:
Ja maar goed, zo werkt 'het internet' nou eenmaal
Op allerhande buitenlandse sites wordt bv die Jessica Simpson ook 'gebashd' dat ze zo dik is geworden. Voor de helft zal dat gewoon de kift zijn omdat zij het wel met John Mayer gedaan heeft en wij niet () maar het is een utopie om te denken dat dit soort bespreken van 'jezus, die is vet geworden' niet meer op internet zal plaatsvinden. En dus ook op FOK!.
Ik leef op "jezus wat is die vet geworden" topics!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:07 schreef Greys het volgende:
Ja maar goed, zo werkt 'het internet' nou eenmaal
Op allerhande buitenlandse sites wordt bv die Jessica Simpson ook 'gebashd' dat ze zo dik is geworden. Voor de helft zal dat gewoon de kift zijn omdat zij het wel met John Mayer gedaan heeft en wij niet () maar het is een utopie om te denken dat dit soort bespreken van 'jezus, die is vet geworden' niet meer op internet zal plaatsvinden. En dus ook op FOK!.
Ik ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:38 schreef MightyMightyM het volgende:
Nou, ik geef het de beroemdheden wel te doen inderdaad. Dagelijks afgekraakt worden om je uiterlijk terwijl ze, laten we wel wezen, vaak toch echt bovengemiddeld knap zijn. Het zou me niks verbazen als Yolanthe bepaalde dingen aan zichzelf heeft laten veranderen (haargrens, gebit) naar aanleiding van dergelijk commentaar.
Ik zou van minder labiel worden.
Serieusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:00 schreef Juweel het volgende:
Ze schref op haar FB ergens dat de UWV arts haar had gemeld dat ze een persoonlijkheidsstoornis heeft en daar was ze het niet mee eens. Ik zou het er ook niet mee eens zijn als iemand dat tegen mij zei maar het verschil tussen mij en Sonja Silva is dat ik dat niet open en bloot op FB zou zetten. Sterker nog, ik zou dat tegen niemand zeggen!
twitter:sonjasilva twitterde op woensdag 01-08-2012 om 16:36:09Zucht... Nog een paar nachtjes en dan gaan we naar Frankrijk... Zin iiiiin! @pykemusiq: ga je wel de hele weg zingen?? <3 reageer retweet
Ik vind het sowieso fascinerend dat zo'n jongen op zo'n vrouw valt. Er valt ook al niets te halen, dus hij heeft ècht een aparte smaak. En dan al die bagage.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:26 schreef Day het volgende:
Iets zeg me dat Pyke dit niet heel lang vol gaat houden!
En waarom vind je dat?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:37 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar vind het niet nodig iemand daarnaast aan te vallen op een eetziekte/haar figuur..
Zoals ik al aangaf:quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook.
Heb Sonja dan ook geen dikke pad genoemd oid. Ook omdat ik het nog steeds geen lelijke vrouw vind, nu ze een stuk steviger is.
Echter, je noemt nu Yolanthe. Het zijn volgens mij wèl de types die er zelf voor kiezen steeds hun hele hebben en houwen de wereld in te slingeren, die het meeste commentaar krijgen... Ze willen álles met 'ons' delen. Yolanthe d'r zoveelste getuite-lipjes-foto via twitter, Sonja d'r zoveelste scheiding, d'r column over d'r ME in de Vriendin, d'r gekweel met Pyke op twitter en Facebook. Als je als 'bekende' zoveel uit eigen beweging deelt met de rest van de wereld, gaat de rest van de wereld er af en toe een mening op na houden die wellicht niet geheel de mening is die je wilt horen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Waarom? Omdat de naam van het personage waar mijn nickname van afstamt tegenwoordig net zo bekend is als de naam van Sonja Silva? Nah
Ik vind het gewoon belachelijk dat je, als je toch al een derderangs BN'ertje bent, zo misselijk achter beledigingen aan moet gaan. Toen Jelka van Houten zo misselijk tegen Novum Nieuws deed en haar zus Carice haar zo geweldig voor lul zette omdat ze zo arrogant deed vond ik dat geweldig, omdat je als BN'er één taak hebt; Hoe lullig pers of fans ook zijn tegen je, blijf in ieder geval vriendelijk of in het uiterste geval neutraal. Niet misselijk lopen afkatten, ondergordelse reacties geven of weglopen zonder iets te zeggen; Of je bent een BN'er en zorgt ook dat je dat kunt zijn en VOLHOUDEN, of je kunt de strijd om BN'er te worden gewoon opgeven.
Sonja Silva is geen BN'er meer omdat haar kop niet meer op TMF verschijnt en zal het ook nooit meer worden met die mentaliteit van haar nu. "Kijk mij vrolijk en blij zijn met mijn vierde scharrelprins op het witte leasepaard! Geleased want eigendom kan ik zelf niet betalen, maar dat maakt niet uit en wie er wat over zegt boeit mij niet! Ik ben vrij en vrolijk en Jezus houd mijn dikke reet op het goede pad! Love to have ME!", maar tóch twee dagen later negatief reageren in de trand van "Kijk nu wat die vage roddelsite over mij schrijft, nu zou ik weer dit gedaan hebben!"
Ik vind het best verklaarbaar. :-)quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:00 schreef Juweel het volgende:
Ze schref op haar FB ergens dat de UWV arts haar had gemeld dat ze een persoonlijkheidsstoornis heeft en daar was ze het niet mee eens. Ik zou het er ook niet mee eens zijn als iemand dat tegen mij zei maar het verschil tussen mij en Sonja Silva is dat ik dat niet open en bloot op FB zou zetten. Sterker nog, ik zou dat tegen niemand zeggen!
Ik ook. Het enige wat zij meebrengt is een hoop ellende en een heule dikke schuld...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:50 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso fascinerend dat zo'n jongen op zo'n vrouw valt. Er valt ook al niets te halen, dus hij heeft ècht een aparte smaak. En dan al die bagage.
Ik zie nu dat ze maar vijf jaar schelen....
Whut?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:28 schreef veldsla2000 het volgende:
Voorbeeld - een sms-bom naar haar "vangnet" van moeders. Of iemand haar kind kan ophalen omdat ze het niet trekt. De behulpzame moeder van een klasgenoot die hem thuisbrengt treft vervolgens een bank vol tassen. Mevrouw bleek te zijn shoppen...
En dat is dus onzin cognitieve gedragstherapie is er niet op gericht om over je grenzen heen te gaan, maar je grenzen te ontdekken. Met elke ziekte is het, als het lang duurt, op een gegeven moment bij veel mensen (niet alle) ook wel makkelijk zich erachter te verbergen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:20 schreef Teslynd het volgende:
Twitter volg ik niet, dus ik weet andersmans rare twittergedrag niet. Wel heb ik onbedoeld wat over haar gelezen. Het UWV wil iedereen met CVS of ME naar cognitieve gedragstherapie sturen. Dat blijkt een training om jezelf over grenzen heen te laten sleuren. Als ik het goed begrepen heb, moet dat 2 jaar lang gebeuren. Wat bij gezonde mensen goed uitpakken kan (maar niet iedereen is in de wieg gelegd voor topsporter), pakt al gauw slecht uit bij zieken. Twee jaar is een lange tijd om jezelf volledig voorbij te lopen.
En als je volkomen gebroken bent, moet je weer bij het UWV opdraven om je te laten vertellen dat genezen bent, dan wel een tegenwerker. Dus grote kans op arbeidsgeschiktverklaring. Het UWV is een enge instelling. Ze oordelen namelijk niet over arbeidsgeschiktheid, maar over wel of niet arbeidsongeschikt op grond van een van de op hun lijst vermelde ziektes.
De narcistische persoonlijkheidsstoornis (NPS) is een persoonlijkheidsstoornis die wordt gekenmerkt door een overdreven gevoel van eigenwaarde, een sterke behoefte aan bewondering en een laag inlevingsvermogen. De stoornis kan worden gezien als de pathologische (ziekelijke) vorm van narcisme.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
Whut?
* lezzer heeft 10 jaar ME/CVS gehad.
Volgens mij heeft zij ergens anders last van hoor...
Frankrijk. Hoe romantisch! En dan natuurlijk even naar de Eiffentorenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:12 schreef piglet het volgende:
[..]
Maar ze gaan nu eerst even lekker samen een paar dagen naar Frankrijk. Relatie-test nummer 1
Ja, koek-koek toet-toet zou mijn buurvrouw zeggen...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
Whut?
* lezzer heeft 10 jaar ME/CVS gehad.
Volgens mij heeft zij ergens anders last van hoor...
Helemaal mee eens hoor, maar de "Gate" betreft hier haar huwelijksdrang/vreemdgang/Twittergekte en haar omvang is bijzaak. Om daar dan maar over te blijven ouwenelen is een beetje jammer van de daadwerkelijk interessante focus.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:39 schreef DarkElf het volgende:
ach als Christina A. dikker geworden is hebben we het er toch ook over? Of Mariah M?
Waarom bij Sonja S. dan niet? Wel consequent blijven hoor.
Daar is nu toch wel charme wel vanaf nu zij er overheen is gegaan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:46 schreef Marie30 het volgende:
Ik ga die Pyke van haar afsnoepen. Lekker ding
Ik til hem terug naar de league waarin hij behoort.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:48 schreef veldsla2000 het volgende:
[..]
Daar is nu toch wel charme wel vanaf nu zij er overheen is gegaan?
Pas trouwens maar op dat je niets oploopt, met de snelheid waar zij mee gaat kan ik niet garanderen dat ze geen sporen heeft achtergelaten...
Ja popje, dat is nou juist jouw probleem...twitter:sonjasilva twitterde op woensdag 01-08-2012 om 19:28:43@JermaineFleur @pykemusiq Yes... Yes... Yeeeeeeeees, all I can say is... =) reageer retweet
Je valt op wollen truien, ja?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is wel echt jammer van Pyke hoor.
Zo besmet.
Ik vond het zo'n leuke koorknaap
Heeft hij haar ten huwelijk gevraagd?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:39 schreef veldsla2000 het volgende:
Ja popje, dat wisten we allang...twitter:sonjasilva twitterde op woensdag 01-08-2012 om 19:28:43@JermaineFleur @pykemusiq Yes... Yes... Yeeeeeeeees, all I can say is... =) reageer retweet
[..]
Je valt op wollen truien, ja?
Hahaha, nee ging geloof over hun vakantie of iets dergelijks. Maar het was te mooi om niet te quoten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heeft hij haar ten huwelijk gevraagd?
Ik hoop dat hij bij zinnen komt voor het te laat is. Of misschien eigenlijk ook niet. *leunt vast achterover en pakt popcorn*quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:08 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Frankrijk. Hoe romantisch! En dan natuurlijk even naar de Eiffentoren![]()
Als ze dit leest ben jij de dader voor haar ruzie met Pyke.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:58 schreef Marie30 het volgende:
Eigenlijk wel triest hoe zeer haar FB overloopt van de statusupdates over Pyke terwijl hij haar nauwelijks vermeldt. Bijvoorbeeld haar statusupdate over de romantische Frankrijk-vakantie. Hij heeft daar een statusupdate over die enkel over de muziek gaat die hij daar gaat spelen....
Ja Son
Ik kan niet zeggen dat dat dan onopzettelijk wasquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als ze dit leest ben jij de dader voor haar ruzie met Pyke.
Hehehe, nicequote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:41 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat dat dan onopzettelijk was
Ze is er waarschijnlijk niet overheen, maar onderdoor gegaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:48 schreef veldsla2000 het volgende:
Daar is nu toch wel charme wel vanaf nu zij er overheen is gegaan?
Pas trouwens maar op dat je niets oploopt, met de snelheid waar zij mee gaat kan ik niet garanderen dat ze geen sporen heeft achtergelaten...
Ik vraag me af he, zouden haar familieleden eigenlijk bij een eventueel 4e huwelijk nog de moeite doen om op te komen dagen? Of zouden ze zoiets hebben van 'we zien de foto's wel een keer'?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:53 schreef Cynix ® het volgende:
Als ze Frankrijk overleven gaat ze hem waarschijnlijk ter plekke of meteen bij thuiskomst ten huwelijk vragen.
Mwah, in mei was ze nog heel stellig dat ze nooit meer ging trouwen:quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:53 schreef Cynix ® het volgende:
Als ze Frankrijk overleven gaat ze hem waarschijnlijk ter plekke of meteen bij thuiskomst ten huwelijk vragen.
Ah, ze roept wel vaker wat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:01 schreef piglet het volgende:
Mwah, in mei was ze nog heel stellig dat ze nooit meer ging trouwen:
http://www.nu.nl/achterkl(...)it-meer-trouwen.html
Ik hoop dat ze zich hier voorlopig toch wel aan houdt. Al weet je het maar nooit met die ware liefdes natuurlijk
Al denk ik om de een of andere reden ook niet dat hij zo zal staan te springen om zich nu al op die manier te binden. Jullie wel?
WACKO!quote:"You're my relation, and connection to the sun. With you next to me, there's no darkness I can't overcome..." Beyonce. <3
Ole. jouw bedachte TT klopt eigenlijk niet meer..quote:
Zit al te kijken..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ole. jouw bedachte TT klopt eigenlijk niet meer..
Misschien iets van Sonja Silva - love like you' ve never been married ?
OKquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:30 schreef veldsla2000 het volgende:
[..]
Ah, ze roept wel vaker wat.
2002 - "Ik wil met je trouwen Spiros!"
2002 - (één maand voor het huwelijk:) "Toch maar niet, ik doe het liever met cameraman Mladen"
2003 - "Of toch liever met Yorick, die matroos van de Venga Boys"
2003 - "Oh nee, ik wil met cameraman Eddy trouwen en een kind krijgen"
2007 - "Ik wil scheiden en verder met (homoseksuele) DirkJan, die kan ik wel bekeren!"
2008 - "Laten we trouwen DirkJan, we zijn tenslotte AL een jaar samen
2009 - "Sorry DirkJan, ik val toch op die ene ICT-er die zojuist mjin netwerkje kwam beheren"
2010 - "Kom ICT'ertje, laten we naar Mexico gaan en daar verloven, op precies dezelfde plek (én week) waar ik twee jaar terug iemand anders het ja-woord gaf"
Sept2011 - "Dit voelt als nooit tevoren" http://www.nu.nl/achterklap/2608989/sonja-silva-verloofd.html
Dec2011 - "Met hem ga ik een veilige toekomst tegemoet" http://www.nu.nl/achterkl(...)eilige-toekomst.html
Mei2012 - "Eigenlijk had ik toch twijffels" http://www.nu.nl/achterkl(...)fels-echtgenoot.html
Mei2012 - "Hij is vreemdgegaan" http://www.nu.nl/achterkl(...)ing-sonja-silva.html
Juli2012 - "Nieuwe relatie, gelukkiger dan ooit en het werd tijd ook!' (al in mei, voordat de scheiding bekend werd in de media) http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-werd-tijd-ook.dhtml
http://www.nujij.nl/showb(...).lynkx#axzz22NhfTM7V
Ze wilde zefls een kind omdat dat haar zou genezen...
En nu, twee maanden later zoetsappig op Twitter naar d'r nieuwe "lieffie-poepie-schatje-grote-liefde-echt-heus-waar-mijn-alles-mijn-wereld-mijn-steun-voor-altijd-jij-en-ik-mijn-boom-roos-vis-vuur-ying-yang-zout-peper-zon-maan-nooit-never-meer-zonder-jou-dan-ga-ik-onwijs-dood" :
[..]
WACKO!
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:30 schreef veldsla2000 het volgende:
[..]
Ah, ze roept wel vaker wat.
[..]
hahahaquote:"lieffie-poepie-schatje-grote-liefde-echt-heus-waar-mijn-alles-mijn-wereld-mijn-steun-voor-altijd-jij-en-ik-mijn-boom-roos-vis-vuur-ying-yang-zout-peper-zon-maan-nooit-never-meer-zonder-jou-dan-ga-ik-onwijs-dood" :
Misschien kun je zondag even naar Oostzaan om hem vlak voor de vakantie te verleidenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:46 schreef Marie30 het volgende:
Ik ga die Pyke van haar afsnoepen. Lekker ding
twitter:PykeMusiQ twitterde op donderdag 02-08-2012 om 17:49:12Komende zondag sta ik in cafe BorrelZ in Oostzaan. #kermisvanoostzaan 18:30 reageer retweet
lolquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:51 schreef piglet het volgende:
[..]
Misschien kun je zondag even naar Oostzaan om hem vlak voor de vakantie te verleidentwitter:PykeMusiQ twitterde op donderdag 02-08-2012 om 17:49:12Komende zondag sta ik in cafe BorrelZ in Oostzaan. #kermisvanoostzaan 18:30 reageer retweet
Aj! Lijkt me ook niet echt prettig zitten...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:29 schreef bloempje-moi het volgende:
Oh, maar Sonja leest natuurlijk hier mee en heeft nu deze alvast voor arme Pykje besteld voor op de kermis. Dat is niet fijn in de botsauto's...
Arme Pykje...
kermis in assendelft heeft niks met kermis te maken. zuipen zuipen zuipenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:12 schreef bloempje-moi het volgende:
Als de kermis van Oostzaan lijkt op de kermis van Assendelft, en die kans is groot, is er na een uur of 8 's avonds niet veel meer voor nodig om Pykie te verleiden hoor. Go for it! En vergeet je camera niet
That's the pointquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kermis in assendelft heeft niks met kermis te maken. zuipen zuipen zuipen
Noemt hij haar nou mama?quote:Ik ben echt aan het aftellen!! Morgen op vakantie samen met mijn schatjes. @sonjasilva, Dtje en mama. #vivelafrance🇫🇷. Ik zal fotos gaan posten!!
Dit tweet Pyke? Dan neem ik aan dat zijn moeder meegaat, want hij mentioned Sonja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:06 schreef bloempje-moi het volgende:
Woehoe! We krijgen liveverslag van hun huwelijksreis vakantie naar Frankrijk.
[..]
Noemt hij haar nou mama?
En als getuige voor hun stiekeme huwelijkje. Twee in één.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:16 schreef JaneDoe het volgende:
best handig, ze nemen zijn moeder mee... als oppas voor sonja's zoon
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op zondag 5 augustus 2012 12:16 schreef JaneDoe het volgende:
best handig, ze nemen zijn moeder mee... als oppas voor sonja's zoon
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:58 schreef Marie30 het volgende:
Eigenlijk wel triest hoe zeer haar FB overloopt van de statusupdates over Pyke terwijl hij haar nauwelijks vermeldt. Bijvoorbeeld haar statusupdate over de romantische Frankrijk-vakantie. Hij heeft daar een statusupdate over die enkel over de muziek gaat die hij daar gaat spelen....
Ja Son
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:36 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Over persoonlijke frustaties en slecht leesbaar Nederlands gesproken..
Kotszakje iemand?quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:06 schreef bloempje-moi het volgende:
Woehoe! We krijgen liveverslag van hun huwelijksreis vakantie naar Frankrijk.
[..]
Noemt hij haar nou mama?
En schijnbaar heeft ze ook zijn PR op zich genomen. Hij retweet steeds wat zij over hem het internet op slingert. :pquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:58 schreef Marie30 het volgende:
twitter:sonjasilva twitterde op zondag 05-08-2012 om 14:12:52Pyke zijn page is in de maak, liken jullie hem ook?http://t.co/NsU0jfQV http://t.co/YwYJwooP reageer retweet
twitter:sonjasilva twitterde op zaterdag 04-08-2012 om 17:22:34@pykemusiq zojuist getekend bij @songkitchen...! Zo trots... #echtemuziek http://t.co/lRLlT63L reageer retweet
Begin van het einde dit, voor zijn carrière kan dit de doodssteek zijn denk ikquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:27 schreef veldsla2000 het volgende:
[..]
En schijnbaar heeft ze ook zijn PR op zich genomen. Hij retweet steeds wat zij over hem het internet op slingert. :ptwitter:sonjasilva twitterde op zondag 05-08-2012 om 14:12:52Pyke zijn page is in de maak, liken jullie hem ook?http://t.co/NsU0jfQV http://t.co/YwYJwooP reageer retweet
twitter:sonjasilva twitterde op zaterdag 04-08-2012 om 17:22:34@pykemusiq zojuist getekend bij @songkitchen...! Zo trots... #echtemuziek http://t.co/lRLlT63L reageer retweet
Ik denk ook dat dit het begin van de afgrond is. Ze had ook nog een tweet geplaatst over dat hij ging optreden bij Borrelz gister, maar die kon ik gek genoeg niet invoegen hier.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Begin van het einde dit, voor zijn carrière kan dit de doodssteek zijn denk ikOok het tegenovergestelde natuurlijk maar die kans acht ik stukken kleiner
Marie30, toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Wie twittert ff terug dat 'ie Pyke Piekhaar graag wil likken?
twitter:PykeMusiQ twitterde op dinsdag 07-08-2012 om 11:37:28Geen grap we willen niet meer weg hier!!
het zwembad!! http://t.co/k2oGJkSc reageer retweet
Dus God bestaat echt!! In haar taal: Can I get an Aaaaaaamen???'quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:19 schreef piglet het volgende:
Goed nieuws, ze willen emigrerentwitter:PykeMusiQ twitterde op dinsdag 07-08-2012 om 11:37:28Geen grap we willen niet meer weg hier!!
het zwembad!! http://t.co/k2oGJkSc reageer retweet
Ja graag!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:42 schreef Poeke het volgende:
Iemand interesse in de nieuwe column van Sonja? Het is wel een toepasselijke over afvallen en over haar ME en dat het de goede kant op gaat. En natuurlijk over Pyke.
Als iemand wil lezen maak ik effe een fotootje en post ik hem hier.
en 4 uur in de duinen gewandeld..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:12 schreef wizarddragon het volgende:
Scheiden, touwtje rukken op een foto, columns hier en daar, zingen in een gospel choir, etc, etc. Sonja is best wel actief voor iemand die ME/CVS heeft.
Maat 40? Dat vind ik moeilijk te geloven ...quote:
Dat geloof ik ook niet, of het was jeansmaat 40quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maat 40? Dat vind ik moeilijk te geloven ...![]()
Wandelen kan trouwens inderdaad wel voor extra energie zorgen. Al is het maar de vraag of ze echt ME heeft ...
Zingen in een gospelkoor doet ze niet meer omdat ze dr niet meer moeten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:12 schreef wizarddragon het volgende:
Scheiden, touwtje rukken op een foto, columns hier en daar, zingen in een gospel choir, etc, etc. Sonja is best wel actief voor iemand die ME/CVS heeft.
Kijk dit vind ik nou een een interessante quote. Ze hebben net een maand of 2, misschien 3 een relatie toch? Dat is de volop verliefde fase. En ze geeft zelf aan dat ze zich heel goed voelt, energie heeft, etc. Dus ik vind het apart dat zij zegt dat hij al dubbel en dwars bewezen heeft dat hij goed om kan gaan met haar ziekte.quote:Ik weet wel dat Pyke goed om kan gaan met mijn ziekte, dat heeft hij al dubbel en dwars bewezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |