Tsja, als je nooit in VBL post waarom dan wel in de SC.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen hebben door dat het geen zin heeft om ons te verslaan.
if you can beat them join them
Ze willen graag bij jou zijn, snap dat nou!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, als je nooit in VBL post waarom dan wel in de SC.
Kansloze mensen man.
Dat krijg je als het nooit over vbl gaat.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, als je nooit in VBL post waarom dan wel in de SC.
Kansloze mensen man.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen hebben door dat het geen zin heeft om ons te verslaan.
if you can beat them join them
Hou jij je mond eens, manke.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze willen graag bij jou zijn, snap dat nou!
Heeft daar niks mee te maken. Ze willen gewoon ff komen kijken wat er waar is van die vooroordelen over onze hooligan-users.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat krijg je als het nooit over vbl gaat.
Ben het wel met je eens hoor, maar de meeste zijn toch zo weer weg.
Dat vind ik altijd zo vaag, die Van Gelder en Wammes zijn volgens mij ongeveer even goed en wij sturen maar 1 man.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:57 schreef Doublepain het volgende:
Epke doet dit in zijn eentje en al die andere landen met complete teams
Oke, dat is het iddquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft daar niks mee te maken. Ze willen gewoon ff komen kijken wat er waar is van die vooroordelen over onze hooligan-users.
wel een grote nahup.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
Wederom een enorme amplitude die deze man heeft.
Schijnt er niet meer zo toe te doen. Ik zie ze allemaal juichen, terwijl ze de ene na de andere kutlanding maken.quote:
Hoe meer man hoe meer kansquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo vaag, die Van Gelder en Wammes zijn volgens mij ongeveer even goed en wij sturen maar 1 man.
Mwa, een beetje wel ja. Maar zijn allemaal mensen uit PUB-SC, dus denk dat het meer te maken heeft met het feit dat we daar een paar weken geleden zaten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik meen het.We zijn toch inmiddels redelijk berucht binnen Fok!?
twitter:RidoridoRedouan twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 16:49:40@xShortyChaimss hou je kkr bek waar woon jij ik slacht you kkr hoer ik zweer als ik jou op straat zie ik dood jou reageer retweet
Redelijk ja, Topics overnemen is een van jullie specialiteiten enzoquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik meen het.We zijn toch inmiddels redelijk berucht binnen Fok!?
Wat?? Niemand heeft mij uitgenodigd?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, een beetje wel ja. Maar zijn allemaal mensen uit PUB-SC, dus denk dat het meer te maken heeft met het feit dat we daar een paar weken geleden zaten.
Awhquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:00 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RidoridoRedouan twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 16:49:40@xShortyChaimss hou je kkr bek waar woon jij ik slacht you kkr hoer ik zweer als ik jou op straat zie ik dood jou reageer retweet
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:00 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RidoridoRedouan twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 16:49:40@xShortyChaimss hou je kkr bek waar woon jij ik slacht you kkr hoer ik zweer als ik jou op straat zie ik dood jou reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |