Is het zeker weten, afgelopen Maandagavond op de BBC uitgezonden, heerlijk, daar moet opa toch voor wijken bij mij hoor, die 2 meiden zijn hilarisch............quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:42 schreef pullup het volgende:
Weer een nieuw topic.
Dat absolutely fabulous lijkt me wel een prima vervanging
Ik ook. En haar creativiteit met mobiele telefoons werkt erg inspirerendquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is het zeker weten, afgelopen Maandagavond op de BBC uitgezonden, heerlijk, daar moet opa toch voor wijken bij mij hoor, die 2 meiden zijn hilarisch............![]()
Sorry Opa, vind Patsy zo leuk
opletten!!!! staat nergens dat Opa het volgtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:39 schreef Houtvester het volgende:
lolzzzz nooit gehoord dat oop daar naar keek ,grappig oop is meer van de actualiteiten en sport, series heb ik hem nog nooit overgehoord ??????
Maar goed om ontopic te blijven ist wel handig om oop erin te vermelden dat dan weer wel
Of dat ze een taxi nam waar ze niet in mocht roken, komt ze met 5 brandende peuken in haar mond die trap afstommelen om het in te halen, ach engelse humor is wel het leukste wat er is.............quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook. En haar creativiteit met mobiele telefoons werkt erg inspirerend
Niks mis met een mooie Feyenoord vlag hoor Tiet !quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Geen kooi wel stream......mooie kroeg alleen jammer van die vlag die aan het plafond geplakt zit
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niks mis met een mooie Feyenoord vlag hoor Tiet !
En nu heb ik waarschijnlijk een ban van 2 maanden op Oop's chat
Dat is helemaal mooi, want ik wist niet beter of hij was al een paar jaar dood... Of heeft hij misschien op telekinese wijze weer een brief gekregen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, en dat Gesink weer zo sterk was.
Deze Gesink is springlevend en heeft zich vanmiddag het snot voor de ogen gereden op de racefietsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is helemaal mooi, want ik wist niet beter of hij was al een paar jaar dood... Of heeft hij misschien op telekinese wijze weer een brief gekregen?
Ce qui donne l'idée de l'infini, c'est la bêtise humaine. Le génie a des limites, la bêtise n'en a pas.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:08 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Misschien is het probleem een ouwe vent in een stoel met een webcam ....en de beperking van privacy..
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
en anders zorg ik wel voor die ban![]()
ooow citaten google das wel leuk ,deze slaat wel op opaatjequote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ce qui donne l'idée de l'infini, c'est la bêtise humaine. Le génie a des limites, la bêtise n'en a pas.
Alexandre Dumas (1802 -1870)
Een citaat dat voor de juiste toepassing moet worden opgezocht verliest alle kracht, dus daar heb ik Google niet voor nodigquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:35 schreef Houtvester het volgende:
[..]
ooow citaten google das wel leuk ,deze slaat wel op opaatje
Ik drink me elke dag weer dood en sta als Lazarus weer op.
Jan Eijkelboom
google ze lekkker verder ,oop zal er van genietenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een citaat dat voor de juiste toepassing moet worden opgezocht verliest alle kracht, dus daar heb ik Google niet voor nodig
De goede God moet wel veel van onnozelaars houden, hij trapt er immers zovelen de wereld op.
Zal ongetwijfeld ook wel via Google ergens terug te vinden zijn
Idd, treffende gelijkenis. RIP Onslow.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa's lichtend voorbeeld is vandaag overleden![]()
Geoffrey Hughes (Onslow) overleden
oke de lulo`s waren dat niet de boy`s van Jiskefetquote:Op zondag 29 juli 2012 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
Even een dienstmedeling van Oop voor de "Lullos" ( geen idee wie die bedoeld) maar het is zijn 2e biertje!![]()
[ afbeelding ]
Outs das een gemene oop een dubbele vinger nog al liefst ...maar volgens mij doet ie dat tegen een fan die buiten staat , hahahaahaquote:Op zondag 29 juli 2012 17:29 schreef HiDiHo het volgende:
Altijd zo vriendelijk om zijn fans te verwelkomen![]()
[ afbeelding ]
Hij is zijn nagellak aan het drogen denk ik.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:29 schreef HiDiHo het volgende:
Altijd zo vriendelijk om zijn fans te verwelkomen![]()
[ afbeelding ]
Geen idee, zal wel een grote fan van oop zijnquote:
Ja het is een echte bofkont ,die oop en dan ook nog van zulke goeie verslagen bij de caps , gelukkig krijgen we er waardering voor door oops vriendelijke groet de vinger.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:13 schreef 5thencounter het volgende:
Ook raarr... er zijn mensen met zelfs 3 webcams op zichzelf en nog niet eens een eigen Topic...Wat een mazzelpik is die Oop toch!![]()
[ afbeelding ]
wat zou je er van denken dat Oop helemaal geen eettafel heeftquote:Op zondag 29 juli 2012 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
Waarom gaan die mensen niet gewoon aan tafel zitten om te eten?
Hoe kun je nu behoorlijk je vlees snijden? Of dient oma het geprakt en in hapklare brokken op? Hij hóeft toch niet in die stoel te blijven zitten?
En waar eet oma?
Niet?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:22 schreef Houtvester het volgende:
[..]
wat zou je er van denken dat Oop helemaal geen eettafel heeft
Ahh, Zure Zeikerts mogen hier gewoon oprotten hoor!quote:Op zondag 29 juli 2012 19:03 schreef beequeen het volgende:
Rot toch op man, je bent echt niet grappig.
Sorry mods.
Is dat Sloerie?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
Nahh.. heb ik teveel gezegd? Zelfs Poes is stomverbaasd over de snelle terugkeer van Oop!![]()
[ afbeelding ]
Geen idee, maar hij besteedt absoluut geen aandacht aan die beesten. Zijn focus is de chat en webcam.quote:
wel eens nagedacht dat opa&oma een kleine huiskamer hebben en geen eettafel erin kwijt kunnenquote:
Misschien kan hij er eentje maken van een paar bierkratten?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wel eens nagedacht dat opa&oma een kleine huiskamer hebben en geen eettafel erin kwijt kunnen
Ga hem nou niet op ideeen brengen he gert, straks gaat opa klussen en zo dan hebben we geen streams dan heeft Opa het te druk om al zijn Fans te entertainenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien kan hij er eentje maken van een paar bierkratten? [ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:25 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhja, en eventuele concurrentie omtrent life-streaming zo die nog hun kop durven opsteken, is werkelijk lachwekkend te noemen!![]()
[ afbeelding ]
Misschien levert het best aardige beelden op: opa die gaat klussen. Liefst na een paar biertjes.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ga hem nou niet op ideeen brengen he gert, straks gaat opa klussen en zo dan hebben we geen streams dan heeft Opa het te druk om al zijn Fans te entertainen![]()
![]()
Zou IDD leuke caps op kunnen leveren,en zeker een mooi filmpje.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien levert het best aardige beelden op: opa die gaat klussen. Liefst na een paar biertjes.
Zolang hij maar niet met een kettingzaag te werk gaat lijkt het me nog wel amusantquote:Op zondag 29 juli 2012 21:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien levert het best aardige beelden op: opa die gaat klussen. Liefst na een paar biertjes.
???quote:Op zondag 29 juli 2012 21:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo af en toe zouden verklarende teksten bij je posts niet misstaan.quote:
Duidelijk niet voor jou bedoeld dus, sorry...quote:Op zondag 29 juli 2012 21:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo af en toe zouden verklarende teksten bij je posts niet misstaan.
Zeg gewoon wat je op je hart hebt dat lijkt me eenvoudig genoeg.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Duidelijk niet voor jou bedoeld dus, sorry...
En ondertussen heeft hij het over briequote:Op zondag 29 juli 2012 22:04 schreef beequeen het volgende:
5th, je kunt ook gewoon zeggen dat je Lavenderr aan het afzeiken bent. Dat mods dat nog niet doorhebben is mij een raadsel.
On Topic....die ouwe kijkt darts geloof ik.
Dream on. Ik laat het aan de mods over.quote:
Allison Brie ?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En ondertussen heeft hij het over brie
Nee, hij heeft het over iemands doos die er volgens hem uitziet als een stuk briequote:
Die 5th is me er eentjequote:Op zondag 29 juli 2012 22:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, hij heeft het over iemands doos die er volgens hem uitziet als een stuk brie
Wist U al dat Zure Zeikposters hier gerust konden oprotten? Die kennis is nog niet geheel doorgedrongen bij U geloof ik hé?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:04 schreef beequeen het volgende:
5th, je kunt ook gewoon zeggen dat je Lavenderr aan het afzeiken bent. Dat mods dat nog niet doorhebben is mij een raadsel.
On Topic....die ouwe kijkt darts geloof ik.
Eeeew... en tmi.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, hij heeft het over iemands doos die er volgens hem uitziet als een stuk brie
Ze kunnen ook gewoon blijven toch? Er zijn hier vreemdere posters.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wist jij al dat Zure Zeikposters hier gerust konden oprotten? Die kennis is nog niet geheel doorgedrongen bij U geloof ik hé?
Nee hoor. De smeuïge details vermeld ik hier niet eensquote:
De keuze is idd aan diegene, de vraag nu weer is wat U zich ermee bemoeit in deze?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze kunnen ook gewoon blijven toch? Er zijn hier vreemdere posters.
Oh, ik wist niet dat ik hier niet mocht posten.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:11 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhjee
[..]
De keuze is idd aan diegene, de vraag nu weer is wat U zich ermee bemoeit in deze?
Even een klein misverstandje: Oop is degene die het over brie heeft. Was geloof ik een reactie op een verwijt van iemand dat hij geen aandacht aan zijn beesten zou schenkenquote:
Jahoor, post maar raak!quote:Op zondag 29 juli 2012 22:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat ik hier niet mocht posten.
Opa heeft helemaal geen verstand van briequote:Op zondag 29 juli 2012 22:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Even een klein misverstandje: Oop is degene die het over brie heeft. Was geloof ik een reactie op een verwijt van iemand dat hij geen aandacht aan zijn beesten zou schenken
Geweldig hé? Heb jij het ook al zo naar je zin ineens hier?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit is nou precies waarom de stream van Oop zoveel leuker is dan BB of DGK. Interactiever dan dit kan het niet worden. Het afzeiken van Huub of Brian in DGK was puur eenrichtingsverkeer, terwijl je hier een instant reactie via de stream terugkrijgt
Vanaf Topic 1 heb ik het al reuze naar mijn zin!quote:Op zondag 29 juli 2012 22:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geweldig hé? Heb jij het ook al zo naar je zin ineens hier?
Gôh geweldig ik ook!quote:Op zondag 29 juli 2012 22:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vanaf Topic 1 heb ik het al reuze naar mijn zin!
Dat is ook helemaal niet nodig gelukkigquote:Op zondag 29 juli 2012 22:25 schreef mootie het volgende:
Je kan ook te ver gaan natuurlijk. De stream aanzetten vind ik dan weer te veel van het goede.
Tss.. wist je dat Zeikerts hier gewoon zonder problemen mogen oprotten als ze de Topics over Opa niets aan vinden?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:25 schreef mootie het volgende:
Je kan ook te ver gaan natuurlijk. De stream aanzetten vind ik dan weer te veel van het goede.
* mootie veegt angstzweet van voorhoofdquote:Op zondag 29 juli 2012 22:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal niet nodig gelukkig
Da's juist het leukste.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:25 schreef mootie het volgende:
Educated guess?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Opa heeft helemaal geen verstand van brie
quote:
Waar hedde gij last van?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tss.. wist je dat Zeikerts hier gewoon zonder problemen mogen oprotten als ze de Topics over Opa niets aan vinden?
Dat komt goed uit. Er komt namelijk geen zinnig woord uit die ouwe.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:25 schreef mootie het volgende:
Nou. over brie wist hij anders heel leerzame dingen te vertellen!!quote:Op zondag 29 juli 2012 22:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat komt goed uit. Er komt namelijk geen zinnig woord uit die ouwe.
Hij heeft iets met goddelijkheid. Noemt zeikers U.quote:
Hmm, een beetje relstarten Bee?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft iets met goddelijkheid. Noemt zeikers U.
Jajaja, zo. Nu weer koest.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tss.. wist je dat Zeikerts hier gewoon zonder problemen mogen oprotten als ze de Topics over Opa niets aan vinden?
er komt wijzer geluid uit zijn reet dan uit zijn mond IDDquote:Op zondag 29 juli 2012 22:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat komt goed uit. Er komt namelijk geen zinnig woord uit die ouwe.
zijn die 'bepaalde mensen' familie van 'sommigen'?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft voor bepaalde mensen een welgemeende boodschap!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft voor bepaalde mensen een welgemeende boodschap!
[ afbeelding ]
Ik kom echt uit een ei. Zolang er geen namen worden genoemd tast ik volledig in het duister.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
zijn die 'bepaalde mensen' familie van 'sommigen'?
Ik maak me er nooit druk over ,quote:Op zondag 29 juli 2012 22:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kom echt uit een ei. Zolang er geen namen worden genoemd tast ik volledig in het duister.![]()
Terwijl ik verder best slim ben.
Als we ons vervelen kunnen we wel samen 'sommigen' zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik maak me er nooit druk over ,Ik ben nooit een bepaalde mens noch sommige.
Jottemquote:Op zondag 29 juli 2012 22:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Als we ons vervelen kunnen we wel samen 'sommigen' zijn.
Moots, het gaat niet over brie of wat dan ook. Het ging over het afzeiken van Lavenderr als gastmod. En daar ben ik pissed over.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:49 schreef mootie het volgende:
Als we ons vervelen kunnen we wel samen 'sommigen' zijn.
Vlak 'bepaalde mensen' niet uit. Dat is me ook een stel klerelijers hoor.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Jottem![]()
Ja maar die zijn altijd de klos. Dat weet je hé, het is ongelooflijk hoeveel die lui altijd op hun geweten hebben. Vooral die sommigen schijnen het altijd gedaan te hebben.
Oh, ik dacht dan weer dat jij die brie was. En dat daar bepaalde lichaamsdelen mee werd bedoeld.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moots, het gaat niet over brie of wat dan ook. Het ging over het afzeiken van Lavenderr als gastmod. En daar ben ik pissed over.![]()
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dan weer dat jij die brie was. En dat daar bepaalde lichaamsdelen mee werd bedoeld.
Ik ga dus ook al totaal gestoord en ordinair denken.
Oh, dat zou me niks verbazen hoor. Tokkies blijven tokkies.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:53 schreef mootie het volgende:
Oh, ik dacht dan weer dat jij die brie was. En dat daar bepaalde lichaamsdelen mee werd bedoeld.
Vertel! Ik ben gek op "bepaalde lui" Hoe kunnen die "bepaalde lui"zichzelf verbeteren? U bent kennelijk een autoriteit op dat gebied...quote:Op zondag 29 juli 2012 22:54 schreef pullup het volgende:
[..]ook die brie was bedoeld voor een bepaald iemand en niet voor sommigen.
Je hebt gelijk die bepaalde lui zijn veel erger
Die bepaalde lui bestaan voornamelijk in de hoofden van bepaalde lui die te laf zijn om man en paard te noemenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vertel! Ik ben gek op "bepaalde lui" Hoe kunnen die "bepaalde lui"zichzelf verbeteren? U bent kennelijk een autoriteit op dat gebied...
Tsja, Man en Paard bestaan ook helemaal niet, kletskoek en suggestief gelul bestaan echter wel zeker!quote:Op zondag 29 juli 2012 23:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Die bepaalde lui bestaan voornamelijk in de hoofden van bepaalde lui die te laf zijn om man en paard te noemen![]()
Nee hoor, dat was wel degelijk de strekking van Oop's verhaalquote:Op zondag 29 juli 2012 22:53 schreef mootie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Joepie, ik kijk er nu al naar uit.......spannende dingentjesquote:Op zondag 29 juli 2012 23:07 schreef 5thencounter het volgende:
Ohww Opa is offline, dat maakt dit Topic ook gelijk offline.., Jammer morgen misschien weer veel meer spannende Opa-dingetjes!
Dat zou wel verrassend zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:15 schreef HiDiHo het volgende:
Misschien gaat ie morgen wel weer met bebloot bovenlijf zitten
quote:Op zondag 29 juli 2012 23:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was wel degelijk de strekking van Oop's verhaal
Kan zijn dat dat andere ook speelde, maar daar had ik het niet over.
Ik blijf namelijk altijd perfectly ontopic.Dus ik ben heul niet zo dom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:Op zondag 29 juli 2012 23:19 schreef HiDiHo het volgende:
En heel misschien drinkt ie wel een biertje in zijn stoel terwijl ie tv kijkt en chat
Je moet ons inderdaad niet al te lekker gaan maken, dan kan het alleen maar tegenvallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oow 5the wist het nog niet oop heeft een bot ...als je niet op het lijstje van oop voorkomt dan wordt je er gelijk uitgedonderd.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:47 schreef 5thencounter het volgende:
Godkolere.. na zo'n lange tijd zou je verwachten dat Oops Mods hun lesje wel geleerd zouden hebben vwb het waarderen van trouwe fans...![]()
[ afbeelding ]
Die bestaan allang niet meer, KK is zo dood als een pier en die rare Zuigchat+CW ook geloof ik, die hanteren dezelfde regels...quote:Op maandag 30 juli 2012 18:04 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Oow 5the wist het nog niet oop heeft een bot ...als je niet op het lijstje van oop voorkomt dan wordt je er gelijk uitgedonderd.
Ja oop wil alleeen zijn allllerbeste fans op de chat ,begrijpelijk 4 man kan oop nog wel aan maar als het stormloopt op zijn chat dan is het niet meer bij te houden natuurlijk..
Dus gewoon ff lief vragen aan oop ..maar vraag me af hoe je dat kan vragen als je al niet op zijn chat kan komen ...
Misschien via het bekende relform waar die ouwe relmutsen zitten...
oow en dezelfde regels als oop chat ,nou dat geloof ik niet hoor ,het is daar wel de bedoeling dat je ff groet.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die bestaan allang niet meer, KK is zo dood als een pier en die rare Zuigchat+CW ook geloof ik, die hanteren dezelfde regels...
SoSo je bent behoorlijk op de hoogte zie ik...maar bij de meeste chats zijn ze al blij met élke bezoeker oftie nou wel of niet zijn kop opendoet!quote:Op maandag 30 juli 2012 18:42 schreef Houtvester het volgende:
[..]
oow en dezelfde regels als oop chat ,nou dat geloof ik niet hoor ,het is daar wel de bedoeling dat je ff groet.
Tja als je bij iemand op visite ga groet je toch ook eerst ff.
Daar krijg je op de oop chat niet eens de kans voor hahah .
Tis maar goed dat oop zijn mods hier niet kan uitzoeken
Weet je zeker dat je "live stream" hebt aangeklikt en niet "uitzending gemist"?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:49 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schakel in maar denk dat de stream vast zit.
Dit hebben we toch al gehad
Oop is z'n inloggegevens weer es kwijtquote:Op maandag 30 juli 2012 18:56 schreef 5thencounter het volgende:
Maar wat nou? Oop mag hier ( op Fok) niet op??
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:56 schreef 5thencounter het volgende:
Maar wat nou? Oop mag hier ( op Fok) niet op??
Gelul, een pm naar een van die (echte) lieve Modjes hier en het is geregeld...quote:Op maandag 30 juli 2012 18:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop is z'n inloggegevens weer es kwijt
Hier kan niets vervuild worden, hier zijn propere schoonmaakdiensten!quote:Op maandag 30 juli 2012 19:00 schreef pullup het volgende:
Het nadeel van een hier postende Opa is dat die vervelende Gilles waarschijnlijk ook weer de boel komt vervuilen.
Zeker, als je eenrichtingsverkeer geen probleem vindt...quote:Op maandag 30 juli 2012 19:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Ach, Oop huldigt het principe Het gemak dient de mens. Hij leest overal en communiceert via zijn stream, da's wel zo makkelijk
Hij leest de reacties op wat hij zegt wel hier en op de chat(s)quote:Op maandag 30 juli 2012 19:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, als je eenrichtingsverkeer geen probleem vindt...
Chat(s) Soso, op hoeveel chats zit Oop tegenwoordig dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij leest de reacties op wat hij zegt wel hier en op de chat(s)
Ja idd en naderhand ook niet meer te controleren wat ie gezegd heeft ..maaaaar dat is tegenwoordig verleden tijd zijn stream wordt netjes opgenomen en de hilarische hoogte punten kunnen hier weer worden teruggevonden ...quote:Op maandag 30 juli 2012 19:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Ach, Oop huldigt het principe Het gemak dient de mens. Hij leest overal en communiceert via zijn stream, da's wel zo makkelijk
Maar oop is oop en die is niet in zijn eerste leugentje gestikt hoor en het klopt het is de 2 e vanaf dat de visite er was .quote:Op maandag 30 juli 2012 21:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop spreekt bovenstaand bericht met klem tegen: het is pas zijn tweede biertje. Mede-chatster Shanny1974, die nu op bezoek is, kan dit ook bevestigen.
[ afbeelding ]
Verder mompelt Oop iets over gestoord en zo
Misschien telt degene zijn eigen biertjes erbij opquote:Op maandag 30 juli 2012 21:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop spreekt bovenstaand bericht met klem tegen: het is pas zijn tweede biertje. Mede-chatster Shanny1974, die nu op bezoek is, kan dit ook bevestigen.
[ afbeelding ]
Verder mompelt Oop iets over gestoord en zo
Ach het is een kleine moeite we lossen elkaar af bij het tellen ,want tja ,het lijkt of ik de heledag oop kijkt wat overigens niet kan .quote:Op maandag 30 juli 2012 21:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Misschien telt degene zijn eigen biertjes erbij opzie al dat ik de hele avond, dag in dag uit de biertjes te gaan tellen die opa weg klokt
![]()
![]()
wat een leven......of dan heb je geen leven
![]()
Hoezo kan dat niet? Je hebt toch niets anders te doen toch?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:08 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Ach het is een kleine moeite we lossen elkaar af bij het tellen ,want tja ,het lijkt of ik de heledag oop kijkt wat overigens niet kan .
Oh jullie hebben een rooster opgesteld, zo zo, dus van zo tot zo laat heb jij oppasdienst en dan moet de volgende aan de bak, echt heb je dan een levenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:08 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Ach het is een kleine moeite we lossen elkaar af bij het tellen ,want tja ,het lijkt of ik de heledag oop kijkt wat overigens niet kan .
Maar we lossen elkaar dus af hier ,en sommige trekken de stem van omaatje niet vandaar
Ja ik weet het Tita dat is toch wat jij al jaren heb bij alle chats en forums ,obsessief gedrag,quote:Op maandag 30 juli 2012 21:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh jullie hebben een rooster opgesteld, zo zo, dus van zo tot zo laat heb jij oppasdienst en dan moet de volgende aan de bak, echt heb je dan een leven![]()
en natuurlijk kijk je niet de hele dag naar opa
dat kan ook helemaal niet want opa streamt niet de hele dag, je zegt het gewoon verkeerd, je kijkt niet de hele dag maar bent wel 24 uur per dag met opa bezig, dat heet obsessief gedrag.......zoek maar even de betekenis van dit woord op.
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:26 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Ja ik weet het Tita dat is toch wat jij al jaren heb bij alle chats en forums ,obsessief gedrag,
blijkens de voordurende persoonlijke aanvallen op dit forum.
Heb je zelf wel een leven ,want ook jou dag bestaat uit de fora uitkammen en het volgen van het opa draadje toch......
Oke Gert, maar die arme man gaat steeds huiie huiliequote:Op maandag 30 juli 2012 21:34 schreef Gert het volgende:
Ho. Graag weer over die ouwe zuipschuit verder, en niet over elkaar.
Oop kan je post wel waarderenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oke Gert, maar die arme man gaat steeds huiie huilie![]()
doen en ik hou niet van watjes, geef mij maar een stoere kerel zoals Opa
![]()
Mmzz opaatje een stoere kerel ... oow dus dan moet je boeren ..je broek volschijten dreigen op stream ..quote:Op maandag 30 juli 2012 21:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop kan je post wel waarderen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:46 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Mmzz opaatje een stoere kerel ... oow dus dan moet je boeren ..je broek volschijten dreigen op stream ..
Zuipen lammeteren dat je zoveel mankeer ,kreupel lopen wanneer het jou uitkom ,je smarties op stream laten zien en wat voor prutje je eet ...jaja
Na ..als dat allemaal een stoere kerel omhelst dan blijf ik liever een watje ..
En nu je reactiequote:
Ik ben wel benieuwd hoe je uit gaat leggen dat oop stoer isquote:
Gert niet TEquote:Op maandag 30 juli 2012 21:54 schreef Gert het volgende:
Het gaat in ieder geval weer over (de al dan niet stoere) opa nu. Hulde.
Tis een kwestie van wennen Hidi gewoon wennen ,heeft voor mij ook een tijdje geduurt hoor om oop en omaatje te kunnen verdragen ..doffe koptelefoon op scheeld een hoop hoor.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:57 schreef HiDiHo het volgende:
Toch knap hoe oop omi de hele avond aan kan horen
En nog reageren ook![]()
Ik heb bijna nooit het geluid aan, helaas zit er geen mute knop op omi voor opaquote:Op maandag 30 juli 2012 22:00 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Tis een kwestie van wennen Hidi gewoon wennen ,heeft voor mij ook een tijdje geduurt hoor om oop en omaatje te kunnen verdragen ..doffe koptelefoon op scheeld een hoop hoor.
Soort van OOp filter zeg maar
Heb je hem sjaggie gekregen ?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:06 schreef HiDiHo het volgende:
Hij weet echt niets anders dan shotneus hé
Gelukkig maakt ie zich nergens druk om, zou niet goed voor hem zijnquote:
Dan zou je zijn bier moeten verstoppen.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gelukkig maakt ie zich nergens druk om, zou niet goed voor hem zijn
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zou je zijn bier moeten verstoppen.
Nummer 3 was het om precies te zijn.quote:
die ander 8 waren voor de pauze hoor wel bij de les blijvenquote:Op maandag 30 juli 2012 22:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nummer 3 was het om precies te zijn.
Meer lol met cholesterolquote:Op maandag 30 juli 2012 22:18 schreef Pearlbitch het volgende:
En nu eet Oop een lekker gekookt eitje!
[ afbeelding ]
Moet wel een opdracht in zijn stoel zijn héquote:Op maandag 30 juli 2012 22:16 schreef pullup het volgende:
Op zich zou het nog wel leuk kunnen zijn om hem wat dagopdrachten te laten uitvoeren a la de bunker.
weet er wel een is ie goed in zoveel mogelijk scheten laten in die leren stoelquote:Op maandag 30 juli 2012 22:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moet wel een opdracht in zijn stoel zijn hé
Dat is wat onvriendelijkquote:Op maandag 30 juli 2012 22:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens Oop is er hier iemand die wat hem betreft wel een eitje met arsenicum kan krijgen
Nog 5 eitjesquote:Op maandag 30 juli 2012 22:21 schreef Houtvester het volgende:
[..]
weet er wel een is ie goed in zoveel mogelijk scheten laten in die leren stoel
Even aanhakend op de post van Scrut: het lijkt me wel een leuke opdracht om Opa op te laten schrijven welke dingen hij eet en drinkt die eigenlijk slecht voor hem zijn en/of niet met zijn medicijnen accorderen.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moet wel een opdracht in zijn stoel zijn hé
Tot nu toe heeft niemand dat kunnen navertellenquote:
Misschien vermoedt hij dat één van ons aan syfilis lijdt en wil hij graag dat diegene daarvan geneest?quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien vermoedt hij dat één van ons aan syfilis lijdt en wil hij graag dat diegene daarvan geneest?
Het moet wel haalbaar zijn héquote:Op maandag 30 juli 2012 22:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Even aanhakend op de post van Scrut: het lijkt me wel een leuke opdracht om Opa op te laten schrijven welke dingen hij eet en drinkt die eigenlijk slecht voor hem zijn en/of niet met zijn medicijnen accorderen.
zullen we hier iemand *blind* aanwijzen die het voor je uit probeert, maak ik er een mooi filmpje vanquote:
Jawel hoor, het schijnt bitter te zijn.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft niemand dat kunnen navertellen
Is het arsenicum wat naar amandelen ruikt?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jawel hoor, het schijnt bitter te zijn.
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jawel hoor, het schijnt bitter te zijn.
Ja er was er ook ene die zou wel eens een pilletje van drion in zijn medicijnrol willen stoppen heb ik nog eens gelezen heel lang geleden hoorde deze foto bij ...quote:Op maandag 30 juli 2012 22:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens Oop is er hier iemand die wat hem betreft wel een eitje met arsenicum kan krijgen
Dat is blauwzuur geloof ikquote:Op maandag 30 juli 2012 22:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Is het arsenicum wat naar amandelen ruikt?
Of haal ik mijn giffen nu door elkaar.
Dat weet ik niet. Bij verhitting ruikt het naar knoflook.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Als opa het zou begeven heb jij je dag he Hout.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:26 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Ja er was er ook ene die zou wel eens een pilletje van drion in zijn medicijnrol willen stoppen heb ik nog eens gelezen heel lang geleden hoorde deze foto bij ...![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik weet het.......dat ene eitje is groterquote:Op maandag 30 juli 2012 22:29 schreef Houtvester het volgende:
[ afbeelding ]
Oow gaan we het spelletje doen zoek de verschillen ...
Hidi die rekenen we goedquote:Op maandag 30 juli 2012 22:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet het.......dat ene eitje is groter
Als ze maar niet tomorow gaat zingen ,en zeker niet als het vermoeden juist is dat het omaatje isquote:
En... krijg ik nu een jaarabbonement op de stream van oop?quote:
Ja incl de hele dvd box met gefilterd geluidquote:Op maandag 30 juli 2012 22:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En... krijg ik nu een jaarabbonement op de stream van oop?
whoohooquote:Op maandag 30 juli 2012 22:35 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Ja incl de hele dvd box met gefilterd geluid
ik heb er ff over na moeten denken Annie maar ik weet wel een vervanger voor Opaatje dan hoor.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:29 schreef annie68 het volgende:
[..]
Als opa het zou begeven heb jij je dag he Hout.
Maar hoe moet dat dan de hele dag geen opaatje je zou je kapot vervelen:'(
Da's cyanidequote:Op maandag 30 juli 2012 22:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ooquote:Op maandag 30 juli 2012 22:40 schreef Houtvester het volgende:
[..]
ik heb er ff over na moeten denken Annie maar ik weet wel een vervanger voor Opaatje dan hoor.
Als opa er niet meer zou zijn he stel he dan hebben jullie altijd nog een ander leuk form met een leuke man waar ze dag in dag uit mee bezig zijn, heb in me oortje gehoord dat het een knappe vent moet zijn waar vrouwen van een zeker forum zich nog aan verlekkeren dag in dag uit..
Genoteerd!quote:Op maandag 30 juli 2012 22:50 schreef pullup het volgende:
Overigens is cyanide een ander naam voor blauwzuur.
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:49 schreef Houtvester het volgende:
[..]
jaja nummer 5 na de pauze trouwens hoorde ik in mijn oortje ,over niet kunnen tellen gesproken
Die is wel fan van het hit and run principe inderdaad.quote:
Die is een filmpje voor oop makenquote:Op maandag 30 juli 2012 22:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Die is wel fan van het hit and run principe inderdaad.
Jammer
Annie68 hangt nu waarschijnlijk de melkmachine onder ....quote:Op maandag 30 juli 2012 22:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Die is wel fan van het hit and run principe inderdaad.
Jammer
uuuh dat is discutabel was ze de vorige keer niet ziek geworden van een eitje ????quote:Op maandag 30 juli 2012 23:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor wie het wil weten: ook de door Oop geconsumeerde eieren komen natuurlijk bij Leo vandaan.
Een puik eitje, aldus Oop!
Haha ik hoorde het.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor wie het wil weten: ook de door Oop geconsumeerde eieren komen natuurlijk bij Leo vandaan.
Een puik eitje, aldus Oop!
Goed pellen = oud ei, toch?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ik hoorde het.
Hij beoordeelde de kwaliteit van de eieren naar de mate van pelbaarheid.
De eieren van Leo pellen altijd erg makkelijk en die zijn dus goed
De herkomst was opa onduidelijk maar het lijkt me logischquote:Op maandag 30 juli 2012 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
De vrouw van Leo heeft ze zelf gelegd zeker?
Leo levert toch geen oude zooi ?quote:
Goed laten schrikken ook wel ,dus ze pellen goed omdat opaatje in de pan heb gekeken waarschijnlijkquote:
Wat betreft eieren kun je mensen alles wijsmaken. In het dorp waarin ik ben opgegroeid haalden veel mensen hun 'verse' eieren bij een boerderij waar ze nog hooguit 6 kippen hadden. Ze verkochten dagelijks meer dan 200 eieren. Die kochten ze waarschijnlijk zo bij de legbatterij.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Leo levert toch geen oude zooi ?
Edit: Je hebt gelijk geloof ik![]()
Eieren laten schrikken is een fabeltje.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:12 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Goed laten schrikken ook wel ,dus ze pellen goed omdat opaatje in de pan heb gekeken waarschijnlijk
O echt?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Eieren laten schrikken is een fabeltje.
Dat kan heul niet, dat verkleurd toch al tijdens het koken?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:26 schreef HiDiHo het volgende:
Schrikken voorkomt het blauw worden van de dooier.
Zeg dat maar tegen wikiquote:Op maandag 30 juli 2012 23:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat kan heul niet, dat verkleurd toch al tijdens het koken?
Het is nog te vroeg voor de 'thuiswinkel'-programma's zeker?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:28 schreef HiDiHo het volgende:
Zo oop, we hebben de nacht weer voor onszelfBiertje?
Is het erg raar dat ik dit vreselijk ranzig vind?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:40 schreef Houtvester het volgende:
[ afbeelding ]
Oop doet ff voor wat omaatje dadelijk te wachten staat ,
At Your Servicequote:Op maandag 30 juli 2012 23:42 schreef Houtvester het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat nou een geboren Amsterdammer ,en nep Hagenees ,een Grote Rotterdammer immiteren ...mmmz mot niet gekker worden.
Ik zou het erg raar vinden als je dat niet ranzig zou vinden.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Is het erg raar dat ik dit vreselijk ranzig vindt?
Eeew, je hebt de t gequote.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou het erg raar vinden als je dat niet ranzig zou vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door Houtvester op 31-07-2012 01:00:45 ]
Haat en Nijdquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:02 schreef Houtvester het volgende:
En toch is dit duo nog steeds leuk ...
Zou oop eens een voorbeeld aan moeten nemen
dat staat bij mij ook op een tegeltje op de plee annie ,maar heelaas is het de laatste keer naar beneden gedonderd ...annie als je persoonlijk wil worden ,doe dan ff aan alle mensen die posten deze raad verkondigen en niet alleen aan mij .quote:Op dinsdag 31 juli 2012 02:23 schreef annie68 het volgende:
[..]
Haat en Nijd
Leven en laten leven
Dat is een vast gegeven
Haat en nijd komt niet van pas
Daarmee wordt niemand vrolijk
Of is daarmee in zijn sas
Iedereen moet dat kunnen
Om een ander alle goeds te gunnen
Het maakt veel mensen gestrest
En dat is wat menig leven verpest
Elke dag opnieuw een blij gemoed
Dat is dé manier en maakt je leven goed
Dus, kom op en verander
En wees eens blij voor een ander
Want er is genoeg haat en nijd
Het schijnt te horen bij deze tijd
Dus wees eens een uitzondering
En gun ieder mens zijn eigen ding.
Lees dit eens goed Hout.
Zou ie er slapend anders uitzien dan in zijn stoel dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 02:52 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Hebben we zoveel herrie gemaakt dan Hidi ,ooei straks wordt opaatje ook nog wakker
Nou als ie opstaat ziet ie er zo uitquote:Op dinsdag 31 juli 2012 02:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou ie er slapend anders uitzien dan in zijn stoel dan?
Wel jammer dat ie niet even voluit lachtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 02:59 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Nou als ie opstaat ziet ie er zo uit
[ afbeelding ]
Ik heb prima geslapen hoor, ok tot 18:00 mja....quote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:00 schreef Houtvester het volgende:
Maar jij bent ook een slechte slaper Hidi ..
Na ben altijd wel vroeg op of vroeg op bedquote:Op dinsdag 31 juli 2012 03:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb prima geslapen hoor, ok tot 18:00 mja....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |