Is het zeker weten, afgelopen Maandagavond op de BBC uitgezonden, heerlijk, daar moet opa toch voor wijken bij mij hoor, die 2 meiden zijn hilarisch............quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:42 schreef pullup het volgende:
Weer een nieuw topic.
Dat absolutely fabulous lijkt me wel een prima vervanging
Ik ook. En haar creativiteit met mobiele telefoons werkt erg inspirerendquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is het zeker weten, afgelopen Maandagavond op de BBC uitgezonden, heerlijk, daar moet opa toch voor wijken bij mij hoor, die 2 meiden zijn hilarisch............![]()
Sorry Opa, vind Patsy zo leuk
opletten!!!! staat nergens dat Opa het volgtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:39 schreef Houtvester het volgende:
lolzzzz nooit gehoord dat oop daar naar keek ,grappig oop is meer van de actualiteiten en sport, series heb ik hem nog nooit overgehoord ??????
Maar goed om ontopic te blijven ist wel handig om oop erin te vermelden dat dan weer wel
Of dat ze een taxi nam waar ze niet in mocht roken, komt ze met 5 brandende peuken in haar mond die trap afstommelen om het in te halen, ach engelse humor is wel het leukste wat er is.............quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook. En haar creativiteit met mobiele telefoons werkt erg inspirerend
Niks mis met een mooie Feyenoord vlag hoor Tiet !quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Geen kooi wel stream......mooie kroeg alleen jammer van die vlag die aan het plafond geplakt zit
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niks mis met een mooie Feyenoord vlag hoor Tiet !
En nu heb ik waarschijnlijk een ban van 2 maanden op Oop's chat
Dat is helemaal mooi, want ik wist niet beter of hij was al een paar jaar dood... Of heeft hij misschien op telekinese wijze weer een brief gekregen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, en dat Gesink weer zo sterk was.
Deze Gesink is springlevend en heeft zich vanmiddag het snot voor de ogen gereden op de racefietsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is helemaal mooi, want ik wist niet beter of hij was al een paar jaar dood... Of heeft hij misschien op telekinese wijze weer een brief gekregen?
Ce qui donne l'idée de l'infini, c'est la bêtise humaine. Le génie a des limites, la bêtise n'en a pas.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:08 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Misschien is het probleem een ouwe vent in een stoel met een webcam ....en de beperking van privacy..
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
en anders zorg ik wel voor die ban![]()
ooow citaten google das wel leuk ,deze slaat wel op opaatjequote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ce qui donne l'idée de l'infini, c'est la bêtise humaine. Le génie a des limites, la bêtise n'en a pas.
Alexandre Dumas (1802 -1870)
Een citaat dat voor de juiste toepassing moet worden opgezocht verliest alle kracht, dus daar heb ik Google niet voor nodigquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:35 schreef Houtvester het volgende:
[..]
ooow citaten google das wel leuk ,deze slaat wel op opaatje
Ik drink me elke dag weer dood en sta als Lazarus weer op.
Jan Eijkelboom
google ze lekkker verder ,oop zal er van genietenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een citaat dat voor de juiste toepassing moet worden opgezocht verliest alle kracht, dus daar heb ik Google niet voor nodig
De goede God moet wel veel van onnozelaars houden, hij trapt er immers zovelen de wereld op.
Zal ongetwijfeld ook wel via Google ergens terug te vinden zijn
Idd, treffende gelijkenis. RIP Onslow.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa's lichtend voorbeeld is vandaag overleden![]()
Geoffrey Hughes (Onslow) overleden
oke de lulo`s waren dat niet de boy`s van Jiskefetquote:Op zondag 29 juli 2012 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
Even een dienstmedeling van Oop voor de "Lullos" ( geen idee wie die bedoeld) maar het is zijn 2e biertje!![]()
[ afbeelding ]
Outs das een gemene oop een dubbele vinger nog al liefst ...maar volgens mij doet ie dat tegen een fan die buiten staat , hahahaahaquote:Op zondag 29 juli 2012 17:29 schreef HiDiHo het volgende:
Altijd zo vriendelijk om zijn fans te verwelkomen![]()
[ afbeelding ]
Hij is zijn nagellak aan het drogen denk ik.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:29 schreef HiDiHo het volgende:
Altijd zo vriendelijk om zijn fans te verwelkomen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |