Ok, doe ik. Ga ik ook even langs de Aldi, anders zit die ouwe straks zonder vruchtensap. We moeten immers On Topic blijven.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:56 schreef Houtvester het volgende:
Doe voor mij gelijk een fles ouzo mee brengen BQ
Heel goed daar hebben we wat aanquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:02 schreef Toverheks het volgende:
even voor de Info. Opa gaat darten kijken en Oma de opening van de OS en voor de rest komt er weer een binnen pretje binnen
quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:30 schreef pullup het volgende:
Trusten manIk hoop dat je niet te lang bent opgebleven om op hem te wachten.
Wat moet ik nu doen vanavond?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:07 schreef Margo37 het volgende:
Mededeling voor de vaste volgers van opaatje:
Opa is er vanavond niet dus de volgers zullen helaas een andere invulling van de avond moeten zoeken, morgen ziet hij zijn fans gaarne weer terug
En gelijk heeft ie!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:15 schreef Margo37 het volgende:
Ja opa had zoiets van zeg het maar ff op tijd, hebben de fans wel recht op
Vechtcafe ? Dat klinkt ook wel goedquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:24 schreef HiDiHo het volgende:
Gaat dat vechtcafe nog een keer open btw?
Alleen moet ie wel even de gevechten van tevoren aankondigen danquote:
't Vinkje toch?quote:
Lavenderr, jij moet echt even alle Opa topic`s doorspitten hoor, je mist gewoon steeds de helftquote:
Deze weet ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lavenderr, jij moet echt even alle Opa`s topic`s doorspitten hoor, je mist gewoon steeds de helft![]()
![]()
quote:
Heb naar het wielrennen gekeken, en dat was al spannend genoegquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lavenderr, jij moet echt even alle Opa`s topic`s doorspitten hoor, je mist gewoon steeds de helft![]()
![]()
En die heeft een stream ?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:36 schreef beequeen het volgende:
''t Vinkje is het café van DJ Provox, je weet wel, die bij Jaap op bezoek van in SV. Hij had zo'n electronische stem.
Ja, mooi hè dat Vino won.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:36 schreef Lavenderr het volgende:
Heb naar het wielrennen gekeken, en dat was al spannend genoeg
Nu even niet. Het café is voor 3 maanden gesloten ivm een vechtpartij.quote:
Was niet zoals het hoorde he, zelf Mart zette zijn vraagtekens bij die sprint.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb naar het wielrennen gekeken, en dat was al spannend genoeg
Ah vandaar, dan ben ik weer bijquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu even niet. Het café is voor 3 maanden gesloten ivm een vechtpartij.
quote:
Geen kooi wel stream......mooie kroeg alleen jammer van die vlag die aan het plafond geplakt zitquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:36 schreef pullup het volgende:
Maar het is waarschijnlijk vast geen cafe met cam waar ze om een uurtje of tien in het midden een kooi neerzetten om de streamers te laten gokken op de winnaar
Oh dear....weer nieuwe raadselsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Geen kooi wel stream......mooie kroeg alleen jammer van die vlag die aan het plafond geplakt zit
quote:
Ok dat zegt wel voldoendequote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]sorry, ja kan niet zeggen wat en welke vlag er aan het plafond geplakt zit.......Mijn AJAX Hart houd dat tegen he
Ja, en dat Gesink weer zo sterk was.quote:
Ja, dat was geen zuivere koffie, to say the least.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:44 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, en dat Gesink weer zo sterk was.
Die tweede plek, mmm, heb het idee dat dat een schwalbe was van Uran Uran.
Oh ja, on topic. Sorry PP
moest ff terug lezen dus ff andere benaming........ was doorgestoken kaartquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, en dat Gesink weer zo sterk was.
Die tweede plek, mmm, heb het idee dat dat een schwalbe was van Uran Uran.
Oh ja, on topic. Sorry PP
Dat klopt. Komt ook omdat maagklachten vaak uit stress voortkomen, en dan is het oneindig zoeken. Dan wordt het pappen en nathouden. En dat pappen dus letterlijk als je barium moet slikken.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:49 schreef pullup het volgende:
Dus volgende week gaat oma weer naar het ziekenhuis.
Om de een of andere reden zijn maagproblemen een soort witte walvis onder de ziektes voor de internisten. Ik hoor echt belachelijk vaak dat men jaar in jaar uit terug moet komen zonder dat ze er precies achter komen wat het probleem is.
En je bent er mooi klaar mee want die onderzoeken zijn niet gering.
Misschien is het probleem een ouwe vent in een stoel met een webcam ....en de beperking van privacy..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:49 schreef pullup het volgende:
Dus volgende week gaat oma weer naar het ziekenhuis.
Om de een of andere reden zijn maagproblemen een soort witte walvis onder de ziektes voor de internisten. Ik hoor echt belachelijk vaak dat men jaar in jaar uit terug moet komen zonder dat ze er precies achter komen wat het probleem is.
En je bent er mooi klaar mee want die onderzoeken zijn niet gering.
Avond!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |