Opa zelf heeft zéker positief getestquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:33 schreef pullup het volgende:
Hoe weet je dat er vier positieven zijn ? Die hebben de doping test niet gehaald of zo
Was het maar zo'n feest. Ik mis een RLS. Dat gehannes met 45 minuten BBUK word ik ook niet vrolijk van.quote:
ik kan 4 dagen oop op spotnet zetten voor jequote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Ik mis een RLS. Dat gehannes met 45 minuten BBUK word ik ook niet vrolijk van.
Nee dank je, een uurtje of 2 per dag live is meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:44 schreef Houtvester het volgende:
ik kan 4 dagen oop op spotnet zetten voor je...
Ik zal Johan eens benaderen of ie er niets in ziet om er een dvd box van te maken ...die is altijd wel in voor die mislukte projectjes ...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee dank je, een uurtje of 2 per dag live is meer dan genoeg.
Doe voor mij gelijk een fles ouzo mee brengen BQquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:55 schreef beequeen het volgende:
Ah, we hebben weer geluid. Ik ben even naar de Gall en Gall, laterzzzz.
Ok, doe ik. Ga ik ook even langs de Aldi, anders zit die ouwe straks zonder vruchtensap. We moeten immers On Topic blijven.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:56 schreef Houtvester het volgende:
Doe voor mij gelijk een fles ouzo mee brengen BQ
Heel goed daar hebben we wat aanquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:02 schreef Toverheks het volgende:
even voor de Info. Opa gaat darten kijken en Oma de opening van de OS en voor de rest komt er weer een binnen pretje binnen
quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:30 schreef pullup het volgende:
Trusten manIk hoop dat je niet te lang bent opgebleven om op hem te wachten.
Wat moet ik nu doen vanavond?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:07 schreef Margo37 het volgende:
Mededeling voor de vaste volgers van opaatje:
Opa is er vanavond niet dus de volgers zullen helaas een andere invulling van de avond moeten zoeken, morgen ziet hij zijn fans gaarne weer terug
En gelijk heeft ie!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:15 schreef Margo37 het volgende:
Ja opa had zoiets van zeg het maar ff op tijd, hebben de fans wel recht op
Vechtcafe ? Dat klinkt ook wel goedquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:24 schreef HiDiHo het volgende:
Gaat dat vechtcafe nog een keer open btw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |