Ok, doe ik. Ga ik ook even langs de Aldi, anders zit die ouwe straks zonder vruchtensap. We moeten immers On Topic blijven.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:56 schreef Houtvester het volgende:
Doe voor mij gelijk een fles ouzo mee brengen BQ
Heel goed daar hebben we wat aanquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:02 schreef Toverheks het volgende:
even voor de Info. Opa gaat darten kijken en Oma de opening van de OS en voor de rest komt er weer een binnen pretje binnen
quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:30 schreef pullup het volgende:
Trusten manIk hoop dat je niet te lang bent opgebleven om op hem te wachten.
Wat moet ik nu doen vanavond?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:07 schreef Margo37 het volgende:
Mededeling voor de vaste volgers van opaatje:
Opa is er vanavond niet dus de volgers zullen helaas een andere invulling van de avond moeten zoeken, morgen ziet hij zijn fans gaarne weer terug
En gelijk heeft ie!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:15 schreef Margo37 het volgende:
Ja opa had zoiets van zeg het maar ff op tijd, hebben de fans wel recht op
Vechtcafe ? Dat klinkt ook wel goedquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:24 schreef HiDiHo het volgende:
Gaat dat vechtcafe nog een keer open btw?
Alleen moet ie wel even de gevechten van tevoren aankondigen danquote:
't Vinkje toch?quote:
Lavenderr, jij moet echt even alle Opa topic`s doorspitten hoor, je mist gewoon steeds de helftquote:
Deze weet ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lavenderr, jij moet echt even alle Opa`s topic`s doorspitten hoor, je mist gewoon steeds de helft![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |