Denk ik ook. Persoonlijk al meerdere blauwtjes gelopen door het wel te zeggen. En opeens was het raakquote:Op zondag 29 juli 2012 13:54 schreef Kally het volgende:
En je zegt ik heb geen zin om moeite te doen...
Dan ben je dus niet echt verliefd, laat die jongen lekker daten met andere vrouwen, dan krijgt hij ook wat hij verdiend.
Blauwtjes lopen doet iedereen, hoort bij het leerproces en het leven, je staat er in ieder geval vol in, in dat leven dan.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:59 schreef QEX het volgende:
[..]
Denk ik ook. Persoonlijk al meerdere blauwtjes gelopen door het wel te zeggen. En opeens was het raak( en de eerste keer dat ik het iemand vertelde was ik 12)
Precies. Heb ook ervaring met de andere kant... en daar ben ik nog van aan het 'herstellen.' Maar goed.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Blauwtjes lopen doet iedereen, hoort bij het leerproces en het leven, je staat er in ieder geval vol in, in dat leven dan.
Afwachten langs de zijlijn kan beter lijken, maar je mist zoveel.
Nooit en zonder verdriet ook geen geluk en andersom.
Denk dat je het wel weet als je verliefd bent. En als je het niet durft te vertellen, schrijf dan gewoon een brief en geef die aan hem. wel geven, niet in de bus doen.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:12 schreef lieff5 het volgende:
Naar mezelf kijken met mijn eigen gesloten? Volgens mij ben ik redelijk eerlijk over mezelf en weet ik wat er mis is met mezelf.
Ik laat het inderdaad van hem afhangen, toont hij geen interesse meer is dat jammer. Even kut en weer doorgaan.
Weet niet of ik echt verliefd bent, want wat is verliefd zijn? Als dat betekend dat je veel aan iemand denkt, veel bij iemand wil zijn en je die iemand helemaal geweldig leuk en grappig vindt: dan wel.
Waarom ligt dat aan hem?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:02 schreef lieff5 het volgende:
Ik weet niet waarom wij geen seks hebben gehad. Dat ligt in ieder geval aan hem.
Misschien moet je zelf eens initiatief gaan tonen.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:18 schreef lieff5 het volgende:
Het ligt aan hem omdat hij op seksueel gebied geen toenadering zocht. En een beetje terughoudend op dat gebied.
Ja en het ligt aan jou dat jij geen toenadering zocht op seksueel gebied en dat jij terughoudend bent op dat gebied. Dus dat jullie geen seks hebben gehad ligt net zo erg aan jou.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:18 schreef lieff5 het volgende:
Het ligt aan hem omdat hij op seksueel gebied geen toenadering zocht. En een beetje terughoudend op dat gebied.
Misschien is hij van de 'ouderwetse' stempel. Je bent zo gewent dat mannen je zo benaderen dat je denkt dat het zo hoort. Laat weten dat je hem leuk bent gaan vinden maar dat je het rustig aan wil doen. (lijkt me namelijk een goede beslissing) zeg desnoods dat je onzeker bent. Wees eerlijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:18 schreef lieff5 het volgende:
Waarom neem jij dan die eerste stap niet? Waarom moet hij die nemen? Waarom zeg jij dat hij de schuldige is terwijl jij net zo passief bent?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:27 schreef lieff5 het volgende:
Ik ben niet terughoudend. Hij weet dat ik niet vies van seks ben maar hij heeft nooit de eerste stap genomen. En waarom? Dat begrijp ik niet. Ik ben aantrekkelijk, er is een klik, fijn contact, er spelen wederzijdse gevoelens, en toch een zekere spanning. Dus ik snap het niet echt. Het kan zijn dat hij mij nooit echt super heeft gevonden en daarom niet wilde. Maar ik houd op want ik begin weer van alles te denken in mijn hoofd.
Hij weet dat ik onzeker ben over bepaalde dingen, is hij wel een beetje achtergekomen door de dingen die ik doe/keuzes die ik maak. Dus daar hadden we het ook wel eens over. Hij is gewoon lief.
Dat kan natuurlijk zijn, punt is alleen dat je om bepaalde redenen altijd spelletjes gespeeld hebt, dat is wat je gewend bent en waar je je 'veilig' bij voelt. Nu kom je in een situatie waarin dat niet meer werkt en het je juist beperkt maar die redenen waarom je deed wat je deed liggen er nog steeds.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:16 schreef lieff5 het volgende:
Ben nog nooit verliefd geweest, heb in feite alleen maar spelletjes gespeeld met mannen. En bij hem voel ik het wel anders dan normaaldus denk wel verliefdheid.
Veranderen... / Iets nieuws wilt proberen.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:29 schreef Canillas het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk zijn, punt is alleen dat je om bepaalde redenen altijd spelletjes gespeeld hebt, dat is wat je gewend bent en waar je je 'veilig' bij voelt. Nu kom je in een situatie waarin dat niet meer werkt en het je juist beperkt maar die redenen waarom je deed wat je deed liggen er nog steeds.
Die redenen, dat is waar je naar moet kijken wil je echt wat gaan veranderen
Lijkt mij een betere beslissing dat TS deze jongen met rust laat en eerst zichzelf eens op orde krijgt. Zo'n kind wens ik niemand toe als vriendin.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:23 schreef QEX het volgende:
Misschien is hij van de 'ouderwetse' stempel. Je bent zo gewent dat mannen je zo benaderen dat je denkt dat het zo hoort. Laat weten dat je hem leuk bent gaan vinden maar dat je het rustig aan wil doen. (lijkt me namelijk een goede beslissing) zeg desnoods dat je onzeker bent. Wees eerlijk.
Misschien wil hij je laten zien dat je niet perse gelijk seks hoeft te willen hebben als je verliefd bent. Dat idee heb jij namelijk. Dit klinkt misschien heel bijbels wat ik nu zeg; true love waits. Maar er zit wel waarheid in. Je wilt namelijk iemand echt leren kennen, alles over ze weten, altijd bij die persoon zijn en niet perse seksueel.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:27 schreef lieff5 het volgende:
Ik ben niet terughoudend. Hij weet dat ik niet vies van seks ben maar hij heeft nooit de eerste stap genomen. En waarom? Dat begrijp ik niet. Ik ben aantrekkelijk, er is een klik, fijn contact, er spelen wederzijdse gevoelens, en toch een zekere spanning. Dus ik snap het niet echt. Het kan zijn dat hij mij nooit echt super heeft gevonden en daarom niet wilde. Maar ik houd op want ik begin weer van alles te denken in mijn hoofd.
Hij weet dat ik onzeker ben over bepaalde dingen, is hij wel een beetje achtergekomen door de dingen die ik doe/keuzes die ik maak. Dus daar hadden we het ook wel eens over. Hij is gewoon lief.
Waarschijnlijk is hij dan weer te lief voor jou.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:27 schreef lieff5 het volgende:
Ik persoonlijk vind dat je nogal gefixeerd bent op het seksuele, en hem dan ook nog eens als schuldige aanwijst. Je hebt hem gezegd niks met hem te willen, wat verwacht je nou van die jongen, dat hij smeekt of hij alsjeblieft met jou naar bed mag? Kap gewoon met je spelletjes en wees open en eerlijk, vooral tegen jezelf.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:18 schreef lieff5 het volgende:
Doen wel meerdere vrouwen...quote:Op zondag 29 juli 2012 14:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind dat je nogal gefixeerd bent op het seksuele, en hem dan ook nog eens als schuldige aanwijst. Je hebt hem gezegd niks met hem te willen, wat verwacht je nou van die jongen, dat hij smeekt of hij alsjeblieft met jou naar bed mag? Kap gewoon met je spelletjes en wees open en eerlijk, vooral tegen jezelf.
Tja, terwijl je als vrouw ook je hand kan uitsteken, ik bedoel als hij naast je ligtquote:Op zondag 29 juli 2012 14:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doen wel meerdere vrouwen...
Als je bij iemand gaat slapen in hetzelfde bed en je onderneemt geen actie ervaart ze het als kwetsendMoet ze niks meer van je gelijk
Jep, maarjaquote:Op zondag 29 juli 2012 14:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja, terwijl je als vrouw ook je hand kan uitsteken, ik bedoel als hij naast je ligt
Waarom mag jij wel onzeker zijn en hij niet?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:46 schreef lieff5 het volgende:
Ik vind het raar dat hij op seksueel gebied niets ondernam, meestal gaat dat gewoon niet zo dus dat is best iets wat mij onzeker maakt zeg maar. Zo van: misschien moet hij me toch niet terwijl hij wel altijd zegt dat hij me leuk vindt etc.
Als jij tegen hem zegt dat je niks met hem wilt, is het raar dat hij niks onderneemt?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:46 schreef lieff5 het volgende:
Ik vind het raar dat hij op seksueel gebied niets ondernam, meestal gaat dat gewoon niet zo dus dat is best iets wat mij onzeker maakt zeg maar. Zo van: misschien moet hij me toch niet terwijl hij wel altijd zegt dat hij me leuk vindt etc.
Nou ja dat kan lekker zijnquote:Op zondag 29 juli 2012 14:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jep, maarjaZe moet natuurlijk wel een dominante beer hebben die haar effe te grazen neemt natuurlijk...
Bij jou gaat het meestal niet zo, dat de vrouw ook een beetje initiatief toont. Klopt.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:46 schreef lieff5 het volgende:
Ja maar dat hij niet begint lijkt me logisch als je zegt geen interesse te hebben.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:48 schreef lieff5 het volgende:
Ik vind dat mannen met zoiets horen te beginnen. Misschien ouderwets ofzo maar dat hoort in mijn ogen wel een beetje zo![]()
En ik weet dat ik moet veranderen qua houding, doen en laten. Ik ga wel naar een psycholoog met dit rare aandachtzoek probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |