Ik persoonlijk vind dat je nogal gefixeerd bent op het seksuele, en hem dan ook nog eens als schuldige aanwijst. Je hebt hem gezegd niks met hem te willen, wat verwacht je nou van die jongen, dat hij smeekt of hij alsjeblieft met jou naar bed mag? Kap gewoon met je spelletjes en wees open en eerlijk, vooral tegen jezelf.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:18 schreef lieff5 het volgende:
Het ligt aan hem omdat hij op seksueel gebied geen toenadering zocht. En een beetje terughoudend op dat gebied.
Doen wel meerdere vrouwen...quote:Op zondag 29 juli 2012 14:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind dat je nogal gefixeerd bent op het seksuele, en hem dan ook nog eens als schuldige aanwijst. Je hebt hem gezegd niks met hem te willen, wat verwacht je nou van die jongen, dat hij smeekt of hij alsjeblieft met jou naar bed mag? Kap gewoon met je spelletjes en wees open en eerlijk, vooral tegen jezelf.
Tja, terwijl je als vrouw ook je hand kan uitsteken, ik bedoel als hij naast je ligtquote:Op zondag 29 juli 2012 14:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doen wel meerdere vrouwen...
Als je bij iemand gaat slapen in hetzelfde bed en je onderneemt geen actie ervaart ze het als kwetsendMoet ze niks meer van je gelijk
Jep, maarjaquote:Op zondag 29 juli 2012 14:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja, terwijl je als vrouw ook je hand kan uitsteken, ik bedoel als hij naast je ligt
Waarom mag jij wel onzeker zijn en hij niet?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:46 schreef lieff5 het volgende:
Ik vind het raar dat hij op seksueel gebied niets ondernam, meestal gaat dat gewoon niet zo dus dat is best iets wat mij onzeker maakt zeg maar. Zo van: misschien moet hij me toch niet terwijl hij wel altijd zegt dat hij me leuk vindt etc.
Als jij tegen hem zegt dat je niks met hem wilt, is het raar dat hij niks onderneemt?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:46 schreef lieff5 het volgende:
Ik vind het raar dat hij op seksueel gebied niets ondernam, meestal gaat dat gewoon niet zo dus dat is best iets wat mij onzeker maakt zeg maar. Zo van: misschien moet hij me toch niet terwijl hij wel altijd zegt dat hij me leuk vindt etc.
Nou ja dat kan lekker zijnquote:Op zondag 29 juli 2012 14:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jep, maarjaZe moet natuurlijk wel een dominante beer hebben die haar effe te grazen neemt natuurlijk...
Bij jou gaat het meestal niet zo, dat de vrouw ook een beetje initiatief toont. Klopt.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:46 schreef lieff5 het volgende:
Ja maar dat hij niet begint lijkt me logisch als je zegt geen interesse te hebben.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:48 schreef lieff5 het volgende:
Ik vind dat mannen met zoiets horen te beginnen. Misschien ouderwets ofzo maar dat hoort in mijn ogen wel een beetje zo![]()
En ik weet dat ik moet veranderen qua houding, doen en laten. Ik ga wel naar een psycholoog met dit rare aandachtzoek probleem.
Verander die gedachte als je zo nodig seks wilt en neem hem eens te grazen, geef hem een lapdance.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:48 schreef lieff5 het volgende:
Ik vind dat mannen met zoiets horen te beginnen. Misschien ouderwets ofzo maar dat hoort in mijn ogen wel een beetje zo![]()
En ik weet dat ik moet veranderen qua houding, doen en laten. Ik ga wel naar een psycholoog met dit rare aandachtzoek probleem.
quote:Op zondag 29 juli 2012 14:49 schreef lieff5 het volgende:
Nope, veel mannen zijn makkelijk te bespelen zeg maar, bijv. ik doe iets fout maar uiteindelijk bespeel ik het zo dat ik het niet fout heb maar de anderterwijl we allebei weten wie echt fout is.
Snap je dan niet dat hij daar doorheen moet zien (lees: het negeren) om te laten zien dat hij TS zo leuk vindt, dat hij haar gewoon moet hebben ondanks wat ze zegt?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:49 schreef Kally het volgende:
Ja maar dat hij niet begint lijkt me logisch als je zegt geen interesse te hebben.
Ze heeft ervaring toch?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beetje eng als je nog geen ervaring hebt he... Om zomaar iemand te beklimmen
Je gaat gewoon met onzekere jongetjes om die gewoon alleen seks willen.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:49 schreef lieff5 het volgende:
Nope, veel mannen zijn makkelijk te bespelen zeg maar, bijv. ik doe iets fout maar uiteindelijk bespeel ik het zo dat ik het niet fout heb maar de anderterwijl we allebei weten wie echt fout is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |