abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114800760
Ze is trouwens wel eerlijk hier over die hypocriete "koppigheid" en "twijfel". Dat is wel lovenswaardig.

Wat ik dan triest vind is dat ze niet zo eerlijk is in real life. "Als hij mij wil dan laat hij dat uiteindelijk wel merken en zo niet: jammer voor mij". En dan ligt het aan hem dat het niets is geworden, want ja hij nam geen initiatief.
pi_114800769
Op zondag 29 juli 2012 13:46 schreef lieff5 het volgende:
Omdat ik niet afgewezen wil worden (ik ben koppig) dus ik ga mijn gevoelens niet uiten, al is dat misschien het slimste. Als hij mij wil dan laat hij dat uiteindelijk wel merken en zo niet: jammer voor mij. Ik blijf misschien een tijdje verdrietig maar ik heb geen zin om moeite te doen en dan ook nog eens mogelijk afgewezen te worden.

Dus ja, ik snap de reacties maar ik ga het gewoon niet doen.

En met de mannen stop ik inderdaad niet zomaar, weet het ook niet, misschien dat ik naar een psycholoog moet ofzo. Want dit kan nooit gelukkig maken op den duur, weet ik zelf ook.

=================
Volgens mij heeft hij al interesse getoond. En misschien is hij ook wel onzeker. Op deze manier kun je blijven wachten en nooit iets bereiken. Psycholoog is geen gek idee. En geloof me, de kans niet gegrepen hebben geeft zo mogelijk nog meer verdriet
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 29 juli 2012 @ 13:54:32 #178
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_114800843
En je zegt ik heb geen zin om moeite te doen...

Dan ben je dus niet echt verliefd, laat die jongen lekker daten met andere vrouwen, dan krijgt hij ook wat hij verdiend.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_114800872
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik vind jou zo nu en dan onnodig kwetsen, maar in dit geval heb je gelijk en ben ik het met je eens.
You hurt my feelings.
pi_114800974
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:45 schreef Canillas het volgende:

[..]

Dit kun je zo roepen maar kun je het ook onderbouwen? Is dit echt? Waar baseer je dat op?

Wat telt is wat jij gelooft dat het over jou zegt wanneer iemand geen relatie of iets anders met jou zou willen, de interpretatie die je daar zelf over maakt is bepalend en die doe je aan de hand van hoe jij over jezelf denkt. Dat jij er automatisch afwijzing en negatieve dingen over jezelf in ziet wordt bepaald door hoe jij tegenover jezelf staat.

Is hoe een ander over jou denkt bepalend voor hoe jij over jezelf denkt? Is dat logisch? Klopt dat? Of kan dat alleen wanneer je de mening van een ander groter maakt dan die van jezelf?

Het enige waar jij 'schuld' aan hebt is dat je nog niet het werk hebt gedaan om volledig en vrij je echte zelf te zijn, dus voorbij aan je onzekerheid en negatieve zelfoordelen waar die onzekerheid uit ontstaat :)
Goede post.
pi_114801037
quote:
99s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:54 schreef Kally het volgende:
En je zegt ik heb geen zin om moeite te doen...

Dan ben je dus niet echt verliefd, laat die jongen lekker daten met andere vrouwen, dan krijgt hij ook wat hij verdiend.
Denk ik ook. Persoonlijk al meerdere blauwtjes gelopen door het wel te zeggen. En opeens was het raak *; ( en de eerste keer dat ik het iemand vertelde was ik 12)
  zondag 29 juli 2012 @ 14:05:35 #182
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_114801298
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:59 schreef QEX het volgende:

[..]

Denk ik ook. Persoonlijk al meerdere blauwtjes gelopen door het wel te zeggen. En opeens was het raak *; ( en de eerste keer dat ik het iemand vertelde was ik 12)
Blauwtjes lopen doet iedereen, hoort bij het leerproces en het leven, je staat er in ieder geval vol in, in dat leven dan.

Afwachten langs de zijlijn kan beter lijken, maar je mist zoveel.

Nooit en zonder verdriet ook geen geluk en andersom.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_114801486
quote:
99s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:05 schreef Kally het volgende:

[..]

Blauwtjes lopen doet iedereen, hoort bij het leerproces en het leven, je staat er in ieder geval vol in, in dat leven dan.

Afwachten langs de zijlijn kan beter lijken, maar je mist zoveel.

Nooit en zonder verdriet ook geen geluk en andersom.
Precies. Heb ook ervaring met de andere kant... en daar ben ik nog van aan het 'herstellen.' Maar goed.
Ik denk dat TS er nog niet klaar voor is. Ze moet zoals dat zo cliché heet ' eerst van zichzelf houden.'
pi_114801619
Naar mezelf kijken met mijn eigen gesloten? Volgens mij ben ik redelijk eerlijk over mezelf en weet ik wat er mis is met mezelf.

Ik laat het inderdaad van hem afhangen, toont hij geen interesse meer is dat jammer. Even kut en weer doorgaan.

Weet niet of ik echt verliefd bent, want wat is verliefd zijn? Als dat betekend dat je veel aan iemand denkt, veel bij iemand wil zijn en je die iemand helemaal geweldig leuk en grappig vindt: dan wel.
pi_114801667
Misschien is mijn onzekerheid over mezelf onzin. Toch is de onzekerheid er. En dat gaat niet zomaar weg.
pi_114801706
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:12 schreef lieff5 het volgende:
Naar mezelf kijken met mijn eigen gesloten? Volgens mij ben ik redelijk eerlijk over mezelf en weet ik wat er mis is met mezelf.

Ik laat het inderdaad van hem afhangen, toont hij geen interesse meer is dat jammer. Even kut en weer doorgaan.

Weet niet of ik echt verliefd bent, want wat is verliefd zijn? Als dat betekend dat je veel aan iemand denkt, veel bij iemand wil zijn en je die iemand helemaal geweldig leuk en grappig vindt: dan wel.
Denk dat je het wel weet als je verliefd bent. En als je het niet durft te vertellen, schrijf dan gewoon een brief en geef die aan hem. wel geven, niet in de bus doen.
pi_114801752
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:02 schreef lieff5 het volgende:
Ik weet niet waarom wij geen seks hebben gehad. Dat ligt in ieder geval aan hem.
Waarom ligt dat aan hem?
Rustig aan.
pi_114801799
Ben nog nooit verliefd geweest, heb in feite alleen maar spelletjes gespeeld met mannen. En bij hem voel ik het wel anders dan normaal :) dus denk wel verliefdheid.
pi_114801867
Het ligt aan hem omdat hij op seksueel gebied geen toenadering zocht. En een beetje terughoudend op dat gebied.
pi_114801975
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:18 schreef lieff5 het volgende:
Het ligt aan hem omdat hij op seksueel gebied geen toenadering zocht. En een beetje terughoudend op dat gebied.
Misschien moet je zelf eens initiatief gaan tonen. :')
pi_114801996
quote:
Ja en het ligt aan jou dat jij geen toenadering zocht op seksueel gebied en dat jij terughoudend bent op dat gebied. Dus dat jullie geen seks hebben gehad ligt net zo erg aan jou.
Rustig aan.
pi_114802059
quote:
Misschien is hij van de 'ouderwetse' stempel. Je bent zo gewent dat mannen je zo benaderen dat je denkt dat het zo hoort. Laat weten dat je hem leuk bent gaan vinden maar dat je het rustig aan wil doen. (lijkt me namelijk een goede beslissing) zeg desnoods dat je onzeker bent. Wees eerlijk.
pi_114802234
Ik ben niet terughoudend. Hij weet dat ik niet vies van seks ben maar hij heeft nooit de eerste stap genomen. En waarom? Dat begrijp ik niet. Ik ben aantrekkelijk, er is een klik, fijn contact, er spelen wederzijdse gevoelens, en toch een zekere spanning. Dus ik snap het niet echt. Het kan zijn dat hij mij nooit echt super heeft gevonden en daarom niet wilde. Maar ik houd op want ik begin weer van alles te denken in mijn hoofd. :')

Hij weet dat ik onzeker ben over bepaalde dingen, is hij wel een beetje achtergekomen door de dingen die ik doe/keuzes die ik maak. Dus daar hadden we het ook wel eens over. Hij is gewoon lief. :)
pi_114802287
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:27 schreef lieff5 het volgende:
Ik ben niet terughoudend. Hij weet dat ik niet vies van seks ben maar hij heeft nooit de eerste stap genomen. En waarom? Dat begrijp ik niet. Ik ben aantrekkelijk, er is een klik, fijn contact, er spelen wederzijdse gevoelens, en toch een zekere spanning. Dus ik snap het niet echt. Het kan zijn dat hij mij nooit echt super heeft gevonden en daarom niet wilde. Maar ik houd op want ik begin weer van alles te denken in mijn hoofd. :')

Hij weet dat ik onzeker ben over bepaalde dingen, is hij wel een beetje achtergekomen door de dingen die ik doe/keuzes die ik maak. Dus daar hadden we het ook wel eens over. Hij is gewoon lief. :)
Waarom neem jij dan die eerste stap niet? Waarom moet hij die nemen? Waarom zeg jij dat hij de schuldige is terwijl jij net zo passief bent?
Rustig aan.
pi_114802298
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:16 schreef lieff5 het volgende:
Ben nog nooit verliefd geweest, heb in feite alleen maar spelletjes gespeeld met mannen. En bij hem voel ik het wel anders dan normaal :) dus denk wel verliefdheid.
Dat kan natuurlijk zijn, punt is alleen dat je om bepaalde redenen altijd spelletjes gespeeld hebt, dat is wat je gewend bent en waar je je 'veilig' bij voelt. Nu kom je in een situatie waarin dat niet meer werkt en het je juist beperkt maar die redenen waarom je deed wat je deed liggen er nog steeds.

Die redenen, dat is waar je naar moet kijken wil je echt wat gaan veranderen ;)
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_114802322
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:29 schreef Canillas het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk zijn, punt is alleen dat je om bepaalde redenen altijd spelletjes gespeeld hebt, dat is wat je gewend bent en waar je je 'veilig' bij voelt. Nu kom je in een situatie waarin dat niet meer werkt en het je juist beperkt maar die redenen waarom je deed wat je deed liggen er nog steeds.

Die redenen, dat is waar je naar moet kijken wil je echt wat gaan veranderen ;)
Veranderen... / Iets nieuws wilt proberen.
Rustig aan.
pi_114802364
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:23 schreef QEX het volgende:

Misschien is hij van de 'ouderwetse' stempel. Je bent zo gewent dat mannen je zo benaderen dat je denkt dat het zo hoort. Laat weten dat je hem leuk bent gaan vinden maar dat je het rustig aan wil doen. (lijkt me namelijk een goede beslissing) zeg desnoods dat je onzeker bent. Wees eerlijk.
Lijkt mij een betere beslissing dat TS deze jongen met rust laat en eerst zichzelf eens op orde krijgt. Zo'n kind wens ik niemand toe als vriendin.
pi_114802387
quote:

Misschien wil hij je laten zien dat je niet perse gelijk seks hoeft te willen hebben als je verliefd bent. Dat idee heb jij namelijk. Dit klinkt misschien heel bijbels wat ik nu zeg; true love waits. Maar er zit wel waarheid in. Je wilt namelijk iemand echt leren kennen, alles over ze weten, altijd bij die persoon zijn en niet perse seksueel.
pi_114802414
quote:

Waarschijnlijk is hij dan weer te lief voor jou.
pi_114802418
Misschien heeft TS hem voortdurend de "cold treatment" gegeven en is ze verbaasd dat die jongen doet wat ze vraagt, in plaats van gewoon doorgaat totdat nee verandert in ja. Want dat horen mannen toch te doen bij vrouwen die ze aantrekkelijk vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')