Jepquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Nice, hè.
Is toch mooi om te zien dat zulke elementen in meerdere sporten zitten verweven.
quote:
Ze gingen van 1 naar 11 ineens, OSquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
Ik snap geen kut van die regels, nou mogen ze wel doorgaan op de grond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2012 18:20:00 ]
Ja, je hebt met judo ook verwurgingen die zijn toegestaan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
Ik snap geen kut van die regels, nou mogen ze wel doorgaan op de grond?
Ja dat weet ik, maar die heb ik nooit eerder gezien omdat elke keer als het naar de grond gaat stopt hetquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, je hebt met judo ook verwurgingen die zijn toegestaan.
Jij zou idd de mannelijke variant van HMF z'n vriendin zijn idd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
Tot 48 kilogram, jezus48kilo maar..
Het ergste is, ik wed dat dat wijf mij zo hard zou domineren en ik als een mietje kapot ga van de pijn
Wat snap je niet?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar die heb ik nooit eerder gezien omdat elke keer als het naar de grond gaat stopt hetsnap die regels niet.
Nu ook, ze gaan 2x naar de grond, de ene was een worp.. en punt, de andere was niks.. maar ze worden gestopt en moeten op staan, wanneer mag je nou wel doorgaan op de grond voor een lock of submission en wanneer niet?quote:
Wel een grote kans jaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:22 schreef Smoofie het volgende:
Jammer dat Kickbox geen OS is, dan had nederland sowieso al 3 gouden medals
Net gekeken, dat ze dan niet afklopt snap je toch niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:20 schreef Geo4kant het volgende:
Niels, die armbar boven gezien? Op youtube?
Hoi volgut, welkom terug, ik heb je pas 1x gezien, vind je het hier gezellig? Wat is je ASL? Wat zijn je hobbies?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NED1 maar is nu reclame. Geen idee wat er zo op is.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, wel vrouwen
Welke zender is judo>
http://www.judo-info.nl/nederlands/reglement/htm/17.htmquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu ook, ze gaan 2x naar de grond, de ene was een worp.. en punt, de andere was niks.. maar ze worden gestopt en moeten op staan, wanneer mag je nou wel doorgaan op de grond voor een lock of submission en wanneer niet?
Hier nog een mooie:quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Net gekeken, dat ze dan niet afklopt snap je toch niet.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoi volgut, welkom terug, ik heb je pas 1x gezien, vind je het hier gezellig? Wat is je ASL? Wat zijn je hobbies?
[Ontgroening] Pics van je tieten, ben je geil? Neuken? [/ontgroening]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |