Gewoon doordrukkenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan worden ze helemaal uitgerekt, zodat ze lekker soepele spieren houden
Omg dat wist ik dus nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile/pietwarkiet ?
Zou geen enkele Nederlander vol houden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat soort landen hebben een work ethic waar wij bang van worden
Inderdaad, maar het is gewoon baas. Dus i'm mirrin'quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:57 schreef j0rdiiii het volgende:
Je kijkt er toch wel naar, niet dat ik wat snap van heel die puntentelling.
Manolev wel, maar dat is een Bulgaarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zou geen enkele Nederlander vol houden.
Ik dacht dat ze pas sinds de laatste keer de meeste medailles hebben gewonnen, daarvoor altijd USA.quote:
Niemand volgens mij.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:57 schreef j0rdiiii het volgende:
Je kijkt er toch wel naar, niet dat ik wat snap van heel die puntentelling.
Ze geven zelfs meer salaris dan Nederlandse clubs.quote:
Daarom zitten er opeens allemaal Nederlandse trainersquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze geven zelfs meer salaris dan Nederlandse clubs.
Dat is ook zo mooi aan Joe Rogan, die gast is een halve onderwijzer mbt tot MMA/BJJquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niemand volgens mij.
Daarom vind ik deze commentator echt baas (behalve zijn foutje). Na 1 dagje leer je veel van turnen.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Anderlecht, de grootste club, heeft een begroting zo groot als AZ ofzoquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze krijgen ook 3x meer tv geld volgensmijquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Anderlecht, de grootste club, heeft een begroting zo groot als AZ ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |