E_M ging gisteren een beetje uit zijn plaat, maar dat is verwijderd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:02 schreef HeatWave het volgende:
Valt er nog wat te rellen voor ik weer de stad in ga?.
Geef dan effe een samenvatting.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
E_M ging gisteren een beetje uit zijn plaat, maar dat is verwijderd.
Wie? Matador?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gebruikelijke. Mensen kusten niet zijn tenen en toen ging hij mensen uitschelden zonder enige reden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geef dan effe een samenvatting.
Hahaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gebruikelijke. Mensen kusten niet zijn tenen en toen ging hij mensen uitschelden zonder enige reden.
Ik vind perzen qua uiterlijk ook gedrochtenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar kijk dat lieve koppie en die mooie staart dan!!
Dat herken ik niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:07 schreef Faxie het volgende:
Maar ik snap het wel hoor... dan ben je zo geweldig maar mensen erkennen het niet, stomme mensen!
Wat vind jij van een noorse boskat dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind perzen qua uiterlijk ook gedrochten. Ik houd niet van ingedeukte neuzen en al helemaal niet van de bijbehorende problemen.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:07 schreef Faxie het volgende:
Maar ik snap het wel hoor... dan ben je zo geweldig maar mensen erkennen het niet, stomme mensen!
Goh, verrassend, die is nog gekker dan de bioscoopschutterquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zijn de coolste katten ooitquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat vind jij van een noorse boskat dan?
Was het nog de moeite waard. Er vanuit gaande dat jij het nog kan nalezen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:11 schreef HeatWave het volgende:
Goh, verrassend, die is nog gekker dan de bioscoopschutter.
ik heb geen idee, ik lees nooit terugquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was het nog de moeite waard. Er vanuit gaande dat jij het nog kan nalezen.
Ja ik ben ook wel benieuwdquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ademhalingsproblemen en verstopte traanbuizen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:12 schreef Faxie het volgende:
Wat is het probleem met platte neuzen dan?
Ah okequote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ademhalingsproblemen en verstopte traanbuizen.
Die kerel zou meer moeten posten in Gedragsproblemen ofzo.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, verrassend, die is nog gekker dan de bioscoopschutter.
Het was welquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het lelijk. Kutkoppen hebben ze. Als je een kat met een mooie kop wilt, neem dan een boskat, maine coon of ragdollquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah oke
Maar ik vind het wel iets aandoenlijks hebben
Ooit gaat hier nog een poes komenOf 2, da's gezelliger voor die beestjes als ik er niet ben.
Dat heb ik ook, maar van mij is er echt nog nooit een post verwijderd hoor.quote:
He bah, neequote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het lelijk. Kutkoppen hebben ze. Als je een kat met een mooie kop wilt, neem dan een boskat, maine coon of ragdoll.
Nee, zou dat misschien komen omdat je eerste stelling niet klopt?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar van mij is er echt nog nooit een post verwijderd hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |