So old-fashioned.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:52 schreef Myraela het volgende:
WT, jij hebt geen facebook he? schrijf jij de 19de dan maar gewoon in je agenda.
Samzzquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:54 schreef Watertornado het volgende:
En omdat ik links ben kan ik ook al geen chique vulpen hanteren. Jammer is dat. Tenzij ik arabisch mag schrijven natuurlijk. Maar dat kan ik niet.
Maar het klopt, deze dino heeft geen facebook.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:52 schreef Myraela het volgende:
WT, jij hebt geen facebook he? schrijf jij de 19de dan maar gewoon in je agenda.
Pers kortharig. Kutbeesten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
SamzzDierenkenner als jij weet vast wel hoe die
katten heten van mijn post
Hoezo kutbeesten?quote:
Alle beesten zijn toch kutquote:
Ik heb niet zulke leuke ervaringen met perzen, vandaarquote:
Maar kijk dat lieve koppie en die mooie staart dan!!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet zulke leuke ervaringen met perzen, vandaar. Kunben vast wel leuk zijn, maar ik vind ze voor nu nog steeds kut
.
Ik had het over beestenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een kut is een poes maar een poes hoeft nog niet kut te zijn
Beetje jammer van de Bavaria though Mohquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:35 schreef MohMi het volgende:
Volgens mij wordt het vanavond gezellig bij shifto!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |