Pers kortharig. Kutbeesten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
SamzzDierenkenner als jij weet vast wel hoe die
katten heten van mijn post
Hoezo kutbeesten?quote:
Alle beesten zijn toch kutquote:
Ik heb niet zulke leuke ervaringen met perzen, vandaarquote:
Maar kijk dat lieve koppie en die mooie staart dan!!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet zulke leuke ervaringen met perzen, vandaar. Kunben vast wel leuk zijn, maar ik vind ze voor nu nog steeds kut
.
Ik had het over beestenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een kut is een poes maar een poes hoeft nog niet kut te zijn
Beetje jammer van de Bavaria though Mohquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:35 schreef MohMi het volgende:
Volgens mij wordt het vanavond gezellig bij shifto!
[ afbeelding ]
E_M ging gisteren een beetje uit zijn plaat, maar dat is verwijderd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:02 schreef HeatWave het volgende:
Valt er nog wat te rellen voor ik weer de stad in ga?.
Geef dan effe een samenvatting.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
E_M ging gisteren een beetje uit zijn plaat, maar dat is verwijderd.
Wie? Matador?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gebruikelijke. Mensen kusten niet zijn tenen en toen ging hij mensen uitschelden zonder enige reden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geef dan effe een samenvatting.
Hahaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gebruikelijke. Mensen kusten niet zijn tenen en toen ging hij mensen uitschelden zonder enige reden.
Ik vind perzen qua uiterlijk ook gedrochtenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar kijk dat lieve koppie en die mooie staart dan!!
Dat herken ik niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:07 schreef Faxie het volgende:
Maar ik snap het wel hoor... dan ben je zo geweldig maar mensen erkennen het niet, stomme mensen!
Wat vind jij van een noorse boskat dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind perzen qua uiterlijk ook gedrochten. Ik houd niet van ingedeukte neuzen en al helemaal niet van de bijbehorende problemen.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:07 schreef Faxie het volgende:
Maar ik snap het wel hoor... dan ben je zo geweldig maar mensen erkennen het niet, stomme mensen!
Goh, verrassend, die is nog gekker dan de bioscoopschutterquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zijn de coolste katten ooitquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat vind jij van een noorse boskat dan?
Was het nog de moeite waard. Er vanuit gaande dat jij het nog kan nalezen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:11 schreef HeatWave het volgende:
Goh, verrassend, die is nog gekker dan de bioscoopschutter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |