quote:RTL 4 met Het Beste Van X Factor Worldwide
De meest bijzondere optredens uit edities van X Factor over de hele wereld vormen in juli twee avonden lang een avondvullend programma op RTL 4. Op vrijdag 6 en 13 juli komt het station met Het Beste Van X Factor Worldwide. Dat blijkt uit uitzendschema’s. X Factor heeft wereldwijd veel bekende artiesten opgeleverd. Zo wisten de Britse Cher Lloyd en Leona Lewis een carrière op te bouwen, en bereikte de eerste Ameri- kaanse winnares Melanie Amaro vorig jaar de top van de charts.
Op 20 juli gaat RTL 4 verder met Het Beste van Got Talent Worldwide. De buitenlandse versies van Holland’s Got Talent leverden waarschijnlijk de meest opmerkelijke nieuwe sterren op, waaronder de veelbesproken Susan Boyle en Paul Potts.
De programma’s zullen van half negen tot half elf te zien zijn.
Dus 6 en 13 juli: 20:30 - 22:30uur -> Het beste van X Factorquote:RTL 4 neemt kijkje bij talenten over de grens
Deze sportzomer zijn er weinig talentenjachten op tv te zien. Reden voor RTL 4 om de beste audities van X Factor over de hele wereld uit te zenden.
X Factor
Het van oorsprong Engelse programma X Factor kennen we allemaal: drie juryleden bepalen of een showtalent door mag naar de volgende ronde. Eén jurylid kennen we ook maar al te goed: Simon 'No Mercy' Cowell, ook nog eens de bedenker van de show. Na 'Het Beste van X Factor Worldwide' wordt ook 'Het Beste van Got Talent Worldwide' uitgezonden, ook al een idee van Cowell.
Doorbraak
De shows betekenden voor veel gewone mensen hun doorbraak. Zonder Britain's Got Talent hoorden we nooit van Paul Potts, die eerst voor hongerloontje mobiele telefoons verkocht. En ook niet die gekke Susan Boyle, die met haar stem de twijfels over haar uiterlijk weg zong. Uit de Engelse versie van X Factor is Leona Lewis de bekendste winnares, die ooit als serveerster bij de Pizza Hut centjes bij elkaar moest sprokkelen voor studiotijd.
Hoewel de deelnemers uit Nederland niet echt van de grond kwamen (ok, Waylon dan een beetje), lijkt het dus een slimme zet eens even over de grenzen te gaan kijken naar aanstormend talent.
Nu is het ook hopen op een 'The Worst Of' van beide shows, want dat levert aardig leedvermaak op. Het Beste Van X Factor Worldwide wordt begin juli uitgezonden op de vrijdagavond.
bron: www.veronica.nl
Yeps, wil wel navelpluisje zienquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Simoon, neem je wel je laptop mee volgende week?
Je zag voorstukje van volgende weekquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:24 schreef Stofje het volgende:
Verdomme, kut Luxemburg. Was dus niet de laatste act en ik zie zwart beeld. Hoeren.
noeesssss! Was de navelpluis net vergetenquote:
Ik weet het eigenlijk niet meerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:31 schreef Karina het volgende:
Heb ik nog iets heel erg leuks of goed gemist
Als je het niet meer weet, dan zal het wel nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet meer. Vond het wel iets leuker dan vorige week
Klopt. Zeker als je bedenkt dat de opening gemiddeld 2.8 miljoen kijkers heeft over 3 uur verspreid en Got talent een uur werd overlapt door de olympische spelenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:32 schreef JRRY het volgende:
Nog best wel veel kijkers t/o Olympische Spelen
Ik vind het juist saaier. Ben meer van de zang dus vind The Voice en X Factor leuker ;Pquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je het niet meer weet, dan zal het wel nietSowieso vind ik Got Talent meestal leuker dan andere talentenjachten, vanwege de variëteit.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind het juist saaier. Ben meer van de zang dus vind The Voice en X Factor leuker ;P
Dansshows kan ik ook nooit echt onderscheiden of het goed is of nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:46 schreef Karina het volgende:
[..]Voor iedereen is er wel een talentenjacht. Ik vind de dansshows nooit zo leuk, voornamelijk omdat ik niet zie of het goed is of niet EN omdat ik niet houd van grote dansgroepen, Strictly Come Dancing, met alleen paren, vind ik wel weer leuk.
Er is ook maar 1/3e in Nederland geïnteresseerd in de OS. En geïnteresseerd zijn betekent niet direct veel zien.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:32 schreef JRRY het volgende:
Nog best wel veel kijkers t/o Olympische Spelen
neuhquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:03 schreef Karina het volgende:
Vrijdag kijk ikAls er een spannende finale is bij de OS zal ik wel even.
quote:
Ik zat al op je te wachtenquote:
oh nee deze bedoelde ik nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:40 schreef MissJ het volgende:
oh jee deze, die lieten ze zien in de voorstukjes
GOEIEMORGUHHHHHHHHHHHHHHHHquote:
Elke kandidaat moet een papiertje invullen met wat wetenswaardigheden. Voor het in hokjes drukken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:48 schreef Aspergermeisje het volgende:
De jury krijgt dit soort dingen toch ook door van de regie? Waarom vraagt Simon anders naar die oma?
Nee het klopt hier en daar niet, maar dat is te spijkerenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind haar wel tof, maar ergens is haar zang toch niet helemaal fijn.
Hope soquote:
quote:
Nou nee...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:55 schreef Greys het volgende:
Het joch heeft wel een verschrikkelijk likeable uitstraling, óndanks de gedecoreerde lokjes..
Mag het hopen voor hemquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:56 schreef Kally het volgende:
Moet hij de baard nu nog in zijn keel krijgen?
Neequote:
dit.quote:
Simon.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:59 schreef MissJ het volgende:
[..]
dit.
Ik wil of Simonof Dan
en anders is het het gewoon niet inderdaad.
dat soberso. Uggsquote:
Die kent alle greepjes, snap dat dat interessant lijkt!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:00 schreef PatriQue89 het volgende:
God, ik vind Henkie Grol toch wel echt zo van MWAAARRRRRR
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:00 schreef PatriQue89 het volgende:
God, ik vind Henkie Grol toch wel echt zo van MWAAARRRRRR
Deze was goedkoper.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
De taart van vorige week was beter
Oeps.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
NOEM JE MIJN ZELFGEMAAKTE TAART NOU GOEDKOOP?
Ik verstond dat ook..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:12 schreef Karina het volgende:
Ik zat niet te kijken, ik dacht dat ze zei "blond" maar het is dus blind.
Ik was bang dat een van d'r staarten in de hens zou vliegenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig zijn d'r kleren niet weggefikt.
Zal vast wel geïmpregneerd zijn met vuurafstotende lak.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik was bang dat een van d'r staarten in de hens zou vliegen
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
* -Vaduz- gaat met een random iemand vechten
Jaquote:
Ideetje!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:27 schreef MissJ het volgende:
geil kapsel met dat paarse en blauwe erin![]()
![]()
ik ga morgen gelijk mijn kapper bellenquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik ga morgen gelijk mijn kapper bellen
Dan nog niet, echt niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gewoon eentje. Die dan zo heul knullig kijkt
ditquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Hopelijk heeft hij/zij de kleurtjes op voorraad!
Heb je hem dat geleerd?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:30 schreef MissJ het volgende:
ik ga volgend jaar ook meedoen met mijn kat. Hij miauwt namelijk als een schaap.
doet ie uit zichzelf. Maar echt hoor, hij heeft een heel vreemd miauwgeluidquote:
Excentrieke beesten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:32 schreef MissJ het volgende:
[..]
doet ie uit zichzelf. Maar echt hoor, hij heeft een heel vreemd miauwgeluid
quote:
Dat beest schaamde zich, met die roze strikquote:
Elk normaal mens zou zich doodschamen. Zelfs de luizen op dat beestquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat beest schaamde zich, met die roze strik
Alleen Fred Osterquote:
Behalve Leo, die welquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar wacht ik verdorie ook op. Wij hebben geen fapmateriaal in de reclame.
De schrijfwijzequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
MarmotjesWat is eigenlijk het verschil tussen een marmot en een cavia?
en die chick met dat vlotte pittige kapsel met paars en blauwe stukjes dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar wacht ik verdorie ook op. Wij hebben geen fapmateriaal in de reclame.
Logischquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat beest schaamde zich, met die roze strik
AWWWWWquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Logisch
Mijn hond vond een feestmuts ook geen goed plan
Mijn kat daarentegen vond het reuze lollig en ging er gewoon mee liggen.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Daar duurt de reclame veel te kort voor. En die uitputting. Niet nu.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
en die chick met dat vlotte pittige kapsel met paars en blauwe stukjes dan?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Logisch
Ik weet het anders niet. Ik heb ze nog nooit gegeten, dus smaak kan ik niets over meldenquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Logisch
Schoonheidsfoutje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
Vergeten wijn te pakken in de reclame, nu dan maar even.
Ik zag iig geen Hans Klokquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:42 schreef Karina het volgende:
Apart dit, er is toch geen wind binnen?
Winderig zijnquote:
Hierna houd ik op hoor, maar hij zat in het asiel....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Hierna houd ik op hoor, maar hij zat in het asiel....
De mooiste, liefste, grappigste kat die er bestaat. Zie deze foto
En hij is dol op mijn hondOH WAUWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Altijd handig, mocht zijn vriendin niet willenquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Hierna houd ik op hoor, maar hij zat in het asiel....
De mooiste, liefste, grappigste kat die er bestaat. Zie deze foto
En hij is dol op mijn hondEcht een heel erg mooie katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Zoveel wel. Daar kun je nog dood aan gaan ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:48 schreef Karina het volgende:
Lekkere muziek, dat wel. Talent is water drinken?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:49 schreef Pheno het volgende:
AH, wel handig dat ie de plantjes water kan geven. Scheelt weer doodgaan
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:49 schreef Pheno het volgende:
AH, wel handig dat ie de plantjes water kan geven. Scheelt weer doodgaan
WIJ WILLEN PIEMELS ZIEN! WIJ WILLEN PIEMELS ZIEN!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
Ik wacht totdat hij het ergens anders aan hangt...
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
WIJ WILLEN PIEMELS ZIEN! WIJ WILLEN PIEMELS ZIEN!
ok ik luisterquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Mensen met een gat in de tong, niet thuis proberen graag!
Dus MissJ, luustern.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |