Zo'n Smith machine volgens mij.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Benchpress machine?Beter ga je moven
Dat heet een squat machine.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat heet een squat machine.Ik snap de grap nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
Ah zo. Nou ja ze richten zich vooral op rennende huisvrouwen volgens mij. Zodra m'n abonnement afgelopen is wil ik eigenlijk hierheen: http://www.sssalkmaar.nl/quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:41 schreef Sapstengel het volgende:
http://stronglifts.com/sm(...)r-rack-free-weights/
Prima oplossing toch?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:54 schreef Sapstengel het volgende:
Ja hier hebben ze ook alleen een smith machine, geen squat-/powerrack oid.
Maar wel zo'n barbell rek:
[ afbeelding ]
Die hebben we laatst op van die hoge aerobic benches gezet, nu kun je er prima onder gaan staan en de stang in je nek leggen. Beetje ghetto oplossing, maar het werkt.
Prima oplossing inderdaad.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:07 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Prima oplossing toch?
Schouder is zo goed als pijnvrij, maandag weer rustig aan beginnen. Iemand tips om na 3 weken weer te gaan trainen? Gewoon SS weer oppakken en gewicht terugschroeven? Zat op 100/60/115 (SQ/BP/DL) en 100/40/65 (SQ/OHP/BOR), hoeveel zal ik terugzakken?
Waarom is je OHP zoveel lager dan je BP? Lager mee begonnen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:07 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Prima oplossing toch?
Schouder is zo goed als pijnvrij, maandag weer rustig aan beginnen. Iemand tips om na 3 weken weer te gaan trainen? Gewoon SS weer oppakken en gewicht terugschroeven? Zat op 100/60/115 (SQ/BP/DL) en 100/40/65 (SQ/OHP/BOR), hoeveel zal ik terugzakken?
Ben nog niet zover als jou maar tot nu toe heb ik mijn OHP gelijk kunnen stellen aan BP (beide 30)quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:00 schreef BigSmurf het volgende:
Beide begonnen met lege bar, verschil valt toch wel mee? En het is nou ook niet bepaald gerelateerd aan elkaar ofzo.
Opdrukken kan ik weer zonder pijn. Denk dat alleen het laatste stukje uitdrukken bij OHP nog wel gevoelig zal zijn, maar dat merk ik vanzelf wel.
Dit, OHP baal ik van dat er geen 0,5kg schijfjes zijn in de gym, stappen van 2,5kg is eigenlijk te veel.quote:
Eieren koken.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:05 schreef Tito_Makani het volgende:
Kan je brinta 3x per dag eten?
Eet het nu in de ochtend en als avondeten met kwark (eet vaak warm in de middag) maar wil het nu ook rond 9 uur eten omdat ik vaak geen zin heb om eieren te bakken en op brood te eten. Brinta heb je zo weg.
Vind het verschil daar tussen wel mee vallen. Verschil tussen BP en SQ en DL lijkt me juist wat groot.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:08 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Waarom is je OHP zoveel lager dan je BP? Lager mee begonnen?
En kan je opdrukken zonder pijn? dat is vaak een goede indicatie of je schouderblessure over is
Zie mensen vaak ook hun knienen wat buigen en vervolgens strekken om het alsnog boven hun hoofd te krijgenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:09 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dit, OHP baal ik van dat er geen 0,5kg schijfjes zijn in de gym, stappen van 2,5kg is eigenlijk te veel.
SQ loopt bij mij voor op de rest.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:10 schreef Push. het volgende:
[..]
Vind het verschil daar tussen wel mee vallen. Verschil tussen BP en SQ en DL lijkt me juist wat groot.
Cheatreps, of push press. Maar een aanzienlijk deel van de mensen die ik 't zie doen weten volgens mij het verschil niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:27 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Zie mensen vaak ook hun knienen wat buigen en vervolgens strekken om het alsnog boven hun hoofd te krijgen
Goed idee, als ik ze gewoon hard kook kan ik ze veel sneller consumeren en heb ik ook geen brood meer nodigquote:
MultiV met beta ala? Wat is dat voor merk dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:25 schreef tarantism het volgende:
gegroet,
welke multi gebruiken jullie? Ik heb nu anavite, vooral omdat daar al b-alanine aan is toegevoegd. Maar als het potje leeg is zou ik ook wel eens een andere kunnen proberen(orange triad schijnt goed te zijn). Is er hier iemand die beide heeft geprobeerd, of is misschien nog een beter alternatief?
bij voorbaat dank voor alle reacties
Dit hoor ik voor het eerst eigenlijk. Maar het is het proberen waard. Al kan ik me bijna niet voorstellen dat knijpen in een bar (wat ook weer energie kost) je bench gaat verbeteren. Ben benieuwd.quote:
Doe ik ook bij de OHP. Met 5x5 kan ik de eerste sets wel 5 reps halen zonder te 'cheaten'. Bij de volgende sets gaat het van 4-3-2 bijv en dan maak ik voor de reps die niet meer lukken gewoon een push press. Beter er nog iets van maken dan de handdoek in de ring gooienquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:53 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
SQ loopt bij mij voor op de rest.
[..]
Cheatreps, of push press. Maar een aanzienlijk deel van de mensen die ik 't zie doen weten volgens mij het verschil niet.
Je hoeft je niet in te dekken omdat 60 'niet veel is' hoorquote:Op zondag 29 juli 2012 09:32 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Gisteren een nieuw PR met 60kg (ja oke niet veel) en geen enkele pijn. Enige wat ik nog niet doe is unracken, want dat plaatst teveel stress op mijn schouder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |