Bite mequote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
zo. We weten ook over wie dit topic gaat
Watskebeurt?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:57 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
[..]
niet heel goed gegaanBen nu al terug
GvsE? Hier?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:57 schreef Watertornado het volgende:
Hé GvsE. Hoe gaat het met je sleeve.
Hm vriend van me ging naar huis.. was in de stad toen terug voor een feest maar bleek erg saai..quote:
Ik zou dat idd ook niet pikken als een vriend van me zei dat ik steeds rechtop moest staanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm vriend van me ging naar huis.. was in de stad toen terug voor een feest maar bleek erg saai..
En toen wouden 2 vriendinnen van me dat ik meeging naar de stad, maar regen... en de een zat de hele tijd te zeuren dat ik rechtop moest gaan staan dus geen zin in
Jij hebt dan ook geen borsten die dan wat meer vooruit steken, vriend.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:00 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zou dat idd ook niet pikken als een vriend van me zei dat ik steeds rechtop moest staan![]()
(say whut?![]()
)
Ik zit nog ff het einde van de openingsceremonie van de OS te kijken
hm heb heel snel de neiging om niet recht te gaan staan.. en dan lijk ik een buikje te hebben, die ik volledig niet heb als ik recht sta.. mjaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:00 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zou dat idd ook niet pikken als een vriend van me zei dat ik steeds rechtop moest staan![]()
(say whut?![]()
)
Ik zit nog ff het einde van de openingsceremonie van de OS te kijken
precies, ze wou gewoon wat inkijkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen borsten die dan wat meer vooruit steken, vriend.
Idd, gelijk heb jequote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:02 schreef Evie het volgende:
[..]
hm heb heel snel de neiging om niet recht te gaan staan.. en dan lijk ik een buikje te hebben, die ik volledig niet heb als ik recht sta.. mja
Boeie als mensen me niet mogen omdat ik een buikje zou hebben kunnen ze uberhaubt oplazeren
Als je nou de teevee uitzet spaar je weer energie.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:03 schreef kree het volgende:
Ik heb NL1 aan maar kan me niet boeien het intreseert me ook werkelijk geen reet die hele OS.
Maarja is niks beters daarom heb ik nog fok! gelukkig
Zeg het maar.. zolang we niet met sheldon eindigenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer gaan we heftige biertjes drinken?
Mijn rooster is makkelijker dan jouwe lijkt me.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeg het maar.. zolang we niet met sheldon eindigen
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn rooster is makkelijker dan jouwe lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |