Ik squat etc. voor stabilisatie van bepaalde spieren of het ook werkt om af te vallen durf ik je niet te zeggen.quote:
Ben je zomaar zelf gaan squatten? Dat zal sowieso werken, als je spieren kweekt verbranden die weer energie. Maar heb je er een trainer voor ingeschakeld?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik squat etc. voor stabilisatie van bepaalde spieren of het ook werkt om af te vallen durf ik je niet te zeggen.
Thanks, twijfel er al een tijdje over maar ik vind dat soort oefeningen veel leuker dan cardioquote:
Ik was net bezig met een zak Bugles (nacho cheese) als avondeten. Maar die loopt erg naar zijn eind.quote:
Nee ik ben begonnen ooit ivm knieklachten. Nu een trainer ingeschakeld en weer begonnen met zulke oefeningen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:08 schreef Monedita het volgende:
[..]
Ben je zomaar zelf gaan squatten? Dat zal sowieso werken, als je spieren kweekt verbranden die weer energie. Maar heb je er een trainer voor ingeschakeld?
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:51 schreef STING het volgende:
[..]
Ze zal ook wel denken, waar was je vanochtend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat is deze![]()
Ik heb gelukkig morgen weer iemand in mijn bed slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoelang nog tot je eindelijk met je chick weer je bed kan delen?
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]Te lang, ik heb nog niet zo lang drooggestaan sinds dat ik in Groningen woonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoelang nog tot je eindelijk met je chick weer je bed kan delen?
![]()
Is squatten al een onderdeel?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:30 schreef twi het volgende:
Ik mag niet eens bij de openingsceremonie van de Olympische Spelen leuke deelneemsters spotten zodat ik weet welke sporten ik moet gaan kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |