Ik ga er van tussen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah gezellig.
Haha verstandig.Het is hier gelukkig al afgekoeld
Truequote:
Fijne avondquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga er van tussen.
gr gr
Henk, Ina & de kids en een likej van snuf.
Hoe gaat het met de barbell?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alsof ik het ooit zo ver laat komen dat Ayumu jouw in een kast krijgt.Dan heeft de hetero wereld weer een leuke man minder.
Is Snuf. bij jou?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga er van tussen.
gr gr
Henk, Ina & de kids en een likej van snuf.
rond 5 uur een paar druppels gehad, voor de rest lijkt limburg eraan te ontsnappenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:25 schreef muhahaha het volgende:
Regen![]()
![]()
.
Wel mijn nieuwe zonnebril opgehaald
Haha jij woont in Limburgquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:27 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
rond 5 uur een paar druppels gehad, voor de rest lijkt limburg eraan te ontsnappen
Hier niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:25 schreef muhahaha het volgende:
Regen![]()
![]()
.
Wel mijn nieuwe zonnebril opgehaald
quote:
hier blauwe grijze lucht met een er doorheen brekende zonquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:40 schreef muhahaha het volgende:
Het is nu ook droog, helaas is de lucht grijs
Bij mij?quote:
werkt het? ik moet ook afvallenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb nog iedere week spierpijn van dat ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |