quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:49 schreef xFriendx het volgende:
Geen squat, D66 of soortgelijke TT's door allerlei lapo-hunters.
Haaaai Royco *wink*quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:51 schreef Royco1 het volgende:
Je gaat even douchen en opeens ben je homo, FML
You love me! o+quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:51 schreef Royco1 het volgende:
Je gaat even douchen en opeens ben je homo, FML
gelukkig maar!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:49 schreef xFriendx het volgende:
Geen squat, D66 of soortgelijke TT's door allerlei lapo-hunters.
Alsof ik het ooit zo ver laat komen dat Ayumu jouw in een kast krijgt.quote:
Zuipse!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:58 schreef Evie het volgende:
ben terrasjes hangen voor de storm komt![]()
fijne avond lieve mensen!
Hetzelfde Eviequote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:58 schreef Evie het volgende:
Have fun!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:58 schreef Evie het volgende:
Vanavond niet. Zusjelief moet vroeg slapen ivm werk morgen en een paar vriendinnetjes zijn op vakantie nu. Dus niet veel spannends voor vanavond. En jij?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga jij nog wat leuks doen flipsje?
Ik ga gamen met C_M.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vanavond niet. Zusjelief moet vroeg slapen ivm werk morgen en een paar vriendinnetjes zijn op vakantie nu. Dus niet veel spannends voor vanavond. En jij?
Jij ook al?quote:
Ah gezellig.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga gamen met C_M.
[ afbeelding ]
Denk ik.
Ben me nu aan het omkleden zodat ik daar niet vies en zweterig aankom.
Ik ga er van tussen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah gezellig.
Haha verstandig.Het is hier gelukkig al afgekoeld
Truequote:
Fijne avondquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga er van tussen.
gr gr
Henk, Ina & de kids en een likej van snuf.
Hoe gaat het met de barbell?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alsof ik het ooit zo ver laat komen dat Ayumu jouw in een kast krijgt.Dan heeft de hetero wereld weer een leuke man minder.
Is Snuf. bij jou?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga er van tussen.
gr gr
Henk, Ina & de kids en een likej van snuf.
rond 5 uur een paar druppels gehad, voor de rest lijkt limburg eraan te ontsnappenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:25 schreef muhahaha het volgende:
Regen![]()
![]()
.
Wel mijn nieuwe zonnebril opgehaald
Haha jij woont in Limburgquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:27 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
rond 5 uur een paar druppels gehad, voor de rest lijkt limburg eraan te ontsnappen
Hier niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:25 schreef muhahaha het volgende:
Regen![]()
![]()
.
Wel mijn nieuwe zonnebril opgehaald
quote:
hier blauwe grijze lucht met een er doorheen brekende zonquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:40 schreef muhahaha het volgende:
Het is nu ook droog, helaas is de lucht grijs
Bij mij?quote:
werkt het? ik moet ook afvallenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb nog iedere week spierpijn van dat ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |