Hypocriete laffe hufters zijn het.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:30 schreef RAVW het volgende:
[..]
haha dat zeg ik al jaren maar is geen goed plan zeker niet als er Moslims bij zitten.
voor je het weet staan er 100 man voor je ... heb je een probleem .....
Net zo als wat ik ooit eens vroeg waarom hun wel met blanke dames mogen flirten en als wij eens staan te flirten met een moslim dame dan komen ze ook gelijk dreigend op je af van ..... heb je problemen ...
Over achterlijk gesprokenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:38 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Eens!
Het is een achterlijke stomzinnige kutcultuur, waar echt helemaal NIETS goed aan is. Het is te minderwaardig en stupide voor woorden. Maar ja, DAT mag je niet zeggen, want dan ben je racist of erger.
Ik heb geen enkel probleem met nederlanders met een buitenlandse afkomst, zelfs niet als dat Marokko of Turkije zou zijn. Dit zijn fatsoenlijke mensen, die gewoon netjes meedraaien in onze samenleving.
Ik heb daarentegen een bloedlinke tyfushekel aan kut-allochtoontjes en dan is een nekschot nog te veel eer. Het zijn gewoon smerige bastaardhonden met hun gehijg en tong uit hun bek. En die haatbaarden en boerka-wijven mogen ook gedumpt worden in die zandbak van ze.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:38 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Eens!
Het is een achterlijke stomzinnige kutcultuur, waar echt helemaal NIETS goed aan is. Het is te minderwaardig en stupide voor woorden. Maar ja, DAT mag je niet zeggen, want dan ben je racist of erger.
Ik heb geen enkel probleem met nederlanders met een buitenlandse afkomst, zelfs niet als dat Marokko of Turkije zou zijn. Dit zijn fatsoenlijke mensen, die gewoon netjes meedraaien in onze samenleving.
Ik heb daarentegen een bloedlinke tyfushekel aan kut-allochtoontjes en dan is een nekschot nog te veel eer. Het zijn gewoon smerige bastaardhonden met hun gehijg en tong uit hun bek. En die haatbaarden en boerka-wijven mogen ook gedumpt worden in die zandbak van ze.
Ik ben juist bang dat dat niets uitmaakt, omdat die ouders het overwicht al lang geleden kwijt zijn geraakt. En hoewel het niet leuk is om te horen, het gaat heel vaak al vroeg mis. Opvoeden begint op de dag van geboorte, niet als het kind 16 is. Zelfs een peuter/kleuter moet weten waar de grenzen liggen. Er wordt te veel gepikt van die koters. Maar ook het op straat dumpen van de zoontjes en het niet weten hoe/wie zijn vriendjes zijn is simpelweg een kwestie van (gebrek aan) opvoeding. Deze ouders zijn laks, ongeïnteresseerd en ronduit asociaal.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het komt door de opvoeding die of ontbreekt of niet goed wordt overgedragen.,
Ik hoefde vroeger dat woordje niet in mijn mond te nemen. Als ik zie wat die kids tegenwoordig allemaal kunnen zeggen ... niet normaal meer.
Ouderen sprak je met U aan..als je een keer JE gebruikte werd je duidelijk gemaakt dat dat niet gewenst was. etc etc.. zo kan ik nog meer voorbeelden noemen .
En ik denk ook dat die lui zo stoer (dom) doen maar nu in hun broek schijten dat het door ouders gezien gaat worden want dan zijn ze alsnog de sjaak.
Absoluut mee eens. Ik begrijp nooit waarom die ouders niet even gaan controleren wat hun kid doet buiten. Ook zie je dat ouders hun kinderen al vroeg verpesten door ze niet duidelijk te maken wat de grenzen zijn. Dit zie ik ook in mijn omgeving. Een kind die een volwassene slaat.. daar wordt door sommige ouders om gelachen. ik kan er niet echt om lachen omdat dat kind eigenlijk al 3 stappen te ver is gegaan met zijn denken , toetsen en handelen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:47 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Ik ben juist bang dat dat niets uitmaakt, omdat die ouders het overwicht al lang geleden kwijt zijn geraakt. En hoewel het niet leuk is om te horen, het gaat heel vaak al vroeg mis. Opvoeden begint op de dag van geboorte, niet als het kind 16 is. Zelfs een peuter/kleuter moet weten waar de grenzen liggen. Er wordt te veel gepikt van die koters. Maar ook het op straat dumpen van de zoontjes en het niet weten hoe/wie zijn vriendjes zijn is simpelweg een kwestie van (gebrek aan) opvoeding. Deze ouders zijn laks, ongeïnteresseerd en ronduit asociaal.
Veel te veel met dergelijk tuig te maken gehad. Ben er inderdaad HELEMAAL klaar mee!quote:
Dus je hebt niks tegen de normale turk of marokkaan, maar hun cultuur wel?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:51 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Veel te veel met dergelijk tuig te maken gehad. Ben er inderdaad HELEMAAL klaar mee!
Nogmaals: de fatsoenlijke nederlander (met marokaanse, turkse of andere buitenlandse afkomst) heb ik helemaal geen probleem mee. Ben jij fatsoenlijk tegen mij, dan ben ik dat ook tegen jou.
Sterker nog, ik stel iedereen gelijk. We zijn allemaal nederlanders, ongeacht wat je afkomst is, BEHALVE dat tuig, ook weer ongeacht afkomst. En ja, ook aso-kampers mogen wat mij betreft een nekschot.
Maar het probleem zit groter. Als dat kind een volwassene slaat, zou natuurlijk de ouders de eerste moeten zijn om in te grijpen. Wat ik constateer, is dat ook de ANDERE volwassenen niet ingrijpen. En dat vind ik eerlijk gezegd toch wel een zeer kwalijke zaak hoor. Weet niet waar het hem in zit, maar het is absoluut fout. En ik zie het dan ook niet als een falen van die ouders alleen, maar ook van de rest van de omgeving (voor zover die dus weigert in te grijpen dus). Ik snap het ook niet, omdat zij (die omgeving dus) er net zo goed last van hebben, want wat let dat kind om de volgende keer een andere volwassene te slaan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Absoluut mee eens. Ik begrijp nooit waarom die ouders niet even gaan controleren wat hun kid doet buiten. Ook zie je dat ouders hun kinderen al vroeg verpesten door ze niet duidelijk te maken wat de grenzen zijn. Dit zie ik ook in mijn omgeving. Een kind die een volwassene slaat.. daar wordt door sommige ouders om gelachen. ik kan er niet echt om lachen omdat dat kind eigenlijk al 3 stappen te ver is gegaan met zijn denken , toetsen en handelen.
De beleefdheidsfactor denk ik. Je gaat er vanuit dat de ouder van het kind ziet dat dat verkeerd of ongewenst gedrag is en zelf in grijpt en corrigeert.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:55 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Maar het probleem zit groter. Als dat kind een volwassene slaat, zou natuurlijk de ouders de eerste moeten zijn om in te grijpen. Wat ik constateer, is dat ook de ANDERE volwassenen niet ingrijpen. En dat vind ik eerlijk gezegd toch wel een zeer kwalijke zaak hoor. Weet niet waar het hem in zit, maar het is absoluut fout. En ik zie het dan ook niet als een falen van die ouders alleen, maar ook van de rest van de omgeving (voor zover die dus weigert in te grijpen dus). Ik snap het ook niet, omdat zij (die omgeving dus) er net zo goed last van hebben, want wat let dat kind om de volgende keer een andere volwassene te slaan?
Ik heb iets tegen een cultuur die stalken, bedreigingen, geweld, crimminaliteit en algehele respectloosheid normaal vind. En dan maakt het me niet eens uit wie het slachtoffer is. Vind ik het kenmerk van een fatsoenlijk persoon. Jij niet?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dus je hebt niks tegen de normale turk of marokkaan, maar hun cultuur wel?
Dus over welke cultuur heb jij het nou?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:58 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Ik heb iets tegen een cultuur die stalken, bedreigingen, geweld, crimminaliteit en algehele respectloosheid normaal vind. En dan maakt het me niet eens uit wie het slachtoffer is. Vind ik het kenmerk van een fatsoenlijk persoon. Jij niet?
Snap ik nog steeds niet. Hoe beleefd moet je zijn, als je ziet dat het gierend uit de klauwen loopt met dat kind? Grenzen stellen is per slot ook voor het bestwil van het kind zelf?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
De beleefdheidsfactor denk ik. Je gaat er vanuit dat de ouder van het kind ziet dat dat verkeerd of ongewenst gedrag is en zelf in grijpt en corrigeert.
Die honden die met hun tong op hun schoenen meisjes/vrouwen lastigvallen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dus over welke cultuur heb jij het nou?
Maar welke cultuur hoort daar bij dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:00 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Die honden die met hun tong op hun schoenen meisjes/vrouwen lastigvallen.
Straattuig. Capuchon-crimineeltjes. Wannabee nepgangsters. Nep rappers.
Straatcultuur van islamitisch uitschot.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maar welke cultuur hoort daar bij dan?
tussen wal en schip cultuurquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maar welke cultuur hoort daar bij dan?
Da's een ander onderwerp. Open er een topic over, als je daarover wilt discussieren.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:11 schreef ems. het volgende:
Dus echte gangsters zijn gelukkig geen probleem
van mijn antilliaanse drugsdealer buurman had ik nooit last, die was alleen maar drugs makenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:11 schreef ems. het volgende:
Ik reageerde op de post boven jou en had wel degelijk met het onderwerp te maken. Maar open er vooral een topic over als je over het verschil wil disucssieren.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Da's een ander onderwerp. Open er een topic over, als je daarover wilt discussieren.
Een respectabel beroep als je er geen overlast van hebtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:13 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
van mijn antilliaanse drugsdealer buurman had ik nooit last, die was alleen maar drugs maken
Echte gangsters, zoals Holleeder hebben doorsnee burgers inderdaad geen last van.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:11 schreef ems. het volgende:
Drugsdealers heb je per definitie last van en is ook geen respectabel beroep.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:14 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik reageerde op de post boven jou en had wel degelijk met het onderwerp te maken. Maar open er vooral een topic over als je over het verschil wil disucssieren.
[..]
Een respectabel beroep als je er geen overlast van hebt
Fijn dat je niet vindt dat de marokkaanse/turkse/islamitische cultuur niet uit die mensen en ideeen bestaat, want dat zou een zeer nare generalisatie zijn, die we niet op prijs zouden stellen in NWSquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:17 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Eerder een tussen ongeïnteresseerd en asociaal cultuur.
What else is new... - Zo'n man gaat vast niet beamen wat iedereen allang weet, namelijk dat er sprake is van een structureel gedragsprobleem onder bepaalde groepen allochtonen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:45 schreef Supertolll het volgende:
Net het debat gezien na de documentaire.
Wat een irritante vent is die Hassan Rahali
- Constant Bart Somers interrumperen
- Als Bart Somers hem probeert te onderbreken, verontwaardigd reageren en gewoon verder gaan met zijn uitleg.
- Er constant op hameren dat het toevallig allochtonen waren.
- Beweren dat de verantwoordelijkheid gedeeltelijk bij de vrouw ligt.
- Enz.
Nee het is echt het nergens inpassen, ze horen niet bij de moslims, ze zijn immers geen moslim en bij de seculaire nederlanderse cultuur passen ze ook niet. Ze hebben hier te maken met nieuwe vrijheden waar ze nog nooit van gedroomd hebben en niet weten hoe ze er mee om moeten gaan, door de moslims worden ze ook uitgekotst omdat ze 'van god los zijn'.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:17 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Eerder een tussen ongeïnteresseerd en asociaal cultuur.
Ik heb (dacht ik) toch heel erg duidelijk gemaakt dat ik juist NIET generaliseer. Ik weiger alleen een onderscheid te maken tussen nederlanders met een nlse of een buitenlandse afkomst. Dit zijn allemaal nederlanders, punt uit.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fijn dat je niet vindt dat de marokkaanse/turkse/islamitische cultuur niet uit die mensen en ideeen bestaat, want dat zou een zeer nare generalisatie zijn, die we niet op prijs zouden stellen in NWS
Je frustraties moet je van je afschrijven?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:24 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Ik heb (dacht ik) toch heel erg duidelijk gemaakt dat ik juist NIET generaliseer. Ik weiger alleen een onderscheid te maken tussen nederlanders met een nlse of een buitenlandse afkomst. Dit zijn allemaal nederlanders, punt uit.
Er is echter wel degelijk een (te) grote groep "mensen" (als je ze zo nog kunt noemen), die zich eerder als laffe bastaardhonden gedragen. Onder deze groep heerst óók een cultuur. Dat is nl. onvermijdelijk. Maar om dat een hoogstaande of zelfs maar fatsoenlijke cultuur te noemen? Nou nee dus. Ik heb net zoveel respect voor hen als voor de gemiddelde chimpansee. Bloedlink en volstrekt ongeschikt als huisgenoot.
Oneens. Een vriend van mij woonde naast een dealer, had er nooit last van (hij nodigde nooit mensen thuis uit) en was ook nog eens een prima en behulpzame kerel.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:18 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Drugsdealers heb je per definitie last van en is ook geen respectabel beroep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |