Had ik gister. Zonder de paprika dan :pquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:11 schreef Selestha het volgende:
Tomatensoep met gerookte paprika en stokbrood met kruidenboter.
Toe watermeloen en baklava
Verleden tijd van komkommersla! Kwamkwamersloeg.quote:
Knap inderdaad.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:57 schreef MaximusTG het volgende:
Ik vind het altijd wel knap hoeveel rijst en mie ze in die bakjes krijgen. Soort bodemloze put. Ben er geen enorme fan van verder.
Eet ik liever het zelfgemaakte Indonesische eten van de moeder van een vriendin. Die kan dat echt authentiek klaarmaken. En heeeeeet.
Dankjequote:Oh, en nog gefeliciteerd natuurlijk
Oh, wokkken. Dat is ook lekker inderdaad.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:00 schreef Curiosity het volgende:
Het is dan ook een bijgerecht.
Ik eet altijd maar een heel klein beetje nasi of rijst ed.
Met wokken ( in restaurant) neem ik het helemaal niet, ik loop zeker een stuk of 7 keer, maar dan steeds kleine beetjes, maar wel vlees en groente.
We hebben een goede chinees, dus dat valt wel mee. Maar ik wil best eens wat anders uitproberen trouwens.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:14 schreef FutureFairytale het volgende:
de 2 saaiste gerechten van de chinees, vooral dat (ongare) ei
Jij keek nooit debiteuren crediteuren?quote:
Was er niet meerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Straks lekker verse croissants halen, zin in
Toch nog 3 uur over gedaan maar kreeg het buffet niet opquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij gaan zo wokken![]()
Natuurlijk veel groentes, garnalen, garnalen en garnalen. Met sowieso zwarte bonensaus, de pittigste saus, knoflooksaus en een combi van die 3
Om af te blussen: biertje, salade, ijs, slagroom, fruit
Klinkt heerlijk, heb je bezoek of had je gewoon zin om uitgebreid te koken?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Vooraf een rucola salade met gebakken jacobsschelpen met een passievruchten / walnotenolie dressing
Dan varkenswangetjes in rioja saus met zeekraal en saffraanaardappels
Rode bessen sorbet
Kazen met crackers en vijgenbrood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |