Is het weer denk ikquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge! Gat in de dag geslapen...
Hoorde net dat het D pizza wordt, toeval?
Vannacht nog wel extra s gegeten omdat ik zo moe wasbeschuit, kleine ontbijtkoek, bakje vanillevla en bij tankstation later iced moccachino om waker te boven (van illy, goed te doen
)t
En een lekker ding?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:18 schreef Viking84 het volgende:
Heb een collega die me aan jou doet denken, Jaglang, blond en bereisd
Ik las: lang, blond en bereid.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:18 schreef Viking84 het volgende:
Heb een collega die me aan jou doet denken, Jaglang, blond en bereisd
op het werk niet... Dat is soms best klote zo op het eind van de dag, dan zweet je het kantoor uit. Thuis heb ik een mobiele airco, daarmee maak ik de slaapkamer s avonds lekker koelquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:00 schreef loveli het volgende:
Wilde net tegen Phaidra zeggen dat ze boft dat ze voor de hitte bevallen is. Skoap, hebben jullie airco?
Ja, (hoog)zwanger met hitte is geen pretjequote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:00 schreef loveli het volgende:
Wilde net tegen Phaidra zeggen dat ze boft dat ze voor de hitte bevallen is. Skoap, hebben jullie airco?
Ik had thuis toch wel gympen aangedaan voor ik weer terug liep.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:05 schreef Vlierbloesem het volgende:
Phaidra.
Extra B vandaag: ongeveer 45 minuten op hakken lopen van werk naar huis en terug, omdat ik m'n fietssleutel per ongeluk mee de was in had gegooid op m'n werk, de textielservice al gesloten was en ik thuis moest zoeken naar een reservesleutel![]()
. Helaas niet gevonden, dus slot laten opbreken en een nieuw slot laten plaatsen.
Wedden dat ik de reversesleutel over een paar weken vind?
Awwquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:12 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, (hoog)zwanger met hitte is geen pretje.
Maar ik had er liever zelf last van gehad dan nu het ukkie. Zo sneu, hij zit niet lekker in z'n vel en dan wil hij graag bij ons liggen. Gevolg: nog veel warmer ukkie.
Zou slim geweest zijn hèquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik had thuis toch wel gympen aangedaan voor ik weer terug liep.
Maar balen zeg!!
Ik vind het best leukquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:04 schreef loveli het volgende:
http://www.zalando.nl/min(...)d-m3221c00u-917.html
Why???
ik ook wel. als ik m had gezien in een tweedehandswinkel, had ik m iig gepastquote:
wij eergister! maar ze vallen toch steeds tegen, tenzij zelfgemaaktquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik had gisteravond pizzaEen halve. En helft 2 vandaag als lunch.
Zijn op weg naar huis. Met koude pizza in de koelbox. En ik ben voor het eerst in mijn leven aangekomen op vakantie.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:55 schreef Vlierbloesem het volgende:
Tink. Had je vakantie?
Weggeweest? Leuk gehad?
dat klinkt echt veul lekkerder dan pizza!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mjam! Falafelburgers op donkere vloerkadetten met humus, paprika, tomaat, ui en komkommer
Baasquote:
Op dit moment had ik er idd ook meer zin in!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]
dat klinkt echt veul lekkerder dan pizza!
Fijn zeg!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:45 schreef Jagärtrut het volgende:
succes vannacht, puff!
Zo, wij zijn er bijna klaar voor. Nog een auto vol naar de stort brengen, de auto echt inpakken en schoonmaken, en dan gaan we zondagmiddag op weg.
Ik ookquote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:53 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh! De zont schijnt niet hier
Maar dat boeit niet want ik heb lekker geslapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Je hebt ook wel erg veel gedaan gedaan de laatste dagen. Bij ons stapelt dat he! Ik zou juist nu een dag volledige rust pakken inderdaad en morgen verder kijken. Rustig opbouwen dat energieverbruikquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
An, het zit nu wel vast, maar dat is denk ik de combi van spierpijn vd pump, 34 km fietsen, gister wat teveel in huis doen en boodschappen sjouwen. Morgen ga ik de bodycombat proberen denk ik. Fysio had geen bezwaar tegen pumpen, zolang ik goed naar mn lijf luisterde. Van het fietsen voel ik wel wat in mn buik, maar het gaat. Ga binnenkort ff keer RPM proberen met dat gel-zadel.
En lekker van je spijkerbroek!
Nee gewoon thuis, was naar de markt gegaan dus heb beetje genomen van mijn shoppingspree. Wel allemaal gezonde dingen: wortels, tomaten, pruimen, bietjes, 3 soorten noten en brood!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klinkt als een buffet-ontbijtje Perr!
Mijne was een grote kom kwark met een banaantje, wat krenten en een scheutje honing.
Oh das wel een hoax Co, dat van gister! Jammerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:08 schreef conleche het volgende:
Lijstjesdroppp
Gisteren:
O: 2 volkoren beschuitjes met boter en muisjes
L: 2x geroosterd Allinson, 1x met een gekookt ei en 1x met gesmolten kaas
T: perzik
T: wodka, ovenchips
D: vooraf: hollandse garnalen, paling en gerookte zalm met een paar druppies cocktailsaus, wonton en veldsla. Hoofd: 3 gebakken oesters met spinazie en een soort béarnaise saus. En een paar frietjes. Toe: 3 halve petits fours met koffie. Erbij: 2 glaasjes prosecco. Het was heerlijk, maar idioot duur. Dit was dus 60 euro pp. Bovendien had ik me niet goed ingelezen, ik dacht dat ik naar een soort strandtent in de stad zou gaan, geen idee waarom ik dat dacht, want het was poepsjiek en ik was dus way underdressed met m'n slippers. Gelukkig was ik verder wel in het zwart, dus toen ik eenmaal zat viel het niet meer op en ik heb gewoon gekeken of het de laatste fashion was toen ik naar binnen flipflopte.Ik ga de komende week mijn vriezer leegeten om te compenseren voor die 60 euro. Ook al omdat ik de twee dagen ervoor ook al uit eten was.
T: citroendropijsje
Vandaag:
O1: Albran fruit 'n fibre met halfvolle melk
O2: 2 roggecrackers, 1 met kaas en 1 met mayo, basilicum en oregano en veul peper
L: ei/lente-ui/tomaat prutje op 1x geroosterd Allinson
T: tomaat/ui/basilicum/olijfolie salade met 1x geroosterd Allinson
T: 1/2 grapefruit
S: rondje rennen
T: wodka, ovenchips
D: kipfilet/wokgroenten/rijst/oestersaus
T: citroendropijs
Oh en ik ga naar New York in september.
Ik heb niet bijgelezen verders, dus egopost
Oh daar hoorde ik al over! Alle hippe rijken van Amsterdam gaan daarheenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:10 schreef conleche het volgende:
Citroendropijs is gewoon van Ola en is heerlijk fris waterijs op een dropstokkie. 99 kcals. per stuk.
En het was the Harbour Club. En je kan daar rustig eens heen om golddiggende bling bling mensen te kijken, het is er enorm en de open keuken is prachtig met een enorme visvitrine, maar zorg dat je al vol bent en bestel dan alleen die gebakken oesters, die waren echt heul lekker.
gefeliciteerd Uniekjen!
Ja. Zelfs mijn kinderen proefden het verschil meteen in een blinde test. We hebben een olieproeverij gedaan bij een prijswinnende olijfolieproducent en de verschillen waren echt opmerkelijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink, dure olie of niet? En is het dan echt zoveel lekkerder?
Hier komt er ook zo veel mogelijk alleen kwaliteitsolie binnen. Het maakt het eten zo veel lekkerder. Heerlijkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Zelfs mijn kinderen proefden het verschil meteen in een blinde test. We hebben een olieproeverij gedaan bij een prijswinnende olijfolieproducent en de verschillen waren echt opmerkelijk.
Sterkte met de laatste loodjes.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:16 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben net McDonald's gegeten, als late lunch. Maar, Loes zit in de auto, behalve twee dozen die met de post gaan. Nu nog schoonmaken, dan gaan we morgenochtend op weg...eindelijk, ik ben het zat!
Weet je wel hoeveel calorieën er in een kapsalon zitten?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:28 schreef V1z0R het volgende:
Big-mac als ontbijt
Uniekje gefeliciteerd!
Straks lekker een zelfgemaakte kapsalon!
Verder weinig gegeten vandaag, die D van gisteren was al iets van 3mcal en zo...
Ik blijf uit de buurt, die lucht alleen alquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:24 schreef loveli het volgende:
Gezellig, Loes in de auto.
Aurum, galiameloenen in de actie volgende week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En minder leuk.... Avi kwam gisteren met een vogeltje thuis. Zo uit de lucht op het balkon gevangen. Beestje leefde nog, dus ik moest het helpen. Das echt te verschrikkelijk om te doen. Niet kijken als je niet tegen dode beesten kunt, maar ergens ben ik trots dat mijn nooit buiten komende kat nog zo'n vogeltje kan vangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja precies. Het hele koppie zat in Avi's bek en hij beet, dus ik wist niet hoeveel pijn het had. Ik het beestje gepakt en nekkie een paar keer gedraaid. Beestje schokken en een enorme hartslag. Pas na een minuutje of zo was het dood. Mehquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:11 schreef Novem het volgende:
Gefeliciteerd Uniek!
Stoer An, lijkt me zo erg, je
MOET dat beestje wel afmaken, je kan het moeilijk nog een uur laten liggen.
Veel plezier Nallie!
Hè wat naar! Knap van je!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja precies. Het hele koppie zat in Avi's bek en hij beet, dus ik wist niet hoeveel pijn het had. Ik het beestje gepakt en nekkie een paar keer gedraaid. Beestje schokken en een enorme hartslag. Pas na een minuutje of zo was het dood. Meh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje:
L: banaan, volkoren boterham filet americain, druivensap
T: vietnamese loempia, sprite
B: half uur fietsen, half uur wandelen, badkamer poetsen
D: tortellini met verse spinazie, pijnboompitten, geroosterde tomaten
T: wijn, gamba's met knoflook, paling
Flink kl*te. Hoop dat je nieuwe kunt krijgenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:35 schreef the85mc het volgende:
Behoorlijk.. Ook stom van mezelf. Ik had mn vest niet op de bodem van de boot neergelegd omdat ie dan vies zou worden.. Hij is iig niet vies geworden.Vriend van me zei dat ik die tickets kon blokkeren en dan nieuwe aan kon vragen. Weet iemand of dat echt kan?
Dan neem ik nog iets zo. dank je.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:36 schreef Vlierbloesem het volgende:
Leuke kleding An!
[..]
Hè wat naar! Knap van je!
Wat klote 85mc! Hopelijk kun je nieuwe regelen!
@ Tink, ik denk dat het minder is dan 1600 kcal.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan neem ik nog iets zo. dank je.
En balen mc.
Vind het juist goed, een ander had het beestje op een hoek van het balkon laten liggen tot het afgelopen was, 7 uur later.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:07 schreef An24 het volgende:
Voel me nog steeds een moordenaarIn zo'n geval is een gebrekkig geweten best handig denk ik
Is ook..... Het gevoel is alleen verschrikkelijk. Je voelt de energie uit het beestje gaan. Brrrrrquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Vind het juist goed, een ander had het beestje op een hoek van het balkon laten liggen tot het afgelopen was, 7 uur later.
Hoe veel ben je aan gekomen op vakantie en hoe komt het?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:29 schreef Tinkepink het volgende:
Net jillian gedaan. Gek genoeg ging het makkelijker dan voor de extra kilos.
2 kilo. Voor het eerst van mijn leven. Normaal val ik af op vakantie. Net iets te weinig bewogen en vooral te veel pizza gegeten. En ijs. En aperol-spritz.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoe veel ben je aan gekomen op vakantie en hoe komt het?
Ik ben ook aan gekomen. Net te veel om me lekker te voelen in mijn bikini, dus ik moet ook weer wat strenger zijn. Gelukkig ga ik pas eind augustus op vakantie, dus ik heb nog even.
Dat is het verboden woord!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
2 kilo. Voor het eerst van mijn leven. Normaal val ik af op vakantie. Net iets te weinig bewogen en vooral te veel pizza gegeten. En ijs. En aperol-spritz.
En volgens mij begint mijn leeftijd mee te spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nog heel even en het is zover!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:18 schreef Jagärtrut het volgende:
Beuh, nog steeds aan het verhuizen. Ben het langzamerhand zat. Zondagmiddag rijden we weg, gelukkig...
hihiquote:
Oeh, nom!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:24 schreef loveli het volgende:
Aurum, galiameloenen in de actie volgende week
Leuk is het niet nee, maar wel beter voor het beestje natuurlijk. Langzaam doodgaan terwijl 'ie pijn lijdt is helemaal niks natuurlijk. Goed gedaan dusquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:07 schreef An24 het volgende:
Voel me nog steeds een moordenaarIn zo'n geval is een gebrekkig geweten best handig denk ik
quote:
Ziet er gewoon een beetje viezig uit he?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:21 schreef Xennia het volgende:
Bizar, die enkels coco.
Je moet geen bananen hebben, maar gedroogde pruimen (en dat bedoel ik niet dubbelzinnig).
Ik heb ooit audities gedaan voor expeditie robinson. Van de 9000 aanmeldingen zat ik bij de laatste 200. Ik moest toen testen en gesprekken doen: " wat lijkt je het moeilijkste?". Ik: beesten doodmakenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:55 schreef V1z0R het volgende:
Een zomer pluimvee vangen gedaan, dan moest je af en toe ook 1tje 'helpen', voelt inderdaad kut
Even laten bezinken en perspectief juist...
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]![]()
![]()
In ieder geval al passende schoentjes
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ga zo bijlezen. Maar eerst even dit: check mijn puttenWow, episch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
An
Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op zondag 29 juli 2012 09:10 schreef sigme het volgende:
Mogge!
't Is lente. Kuikens en een lammetje!
Foto's in sigme's diergaarde deel drie
Gezellig!quote:
waar vind ik het recept van die spinazietaart?quote:Op zondag 29 juli 2012 09:59 schreef An24 het volgende:
Morgen slankiesVanavond etentje. Ik ga maken:
- Gegrilde aubergines met stokbrood
- Spinazietaart op zijn jamies, met filodeeg
- Panna cotta met een topping van ananas, munt en granaatappel
Denk dat onze vrienden daar wel happy van worden
Zelfkwelling FTW!quote:Op zondag 29 juli 2012 10:58 schreef loveli het volgende:
Mogguh en snap niet dat iemand mee zou willen doen met exp robinson
En ik het kader van de zelfkwelling ga ik zo maar eens rustig een stukje hardlopen. Kijken of ik de pijn er een beetje uit kan lopen.quote:
Alstu!quote:Op zondag 29 juli 2012 10:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
waar vind ik het recept van die spinazietaart?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik welquote:Op zondag 29 juli 2012 10:58 schreef loveli het volgende:
Zou me echt geweldige ervaring lijken! Ga vanmiddag es een stukje zeilen met wat vrienden. Niet trainen, gewoon lekker toeren. Zin in!quote:Op zondag 29 juli 2012 10:58 schreef loveli het volgende:
Lekkerrquote:Op zondag 29 juli 2012 09:59 schreef An24 het volgende:
Morgen slankiesVanavond etentje. Ik ga maken:
- Gegrilde aubergines met stokbrood
- Spinazietaart op zijn jamies, met filodeeg
- Panna cotta met een topping van ananas, munt en granaatappel
Denk dat onze vrienden daar wel happy van worden
Taart zie antwoord aan Vik hierboven.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:04 schreef Probability het volgende:
[..]
Lekkerrheb je daar receptjes van?
Hobbykokquote:
Ik dacht, arme Co, dat worden droge boterhammen met sambal en 3 jaar oude vissticks.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:08 schreef conleche het volgende:
Ik ga de komende week mijn vriezer leegeten om te compenseren voor die 60 euro.
/koningsmaalquote:Op zondag 29 juli 2012 12:29 schreef conleche het volgende:
D: gegrilde ribeye, salade van tomaat, rauwkost, ijsbergsla, ui, basilicum, koude sperzieboontjes en dressing. Paar frietjes denk ik. Of wat gebakken rijst.
quote:Op zondag 29 juli 2012 14:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik dacht, arme Co, dat worden droge boterhammen met sambal en 3 jaar oude vissticks.
[..]
/koningsmaal
Grote vriezerquote:Op zondag 29 juli 2012 14:42 schreef conleche het volgende:
[..]Die lagen nog in mijn koelkast!
Maar ook in mijn vriezer zitten lekkere dingen. Nog heel veel big van Sigme, reuzengarnalen, zalm, zeevruchtenmelange en wat ingevroren kant en klare kliekjes. Alleen qua groenten is het wat karig met alleen spinazie à la crème. Dus dat mag ik dan wel kopen, wegens scheurbuikgevaar anders.
Jij bent echt veruit de beste.. Damnquote:Op zondag 29 juli 2012 16:06 schreef sigme het volgende:
15km hardgelopen met liefste. Al kwekkende, met 10,6 km/u.
quote:Op zondag 29 juli 2012 11:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Alstu!Dank uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ga ik die ook eens proberen. Wat is zoete cayennepeper? Ik heb alleen de gewone van Appie?
En waar vind ik verse oregano? Of is die uit een potje ook goed?
[/quote]Niet meer actief op Fok!
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:06 schreef sigme het volgende:
15km hardgelopen met liefste. Al kwekkende, met 10,6 km/u.
Ik gebruik in plaats van cayennepeper paprikapoeder en chilipoeder, werkt ook prima. Maar gewone is ook goed.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dank u. Ga ik die ook eens proberen. Wat is zoete cayennepeper? Ik heb alleen de gewone van Appie?
En waar vind ik verse oregano? Of is die uit een potje ook goed?
Ken jij geen zijdehoenders dan? Ik dacht dat die in alle kinderboerderijen wel zaten. Kippen zijn oerdomme beesten, zijdehoenders zijn de mongooltjes onder de kippen. Zeer geschikt voor kinderen dus, en buitengewoon geschikt als een soort automatische broedmachines.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:00 schreef Laureline het volgende:
Wat gaat het goed met de kuikens, Sigme! En nog een lammetje ook!
Wij hebben afgelopen week de rare beesten naast ons boshuisje weer kunnen bestuderen, en na de ontdekking van dat propellor-staartdraaien als de lammetjes drinken, zag ik nu dat schapen nooit gewoon stilliggen, maar dat ze constant heen en weer schudden, als een soort (op lage snelheid draaiende) schuurmachientjes! Mijn theorie was dat ze op die manier alles aan het verteren waren, mijn meneer dacht dat het gewoon snel ademen was tegen de hitte.
O, en ik zag ook nog een prachtig zotte kipsoort: zijdehoenen! We wisten niet wat we zagen toen die aan kwamen stappen, het zijn net een soort Muppets.
Misschien een leuk cadeau-idee voor jullie familie, bij de volgende verjaardag?
Ik lees net dat ze ook negerhoenen genoemd worden. Dat compenseert dan weer mooi dat overcorrecte verlies van de negerzoenen
.
quote:Op zondag 29 juli 2012 17:16 schreef Laureline het volgende:
Debieltjes of niet, je krijgt er direct een goed humeur van! En nee, ik had ze echt nog nooit gezien. Ik ben zo'n stadskind dat altijd naar musea ging met m'n ouders, nou, je ziet wat ervan komt.
Is ook (bijna) zo. Daarom kunnen ze ook niet vliegenquote:Op zondag 29 juli 2012 17:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Net of ze haar hebben ipv veren![]()
Deze dingen zijn er vast ook op gebaseerd!
Toen ik heel klein was hadden we nog een dierentuin naast de stad, in Wassenaar! Maar daar waggelden ook geen zijdehoenders rond, helaas.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:19 schreef sigme het volgende:
[..].
Wij gingen daarnaast vaak naar de dierentuin in Emmen, en daar zaten ze toen. Dierentuin in Rotterdam vond ik leuker, met de vleerhonden en de otters. Maar ja, daar woonden we niet zo lang.
Hoe is het verder met je? En de mini?
Yep, al zes weken en gaat ook nog wel minstens zes weken duren, denk ik... En omdat ik niet mag rennen voor de trein, moet ik voorlopig ook nog een kwartier eerder opstaan. Nóg eerderquote:Op zondag 29 juli 2012 17:09 schreef Laureline het volgende:
En wat een mooi topicnummer!
Waarom loop je nu niet, Vik? Blessure?
Oh die had ik helemaal gemist vanochtend!quote:Op zondag 29 juli 2012 09:10 schreef sigme het volgende:
Mogge!
't Is lente. Kuikens en een lammetje!
Foto's in sigme's diergaarde deel drie
Hier ook niet, hier lopen ze rond in de natuurgebiedenquote:Op zondag 29 juli 2012 18:35 schreef Probability het volgende:
Ik had tot mijn 15e nog nooit een Schotse hooglander gezien, die had je niet bij ons hoor, op de kinderboerderij.
mediaal tibiaal stress-syndroom. Heb de twee maanden ervoor wat te snel willen lopen, dat is ws de oorzaak icm niet optimaal schoeisel. Ja was lekker op weg maar kom wel weer terug hoorquote:Op zondag 29 juli 2012 18:34 schreef Laureline het volgende:
Wat heb je voor een blessure dan, Vik? Is het door overbelasting? Want je was wel flink op weg, met grote afstanden de laatste tijd!
quote:Op zondag 29 juli 2012 17:31 schreef Laureline het volgende:
[..]
En de mini moet straks al naar de middelbare school![]()
![]()
! Ik sterf duizend doden, mijn elfje tussen al die pubers, maar doe alsof 't heel normaal is allemaal
.
Ja grappig. Onze onderburen hebben diequote:Op zondag 29 juli 2012 19:00 schreef Ewelina het volgende:
en wat een fantastische kippen zijn zijdehoenen.
Ik dacht eerst: wtf? Muppetkippen?quote:Op zondag 29 juli 2012 19:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja grappig. Onze onderburen hebben die
Jeetje alweer naar de middelbare joh?! Lijkt me een heel eng moment jaquote:Op zondag 29 juli 2012 17:31 schreef Laureline het volgende:
[..]
Toen ik heel klein was hadden we nog een dierentuin naast de stad, in Wassenaar! Maar daar waggelden ook geen zijdehoenders rond, helaas.
Met mij is het goed, ik heb wel twee hele moeilijke opdrachten deze zomer, dus veel vacantie zit er niet meer in. En de mini moet straks al naar de middelbare school![]()
![]()
! Ik sterf duizend doden, mijn elfje tussen al die pubers, maar doe alsof 't heel normaal is allemaal
.
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kwamen aan om te parkeren bij de opera, krijgt de parkeerpipo door dat ie weer is gecanceld.
Jah..quote:
Morgen zijn jullie samen in jullie woningquote:Op zondag 29 juli 2012 23:07 schreef Jagärtrut het volgende:
:w vanuit lund. Halverwege, nu een nachtje slapen...
quote:Op maandag 30 juli 2012 06:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vifit Sinaasappel, met maar liefst 0,7% sinaasappelsap![]()
![]()
Natuurlijk, voor jou alles. Is over twee weken okay?quote:Op maandag 30 juli 2012 00:31 schreef V1z0R het volgende:
Ik moet nog wennen aan het idee van Jagar en de duutser samen
Is niet toevallig een mogelijkheid dat jullie het even uitstellen zeker?
Nah, doe dan maar deze weekquote:Op maandag 30 juli 2012 08:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Natuurlijk, voor jou alles. Is over twee weken okay?
hoe laat was je wakker?quote:
Kwart over 8... toen de overdracht begon.quote:
Gezondheid alvast, voor woensdag.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:43 schreef Perruche het volgende:
En sportplanning; als ik het aan het begin van de week plan is het makkelijker me eraan te houden!
Ma: fitness + hardlopen
Di: Bodybalance
Woe: laat thuis dus waarschijnlijk nies
Do: fitness + hardlopen
Vrij: Bodybalance
Za of Zo; 1x fitness en 1x hardlopen.
Eventueel laat ik vrijdag de balance schieten, dan heb ik 2 rustdagen. Als ik in het weekend ook nog maar 1 dag doe voor 2 sporten heb ik nog een rustdag. Lijkt me prima!
Merciquote:Op maandag 30 juli 2012 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gezondheid alvast, voor woensdag.
Ik werk niet parttime, maar 4x9quote:Op maandag 30 juli 2012 11:38 schreef Perruche het volgende:
Als ik dat zo lees wil ik ook parttime werken
Ohw, en vergeet mijn fotografiebedrijf nietquote:Op maandag 30 juli 2012 11:45 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat valt bij mij onder de noemer parttime
Het scheelt inderdaad een hoop. Zeker met dat stomme lijf van mij ben erg blij met 36 uur over vier dagen. Soms is fotografie erg druk of maak ik alleen al voor werk 50 uur, maar het dan erg lekker om na een aantal weken weer je vaste vrije maandag in het vooruitzicht te hebbenquote:Op maandag 30 juli 2012 11:46 schreef Novem het volgende:
Parttime werken![]()
Klinkt echt raar, maar ben zoveel gelukkiger nu ik een betere verdeling heb tussen werkdagen en vrije dagen! Heerlijk vind ik het!
Mooi lijstje trouwens Perr, en goede sportplanning, jij ook Henk!
Mijn planning:
Maa - hardlopen
Din - kracht met dumbbells en squats/lunges/etc
Woe - interval hardlopen
Don - kracht op de mat en met gym ball
Vrij - rust
Zat - rust
Zon - hardlopen
Van 32 uur of minder zou ik verveeld raken en ongelukkig worden denk ik...quote:Op maandag 30 juli 2012 11:55 schreef V1z0R het volgende:
Bleek toch laatst dat iets van 80% van de Nederlandse vrouwen het liefst 32u. of minder wilden werken?
Is dat hele feminisering van het onderwijs dus ook nog eens kapitaalvernietiging
Niks mis met <32u/wk werken. Er zijn genoeg mannen die 4 dagen in de week werken (en 1 dag papadag hebben).quote:Op maandag 30 juli 2012 11:55 schreef V1z0R het volgende:
Bleek toch laatst dat iets van 80% van de Nederlandse vrouwen het liefst 32u. of minder wilden werken?
Is dat hele feminisering van het onderwijs dus ook nog eens kapitaalvernietiging
Nog zo nu en dan een suikervreetkick, maar hou het fysiek toch nooit lang vol om 'slecht' te eten. En de squishiness van mijn buikzone is een goede motivator.quote:Op maandag 30 juli 2012 06:43 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe gaat het met het eten loveli? De knop alweer gevonden?
Goede jurk had je aan vrijdag, niets van gezien namelijjk.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Nog zo nu en dan een suikervreetkick, maar hou het fysiek toch nooit lang vol om 'slecht' te eten. En de squishiness van mijn buikzone is een goede motivator.
Zeg niet dat het verkeerd is toch? Blijkt gewoon dat vrouwen minder uren willen werken over het algemeen.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Niks mis met <32u/wk werken. Er zijn genoeg mannen die 4 dagen in de week werken (en 1 dag papadag hebben).
Ik normaal ook, maar had ze dus even bij mn zus opgehaald. En was met de boot gegaan, niet zo'n goede combi. Had een stukje snel gevaren over het meer en toen ik uitstapte bedacht ik me dat ik eerst wel een vest in de boot had liggen.. Ook niet bijster slim natuurlijk, kans is groot dat er iets uit de boot waait.. Tip: zet het geluid wat zachter..quote:Op maandag 30 juli 2012 12:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow dat is wel zuur... Ik bewaak dat soort dure kaartjes ook altijd zowat met m'n leven.
Ik ben met het huishouden gestopt. En we hebben nog steeds geen schoonmaaksterquote:Op maandag 30 juli 2012 12:51 schreef loveli het volgende:
Las pas ergens dat als vrouwen meer gaan werken, het huishouden volgens de statistieken nog steeds niet evenredig verdeeld wordt en de belasting van de vrouw in verhouding hoger wordt.
Ik heb vorig jaar nog iets gelezen over een fokker die zn lowlands kaartje per ongeluk had weggegooid en na een telefoontje of mailtje met ticketmaster (of hoe die toko ook heet), gewoon een nieuwe kreeg toegstuurd.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:19 schreef the85mc het volgende:
Kans is groot dat ik mn tickets niet terug krijg..![]()
Dussss.... tijd voor een vrolijk nummertje:
Zijn die makkelijk te krijgen bij jullie in de buurt? Weet dat in andere delen van Dtsland genoeg werkloosheid is om een goede schoonmkaaster te kunnen vinden.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:54 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben met het huishouden gestopt. En we hebben nog steeds geen schoonmaakster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |