Ja, (hoog)zwanger met hitte is geen pretjequote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:00 schreef loveli het volgende:
Wilde net tegen Phaidra zeggen dat ze boft dat ze voor de hitte bevallen is. Skoap, hebben jullie airco?
Ik had thuis toch wel gympen aangedaan voor ik weer terug liep.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:05 schreef Vlierbloesem het volgende:
Phaidra.
Extra B vandaag: ongeveer 45 minuten op hakken lopen van werk naar huis en terug, omdat ik m'n fietssleutel per ongeluk mee de was in had gegooid op m'n werk, de textielservice al gesloten was en ik thuis moest zoeken naar een reservesleutel![]()
. Helaas niet gevonden, dus slot laten opbreken en een nieuw slot laten plaatsen.
Wedden dat ik de reversesleutel over een paar weken vind?
Awwquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:12 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, (hoog)zwanger met hitte is geen pretje.
Maar ik had er liever zelf last van gehad dan nu het ukkie. Zo sneu, hij zit niet lekker in z'n vel en dan wil hij graag bij ons liggen. Gevolg: nog veel warmer ukkie.
Zou slim geweest zijn hèquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik had thuis toch wel gympen aangedaan voor ik weer terug liep.
Maar balen zeg!!
Ik vind het best leukquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:04 schreef loveli het volgende:
http://www.zalando.nl/min(...)d-m3221c00u-917.html
Why???
ik ook wel. als ik m had gezien in een tweedehandswinkel, had ik m iig gepastquote:
wij eergister! maar ze vallen toch steeds tegen, tenzij zelfgemaaktquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik had gisteravond pizzaEen halve. En helft 2 vandaag als lunch.
Zijn op weg naar huis. Met koude pizza in de koelbox. En ik ben voor het eerst in mijn leven aangekomen op vakantie.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:55 schreef Vlierbloesem het volgende:
Tink. Had je vakantie?
Weggeweest? Leuk gehad?
dat klinkt echt veul lekkerder dan pizza!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mjam! Falafelburgers op donkere vloerkadetten met humus, paprika, tomaat, ui en komkommer
Baasquote:
Op dit moment had ik er idd ook meer zin in!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]
dat klinkt echt veul lekkerder dan pizza!
Fijn zeg!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:45 schreef Jagärtrut het volgende:
succes vannacht, puff!
Zo, wij zijn er bijna klaar voor. Nog een auto vol naar de stort brengen, de auto echt inpakken en schoonmaken, en dan gaan we zondagmiddag op weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |