Is het weer denk ikquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge! Gat in de dag geslapen...
Hoorde net dat het D pizza wordt, toeval?
Vannacht nog wel extra s gegeten omdat ik zo moe wasbeschuit, kleine ontbijtkoek, bakje vanillevla en bij tankstation later iced moccachino om waker te boven (van illy, goed te doen
)t
En een lekker ding?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:18 schreef Viking84 het volgende:
Heb een collega die me aan jou doet denken, Jaglang, blond en bereisd
Ik las: lang, blond en bereid.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:18 schreef Viking84 het volgende:
Heb een collega die me aan jou doet denken, Jaglang, blond en bereisd
op het werk niet... Dat is soms best klote zo op het eind van de dag, dan zweet je het kantoor uit. Thuis heb ik een mobiele airco, daarmee maak ik de slaapkamer s avonds lekker koelquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:00 schreef loveli het volgende:
Wilde net tegen Phaidra zeggen dat ze boft dat ze voor de hitte bevallen is. Skoap, hebben jullie airco?
Ja, (hoog)zwanger met hitte is geen pretjequote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:00 schreef loveli het volgende:
Wilde net tegen Phaidra zeggen dat ze boft dat ze voor de hitte bevallen is. Skoap, hebben jullie airco?
Ik had thuis toch wel gympen aangedaan voor ik weer terug liep.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:05 schreef Vlierbloesem het volgende:
Phaidra.
Extra B vandaag: ongeveer 45 minuten op hakken lopen van werk naar huis en terug, omdat ik m'n fietssleutel per ongeluk mee de was in had gegooid op m'n werk, de textielservice al gesloten was en ik thuis moest zoeken naar een reservesleutel![]()
. Helaas niet gevonden, dus slot laten opbreken en een nieuw slot laten plaatsen.
Wedden dat ik de reversesleutel over een paar weken vind?
Awwquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:12 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, (hoog)zwanger met hitte is geen pretje.
Maar ik had er liever zelf last van gehad dan nu het ukkie. Zo sneu, hij zit niet lekker in z'n vel en dan wil hij graag bij ons liggen. Gevolg: nog veel warmer ukkie.
Zou slim geweest zijn hèquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik had thuis toch wel gympen aangedaan voor ik weer terug liep.
Maar balen zeg!!
Ik vind het best leukquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:04 schreef loveli het volgende:
http://www.zalando.nl/min(...)d-m3221c00u-917.html
Why???
ik ook wel. als ik m had gezien in een tweedehandswinkel, had ik m iig gepastquote:
wij eergister! maar ze vallen toch steeds tegen, tenzij zelfgemaaktquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik had gisteravond pizzaEen halve. En helft 2 vandaag als lunch.
Zijn op weg naar huis. Met koude pizza in de koelbox. En ik ben voor het eerst in mijn leven aangekomen op vakantie.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:55 schreef Vlierbloesem het volgende:
Tink. Had je vakantie?
Weggeweest? Leuk gehad?
dat klinkt echt veul lekkerder dan pizza!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mjam! Falafelburgers op donkere vloerkadetten met humus, paprika, tomaat, ui en komkommer
Baasquote:
Op dit moment had ik er idd ook meer zin in!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]
dat klinkt echt veul lekkerder dan pizza!
Fijn zeg!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:45 schreef Jagärtrut het volgende:
succes vannacht, puff!
Zo, wij zijn er bijna klaar voor. Nog een auto vol naar de stort brengen, de auto echt inpakken en schoonmaken, en dan gaan we zondagmiddag op weg.
Ik ookquote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:53 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh! De zont schijnt niet hier
Maar dat boeit niet want ik heb lekker geslapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Je hebt ook wel erg veel gedaan gedaan de laatste dagen. Bij ons stapelt dat he! Ik zou juist nu een dag volledige rust pakken inderdaad en morgen verder kijken. Rustig opbouwen dat energieverbruikquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
An, het zit nu wel vast, maar dat is denk ik de combi van spierpijn vd pump, 34 km fietsen, gister wat teveel in huis doen en boodschappen sjouwen. Morgen ga ik de bodycombat proberen denk ik. Fysio had geen bezwaar tegen pumpen, zolang ik goed naar mn lijf luisterde. Van het fietsen voel ik wel wat in mn buik, maar het gaat. Ga binnenkort ff keer RPM proberen met dat gel-zadel.
En lekker van je spijkerbroek!
Nee gewoon thuis, was naar de markt gegaan dus heb beetje genomen van mijn shoppingspree. Wel allemaal gezonde dingen: wortels, tomaten, pruimen, bietjes, 3 soorten noten en brood!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klinkt als een buffet-ontbijtje Perr!
Mijne was een grote kom kwark met een banaantje, wat krenten en een scheutje honing.
Oh das wel een hoax Co, dat van gister! Jammerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:08 schreef conleche het volgende:
Lijstjesdroppp
Gisteren:
O: 2 volkoren beschuitjes met boter en muisjes
L: 2x geroosterd Allinson, 1x met een gekookt ei en 1x met gesmolten kaas
T: perzik
T: wodka, ovenchips
D: vooraf: hollandse garnalen, paling en gerookte zalm met een paar druppies cocktailsaus, wonton en veldsla. Hoofd: 3 gebakken oesters met spinazie en een soort béarnaise saus. En een paar frietjes. Toe: 3 halve petits fours met koffie. Erbij: 2 glaasjes prosecco. Het was heerlijk, maar idioot duur. Dit was dus 60 euro pp. Bovendien had ik me niet goed ingelezen, ik dacht dat ik naar een soort strandtent in de stad zou gaan, geen idee waarom ik dat dacht, want het was poepsjiek en ik was dus way underdressed met m'n slippers. Gelukkig was ik verder wel in het zwart, dus toen ik eenmaal zat viel het niet meer op en ik heb gewoon gekeken of het de laatste fashion was toen ik naar binnen flipflopte.Ik ga de komende week mijn vriezer leegeten om te compenseren voor die 60 euro. Ook al omdat ik de twee dagen ervoor ook al uit eten was.
T: citroendropijsje
Vandaag:
O1: Albran fruit 'n fibre met halfvolle melk
O2: 2 roggecrackers, 1 met kaas en 1 met mayo, basilicum en oregano en veul peper
L: ei/lente-ui/tomaat prutje op 1x geroosterd Allinson
T: tomaat/ui/basilicum/olijfolie salade met 1x geroosterd Allinson
T: 1/2 grapefruit
S: rondje rennen
T: wodka, ovenchips
D: kipfilet/wokgroenten/rijst/oestersaus
T: citroendropijs
Oh en ik ga naar New York in september.
Ik heb niet bijgelezen verders, dus egopost
Oh daar hoorde ik al over! Alle hippe rijken van Amsterdam gaan daarheenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:10 schreef conleche het volgende:
Citroendropijs is gewoon van Ola en is heerlijk fris waterijs op een dropstokkie. 99 kcals. per stuk.
En het was the Harbour Club. En je kan daar rustig eens heen om golddiggende bling bling mensen te kijken, het is er enorm en de open keuken is prachtig met een enorme visvitrine, maar zorg dat je al vol bent en bestel dan alleen die gebakken oesters, die waren echt heul lekker.
gefeliciteerd Uniekjen!
Ja. Zelfs mijn kinderen proefden het verschil meteen in een blinde test. We hebben een olieproeverij gedaan bij een prijswinnende olijfolieproducent en de verschillen waren echt opmerkelijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink, dure olie of niet? En is het dan echt zoveel lekkerder?
Hier komt er ook zo veel mogelijk alleen kwaliteitsolie binnen. Het maakt het eten zo veel lekkerder. Heerlijkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Zelfs mijn kinderen proefden het verschil meteen in een blinde test. We hebben een olieproeverij gedaan bij een prijswinnende olijfolieproducent en de verschillen waren echt opmerkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |