Die kan hier natuurlijk niet heel erg veel aan doen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:39 schreef Drugshond het volgende:
Aleid Wolfsen == tosti. (Wanbestuurder pur sang)

O jawhol..... hij ventileert dingen in de media die hij (naar eer en geweten) niet waar kan maken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die kan hier natuurlijk niet heel erg veel aan doen.

Dat gaan wel volgende week doen. Vandaag was mijn enige vrije dag, en ik had niet zo veel zin in een coup de main.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:53 schreef Tem het volgende:
Ik krijg nog een stapeltje boeken van een zeker persoon.

Gaarne verslag.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:14 schreef Dutchnative het volgende:
Net even de ramptoerist uitgehangen bij een brand hier in de buurt

Was een fietstocht aan het maken toen ik opeens een grote rookwolk zag. Het trok gauw op, dus dacht dat het een uit de hand gelopen feest of iets dergelijks was. Even later weer rook en ook sirenes. Lag toch op de route, dus even langsgefietst. Weinig te zien, de gebruikelijke kudde mensen, hulpdiensten en rook. Volgens de lokale zender gewoon een woningbrand.quote:

Maakt altijd indruk. En iedereen is van nature nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:18 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Was een fietstocht aan het maken toen ik opeens een grote rookwolk zag. Het trok gauw op, dus dacht dat het een uit de hand gelopen feest of iets dergelijks was. Even later weer rook en ook sirenes. Lag toch op de route, dus even langsgefietst. Weinig te zien, de gebruikelijke kudde mensen, hulpdiensten en rook. Volgens de lokale zender gewoon een woningbrand.

Brand was aan de achterkant van het huis. Als ze er een flinke vuurkorf neer hadden gezet had het hetzelfde effect gehad. Het is wel vreemd dat het al de tweede brand in één week is in die straat.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maakt altijd indruk. En iedereen is van nature nieuwsgierig.
Meer impact als je een ongeluk voor je neus ziet gebeuren.

Misschien viel die brand wel mee, maar met deze hitte en droogte kan het hard gaan. Tja, stom toeval of minder toeval (pyromaan) ...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:21 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Brand was aan de achterkant van het huis. Als ze er een flinke vuurkorf neer hadden gezet had het hetzelfde effect gehad. Het is wel vreemd dat het al de tweede brand in één week is in die straat.

) Vaak te achterhalen, soms lastiger.
  ) Vaak te achterhalen, soms lastiger.

Een pyromaan kan goed, maar ze hadden die brand letterlijk niet dichter bij de brandweerkazerne kunnen aansteken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Misschien viel die brand wel mee, maar met deze hitte en droogte kan het hard gaan. Tja, stom toeval of minder toeval (pyromaan) ...
Brandweer zal denk ik ook kijken wat de evt oorzaak kan zijn. (forensisch ogenpaar) Vaak te achterhalen, soms lastiger.

Ik ken de modus operandi niet van de pyromaan , het lijkt mij niet de plek en het tijdstip om een brand te stichten. Meestal wachten ze volgens mij tot het donker is. En een plek "plannen "vlakbij" de brandweerkazerne ligt ook niet voor de hand.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:26 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Een pyromaan kan goed, maar ze hadden die brand letterlijk niet dichter bij de brandweerkazerne kunnen aansteken.

Even een geheel andere vraag.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ken de modus operandi niet van de pyromaan , het lijkt mij niet de plek en het tijdstip om een brand te stichten. Meestal wachten ze volgens mij tot het donker is. En een plek "plannen "vlakbij" de brandweerkazerne ligt ook niet voor de hand.
Dus dit lijkt mij eerder een gevalletje puur toeval

DMquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:32 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Even een geheel andere vraag.
Tot welke kerkstroming behoor jij?

Hetzelfdequote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |