Hedonistische levensstijl gone wrong?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:28 schreef eleusis het volgende:
Als een miertje dat verdrinkt in een pot honing.
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
wel goed 5 dagen vrij en net gehoord dat ik tante word
Oh pff mag ik ook effe?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:11 schreef Danger.Mouse het volgende:
Blij. Blij met mijn douche die standje arctische waterval heeft![]()
Je moet ook geen koude douche nemen, maar een wat lauwe douchequote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:35 schreef Tangledup het volgende:
Net gedoucht en alweer bezweet.
Het kwik mag nu toch wel echt omlaag van mij.
Ik heb zelfs een warme douche genomen, maakt geen fuck uitquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je moet ook geen koude douche nemen, maar een wat lauwe douche
Je hebt niets spectaculairs gemistquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:03 schreef Fera het volgende:
Die hele openingsceremonie vergeten te kijken.
Volgens de verhalen op Twitter komt er geen eind aan, je kan nog gaan kijken!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:03 schreef Fera het volgende:
Die hele openingsceremonie vergeten te kijken.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:06 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Je hebt niets spectaculairs gemist
Maar de opening van de openingsceremonie heb ik gemist. Dan is het niet leuk meer.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens de verhalen op Twitter komt er geen eind aan, je kan nog gaan kijken!
Ik kijk voor de sportquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig maar.Het was niet zoals toen in Beijing?
Misschien moeten jullie samen iets afsprekenquote:
Wow. hoezo zo veel fotos?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:22 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie samen iets afspreken
Ik ben hartstikke vrolijk, afgelopen week >800 foto's gemaakt, héél veel positieve reacties en netwerk weer flink uitgebreid, flink gesport en lekker bruin geworden.
Mijn hobby is mijn werk en vice versa. Ben bezig met stage voor Vice te ronselen en so far so goodquote:
Ah, ik zie het in je foto jaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:24 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Mijn hobby is mijn werk en vice versa. Ben bezig met stage voor Vice te ronselen en so far so good
Alles heelt, heeft alleen tijd nodig. Ga anders hier naar toe: De kunst van het loslaten van je ex #210 - Natte zonnestralenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:24 schreef AthCom het volgende:
Ik heb me nog nooit zo verdrietig en radeloos gevoeld.
Dat kan wel zo zijn, maar het was voor mij echte liefde. Voordat ik haar had ontmoet, geloofde ik er niet in. We hadden altijd lol, lekkere seks, nooit hebben we ruzie gehad. Enkel omdat het een langeafstandsrelatie betreft en dat zij het te lang vond duren, ging het uit. Iets langer dan 2 jaar een relatie, ik nu 23, zij 22.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:29 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Alles heelt, heeft alleen tijd nodig. Ga anders hier naar toe: De kunst van het loslaten van je ex #210 - Natte zonnestralen
Ik ben nu twee maanden geleden gedumpt, ook echt kut gevoeld maar zoals je misschien al hebt kunnen lezen ben ik er overheen. De beste wraak is de top bereiken zeg ik dan maar
Ik ben de dag nadat ik mijn verjaardag bij haar had gevierd via Whatsapp gedumptquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:32 schreef AthCom het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar het was voor mij echte liefde. Voordat ik haar had ontmoet, geloofde ik er niet in. We hadden altijd lol, lekkere seks, nooit hebben we ruzie gehad.
Dat was vast kut voor je, man ... Wellicht ga ik er nog wel heen, maar eerst wil ik voor haar vechten. Ik ga potdomme niet maanden wachten op haar om enkel geruisloos 'gedumpt' te worden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:34 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik ben de dag nadat ik mijn verjaardag bij haar had gevierd via Whatsapp gedumpt
In het begin kreeg ik te horen dat ze alleen iets met mij wilde omdat ze iets serieus zocht en vertelde ze me dat ze hoopte dat ze over tien jaar nog steeds bij me zou zijn.
Ik verwijs je door naar het topic, heeft mij iig goed geholpen.
Niet teveel verwachten. Succes en sterkte iig.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:39 schreef AthCom het volgende:
[..]
Dat was vast kut voor je, man ... Wellicht ga ik er nog wel heen, maar eerst wil ik voor haar vechten. Ik ga potdomme niet maanden wachten op haar om enkel geruisloos 'gedumpt' te worden.
Wat verrassendquote:
sterktequote:Op zaterdag 28 juli 2012 03:16 schreef minthy het volgende:
Ik kan weer eens niet slapen en moet morgen werken... FML
Wie wel met 43 graden binnen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 06:23 schreef rapelsen het volgende:
Frustrated. Nog niet kunnen slapen vandaag.
Ik ben vrijdags ook altijd pas minimaal om 22u thuis. Natuurlijk ga je dan niet gelijk slapen. En de dag erop weer om 7:30 opstaanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 03:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
sterktedat heb ik nou ook heel vaak vooral na een avonddienst tot 23.00 en dan weer om 7 uur moeten beginnen doe ik geen oog dicht, volgende dag helemaal kapot op je werk
![]()
OT: Wel ok maar moet ook maar eens gaan slapen...
Mja G_O is geen meid he?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:22 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie samen iets afspreken
Dat is al een stap in de goede richting! Succesquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:44 schreef Party_P het volgende:
knoop doorgehakt, aantal psychologen gemaild, want dit kan niet langer zo
De 94 in je naam staat voor je geboortejaar?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:45 schreef Linda94 het volgende:
Voel me echt kut. Mijn vriend zie ik anderhalf jaar niet meer en zit nu wel met 2 leuke kinderen op gescheept..
niet alleen dat.. Ook de dag en maandquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:47 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
De 94 in je naam staat voor je geboortejaar?
En hoe oud zijn je twee kinderen dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:58 schreef Linda94 het volgende:
[..]
niet alleen dat.. Ook de dag en maand
3 jaar. Het is tweelingquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:59 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
En hoe oud zijn je twee kinderen dan?
ze zijn wel lief en bedankt moppquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:03 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Veel sterkte dan in ieder geval.
Waarom zie je hem 1,5 jaar niet meer?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:45 schreef Linda94 het volgende:
Voel me echt kut. Mijn vriend zie ik anderhalf jaar niet meer en zit nu wel met 2 leuke kinderen op gescheept..
door vakantie/werkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:01 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Waarom zie je hem 1,5 jaar niet meer?
Jong gek! Ik vroeg paar dagen terug waar de reis heen ging, jij me negeren ditdat..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:21 schreef Fera het volgende:
Beetje brak maar happy.Overmorgen ben ik weg hier!
1,5 jaar?quote:
het is in australië, dus een ticket is voor mij veel te duur. Gelukkig hebben we wel skype..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
1,5 jaar?![]()
Geen enkele mogelijkheid om elkaar tussendoor op te zoeken?
Pfoe, moeilijk hoor.. Ik heb zelf 1,5 jaar een langeafstandsrelatie gehad waarbij we elkaar om de 3 maanden ongeveer zagen, dat vond ik al zo lastig.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:35 schreef Linda94 het volgende:
[..]
het is in australië, dus een ticket is voor mij veel te duur. Gelukkig hebben we wel skype..
Ik ken de situatie natuurlijk maar ik vind het raar dat je vriend 1,5 jaar weg gaat naar de andere kant van de wereld en jou met julie twee kinderen (ik ga er vanuit dat hij de vader is) achter laat. Als het vangwege werk is en zijn werkgever verplicht hem er toe zou voor mij denk ik zelfs reden zijn om ontslag te nemen. Als ik een vriendin en kinderen zou hebben zou ik die geen 1,5 jaar achterlaten. Ook zonder kinderen zou ik mijn vriendin geen 1,5 jaar achter laten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:35 schreef Linda94 het volgende:
[..]
het is in australië, dus een ticket is voor mij veel te duur. Gelukkig hebben we wel skype..
Hyves is niet meer in de mode.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:43 schreef Mishu het volgende:
Kut klote, volgens mij wilt hij me niet accepteren als vriend op Hyves. Heb mezelf te veel op lopen fokken voor niets![]()
Hij heeft geen Facebook en zijn broertje wilt niet reageren op msn op de vraag of ik de msn van zijn broer magquote:
Als je hem zo leuk vind stuur hem dan een kaart of brief als je verder geen msn of hyves van hem hebt met met een leuke tekst en eventueel je msn adres.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:47 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hij heeft geen Facebook en zijn broertje wilt niet reageren op msn op de vraag of ik de msn van zijn broer mag![]()
Nu heb ik al niet zo'n goede band met die jongen (zijn broertje) maarja... hij heeft toch zo'n leuke broer. Je bent wel erg hatelijk als je daar niet eens op wil reageren...
Tja, hij heeft verder ook maar 4 vrienden op Hyves dus het is vrij lastig. Jammer, ik had best een leuke klik met hem irl (dacht ik dus).quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:54 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Als je hem zo leuk vind stuur hem dan een kaart of brief als je verder geen msn of hyves van hem hebt met met een leuke tekst en eventueel je msn adres.
Maar als je al probeert om hem als hyves vriend te krijgen en hij weigert dan is de hint ook duidelijk. Weet je zeker dat hij weigert? Of ben je gewoon te ongeduldig?
Maar ik heb het idee dat dit topic hier niet helemaal voor bedoeld is.
Had ik helemaal niet gezien man, niet zeuren.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jong gek! Ik vroeg paar dagen terug waar de reis heen ging, jij me negeren ditdat..
OT: moe door vanochtend, nu op de trein wachten die me weer het halve land laat zien. Reizen is best vermoeiend.
hij is niet de vader, dus dat verklaart al wat. Op zich heb ik er geen problemen gelukkig mee. Het zal na een tijdje wel wennen..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:44 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Ik ken de situatie natuurlijk maar ik vind het raar dat je vriend 1,5 jaar weg gaat naar de andere kant van de wereld en jou met julie twee kinderen (ik ga er vanuit dat hij de vader is) achter laat. Als het vangwege werk is en zijn werkgever verplicht hem er toe zou voor mij denk ik zelfs reden zijn om ontslag te nemen. Als ik een vriendin en kinderen zou hebben zou ik die geen 1,5 jaar achterlaten. Ook zonder kinderen zou ik mijn vriendin geen 1,5 jaar achter laten.
Brr, vanavond tijdens het uitgaan nog een meisje geholpen die last had van een astma aanval. Was niet echt prettig om te zien.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:48 schreef dekkered het volgende:
Of je hebt even zo veel last van je astma/benauwdheid dat je bang bent voor een aanval.. (beetje meer als aanbevolen medicatie gebruikt vandaag..)
Is het ook niet. Maar denk dat het bij mij van de keer komt door een pijnstiller die ik gebruik.quote:Op zondag 29 juli 2012 04:08 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Brr, vanavond tijdens het uitgaan nog een meisje geholpen die last had van een astma aanval. Was niet echt prettig om te zien.
OT: ik voel me prima, vanavond de bob geweest en een leuke avond gehad met vrienden. Nu zo lekker slapen
Een jongen van 25 jaar die ik al meer dan 10 jaar zeer goed kendequote:
Jezus...quote:Op zondag 29 juli 2012 18:27 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Een jongen van 25 jaar die ik al meer dan 10 jaar zeer goed kende
Hormonen.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:28 schreef Waaghals het volgende:
ik heb een hekel aan junkfood, en ook al heel wat jaren niet meer gehad.
maar nu heb ik zomaar ineens zin in McDonals of Burger King.
Hoe kan dat?
Heb je het gevonden? Mooi! En wat vind je er van?quote:
Ja ziet er wel lekker uit, maar dat gaat mijn honger niet stillen.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:36 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Heb je het gevonden? Mooi! En wat vind je er van?
Je voelt vlinders?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:42 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik heb geen fb maar vind Waaghals wel tof
Als de betekenis volgens jou tof uit vlinders bestaat wel.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 18:50 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Als de betekenis volgens jou tof uit vlinders bestaat wel.
Daar is de zondag voor bedoeld!quote:
Dan spreek je met jezelf af dat vandaag je laatste vakantiedag is en je morgen aan de gang gaat met alles wat je moet doen! Maak lijst met wat je moet doen, beloon je zelf iedere keer met wat je hebt gedaan en het komt goed!quote:Op zondag 29 juli 2012 20:16 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik heb nog wat werk hier liggen.
[..]
Maar zo gaat het al 2 weken.
Ja, juf.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:18 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Dan spreek je met jezelf af dat vandaag je laatste vakantiedag is en je morgen aan de gang gaat met alles wat je moet doen! Maak lijst met wat je moet doen, beloon je zelf iedere keer met wat je hebt gedaan en het komt goed!
Hihi ik bedoelde het goedquote:Op zondag 29 juli 2012 20:22 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, juf.
OT:
Het gaat hier ieder moment onweren, want de stad heeft zo'n mooie sepia gloed.
Bedanktquote:Op zondag 29 juli 2012 22:20 schreef Dagkaart het volgende:
Net naar bios geweest, oren piepen
En sterkte Luxuria!
+1quote:Op maandag 30 juli 2012 00:25 schreef MrMonkeyman het volgende:
Zen.
Er is veel gebeurd dit afgelopen jaar met mij en ik heb nu pas het gevoel dat ik alles een beetje op een rijtje heb kunnen zetten.
Hug.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 08:21 schreef Gary_Oak het volgende:
NEE, NEE, NEE!ZE HEEFT OP VAKANTIE IEMAND ANDERS ONTMOET!
GODVERDOMME!
Wat klinkt me dit bekend in de oren... Godverdomme zeg, sterkte ermee! Ik heb in hetzellfde schuitje gezeten, niet dat je er veel aan hebt maar misschien is het een schrale troost.quote:
Bedankt, man.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat klinkt me dit bekend in de oren... Godverdomme zeg, sterkte ermee! Ik heb in hetzellfde schuitje gezeten, niet dat je er veel aan hebt maar misschien is het een schrale troost.
OT: mijn moedertje is jarigstraks o bezoek bij die ouwe taart
Bitches & whores.quote:
Nou gefeliciteerd, heb je taart?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:00 schreef Miam het volgende:
Oh my .. ik ben 4 keer in een uur gebeld door firma eismann, die mij proberen het een en
ander aan te smeren. Net even heel erg duidelijk gemaakt er niet van gediend te zijn![]()
![]()
![]()
ik voel me briljant. muwhaha!
nee m&ms!quote:
* Miam geeft Kingtoppie een handjevol m&ms!quote:
Herkenbaar ...quote:Op maandag 30 juli 2012 17:47 schreef Black_Rainbow het volgende:
Moe, ik wil eens langer dan 3 uur kunnen slapen. Het is nu genoeg geweest.
Derpinaquote:Op maandag 30 juli 2012 20:16 schreef ColdShoulder het volgende:
Goed kut, terwijl ik niet weet waardoor.
Komt wel goed schatjequote:Op maandag 30 juli 2012 23:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Agressief! En kwaad! En ik voel mij misbruikt en bedonderd! En diegene heeft nu ook nog het lef om boos te zijn op mij, en mij achterbaks te noemen! Phoe zo boos ben ik in tijden niet geweest!
Hoezo?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 02:38 schreef robuust89 het volgende:
Kut.
Leuke jongedame, maar volgens mij heb ik alles verspeeld
Alles ging goed, veel aantrekkingskracht, maar de 2e dag was ik te lief, denk ik. Te veel laten merken dat ik dr leuk vind/vond. Geen idee eigenlijk, omdat ze niet reageert op mijn berichtquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:04 schreef miesjelle112 het volgende:
Het leek nooit meer te gebeuren, maaar eindelijk begin ik weer eens iemand leuk te vinden. Alleen even vergeten hoe vreselijk irritant dat ook al weer is
Herkenbaar,heb daarom ook maar een dagje vrij genomen om een beetje bij te komen. Vannacht meer dan 5 uur geslapenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:04 schreef Miam het volgende:
lui .. het liefst zou ik m`n bed in kruipen en er de komende dagen niet meer uitkomen.
maar ja, werk he.die fucking verplichtingen ook altijd..
Wow, wat een luxe dat je zo maar een dagje vrij kunt nemen ...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:28 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Herkenbaar,heb daarom ook maar een dagje vrij genomen om een beetje bij te komen. Vannacht meer dan 5 uur geslapen![]()
Ging ook niet zomaar, situatie uitgelegd, het was of vrij nemen, of me ziek meldenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:07 schreef Miam het volgende:
[..]
Wow, wat een luxe dat je zo maar een dagje vrij kunt nemen ...
wou dat ik het kon. maar ja, verplichtingen he.
Dan had ik liever nu wat extra werk verzet, dan morgen 2 keer zoveel te moeten doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:09 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Ging ook niet zomaar, situatie uitgelegd, het was of vrij nemen, of me ziek melden. Dan had hij liever dat ik vrij nam. Het komt ook helemaal niet uit, maar doorwerken vandaag was voor mij geen optie meer. Morgen dus wel 2x zo druk. Was net zo dom om op m'n werk telefoon te kijken en zag het aantal mails hard oplopen....
Zou ik normaal ook zeggen, maar had vandaag ook niet veel werk kunnen verzetten en de bezetting in mijn team liet het alleen vandaag toe, had het eigenlijk gisteren al willen doen, maar dat ging echt nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:11 schreef Miam het volgende:
[..]
Dan had ik liever nu wat extra werk verzet, dan morgen 2 keer zoveel te moeten doen.
maargoed, mijn mening ..
Het goede leven.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:10 schreef motorbloempje het volgende:
't begint bijna saai te worden, maargoed, genoeg mensen die het tegenovergestelde doen: ik voel me goed
Heerlijk gesport, lekker gegeten, leuke nieuwe serie ontdekt en zo met een rood wijntje nog 's even een paar afleveringen kijken op bed voordat ik ga pitten!
Wat voor serie?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:10 schreef motorbloempje het volgende:
't begint bijna saai te worden, maargoed, genoeg mensen die het tegenovergestelde doen: ik voel me goed
Heerlijk gesport, lekker gegeten, leuke nieuwe serie ontdekt en zo met een rood wijntje nog 's even een paar afleveringen kijken op bed voordat ik ga pitten!
Hmm, hier ongeveer hetzelfdequote:Op dinsdag 31 juli 2012 07:47 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Alles ging goed, veel aantrekkingskracht, maar de 2e dag was ik te lief, denk ik. Te veel laten merken dat ik dr leuk vind/vond. Geen idee eigenlijk, omdat ze niet reageert op mijn bericht
Continuum. Zijn nu 9 eps van uit. Het is niet BRILJANTSUPEROMGWTFBBQ maar leuk vermaak zo voor in de zomer.quote:
Wat praat jij nou van de kaart?!?!?! Het ligt zeker aan deze dag hé?quote:
Je vriend heeft geen goede oren?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
laatste vrije dag komende 8 dagen 6 dagen werken dus misschien helpt dat. Ik wou dat ik echt 1 iemand had om alles kwijt te kunnen. Aan de een kan ik dit kwijt aan de ander dat, maar kan nooit helemaal mijn hele verhaal kwijt
Dankje voor je lollige opmerking, jij wordt er ook niet leuker opquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je vriend heeft geen goede oren?
Twas niet lollig bedoelt....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dankje voor je lollige opmerking, jij wordt er ook niet leuker op
Nou soms heb je weleens problemen met diegene he...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Twas niet lollig bedoelt....
Ik heb niks tegen je hoor.... Vind het jammer voor je... Vraag me serieus af waarom je iets niet kwijt zou kunnen aan je vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |