Hedonistische levensstijl gone wrong?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:28 schreef eleusis het volgende:
Als een miertje dat verdrinkt in een pot honing.
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
wel goed 5 dagen vrij en net gehoord dat ik tante word
Oh pff mag ik ook effe?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:11 schreef Danger.Mouse het volgende:
Blij. Blij met mijn douche die standje arctische waterval heeft![]()
Je moet ook geen koude douche nemen, maar een wat lauwe douchequote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:35 schreef Tangledup het volgende:
Net gedoucht en alweer bezweet.
Het kwik mag nu toch wel echt omlaag van mij.
Ik heb zelfs een warme douche genomen, maakt geen fuck uitquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je moet ook geen koude douche nemen, maar een wat lauwe douche
Je hebt niets spectaculairs gemistquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:03 schreef Fera het volgende:
Die hele openingsceremonie vergeten te kijken.
Volgens de verhalen op Twitter komt er geen eind aan, je kan nog gaan kijken!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:03 schreef Fera het volgende:
Die hele openingsceremonie vergeten te kijken.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:06 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Je hebt niets spectaculairs gemist
Maar de opening van de openingsceremonie heb ik gemist. Dan is het niet leuk meer.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens de verhalen op Twitter komt er geen eind aan, je kan nog gaan kijken!
Ik kijk voor de sportquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig maar.Het was niet zoals toen in Beijing?
Misschien moeten jullie samen iets afsprekenquote:
Wow. hoezo zo veel fotos?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:22 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie samen iets afspreken
Ik ben hartstikke vrolijk, afgelopen week >800 foto's gemaakt, héél veel positieve reacties en netwerk weer flink uitgebreid, flink gesport en lekker bruin geworden.
Mijn hobby is mijn werk en vice versa. Ben bezig met stage voor Vice te ronselen en so far so goodquote:
Ah, ik zie het in je foto jaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:24 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Mijn hobby is mijn werk en vice versa. Ben bezig met stage voor Vice te ronselen en so far so good
Alles heelt, heeft alleen tijd nodig. Ga anders hier naar toe: De kunst van het loslaten van je ex #210 - Natte zonnestralenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:24 schreef AthCom het volgende:
Ik heb me nog nooit zo verdrietig en radeloos gevoeld.
Dat kan wel zo zijn, maar het was voor mij echte liefde. Voordat ik haar had ontmoet, geloofde ik er niet in. We hadden altijd lol, lekkere seks, nooit hebben we ruzie gehad. Enkel omdat het een langeafstandsrelatie betreft en dat zij het te lang vond duren, ging het uit. Iets langer dan 2 jaar een relatie, ik nu 23, zij 22.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:29 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Alles heelt, heeft alleen tijd nodig. Ga anders hier naar toe: De kunst van het loslaten van je ex #210 - Natte zonnestralen
Ik ben nu twee maanden geleden gedumpt, ook echt kut gevoeld maar zoals je misschien al hebt kunnen lezen ben ik er overheen. De beste wraak is de top bereiken zeg ik dan maar
Ik ben de dag nadat ik mijn verjaardag bij haar had gevierd via Whatsapp gedumptquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:32 schreef AthCom het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar het was voor mij echte liefde. Voordat ik haar had ontmoet, geloofde ik er niet in. We hadden altijd lol, lekkere seks, nooit hebben we ruzie gehad.
Dat was vast kut voor je, man ... Wellicht ga ik er nog wel heen, maar eerst wil ik voor haar vechten. Ik ga potdomme niet maanden wachten op haar om enkel geruisloos 'gedumpt' te worden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:34 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik ben de dag nadat ik mijn verjaardag bij haar had gevierd via Whatsapp gedumpt
In het begin kreeg ik te horen dat ze alleen iets met mij wilde omdat ze iets serieus zocht en vertelde ze me dat ze hoopte dat ze over tien jaar nog steeds bij me zou zijn.
Ik verwijs je door naar het topic, heeft mij iig goed geholpen.
Niet teveel verwachten. Succes en sterkte iig.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:39 schreef AthCom het volgende:
[..]
Dat was vast kut voor je, man ... Wellicht ga ik er nog wel heen, maar eerst wil ik voor haar vechten. Ik ga potdomme niet maanden wachten op haar om enkel geruisloos 'gedumpt' te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |