SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
Ik zit niet in het animetopic over games te pratenquote:
De vraag is nu wie magic number 300 haalt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik zit niet in het animetopic over games te praten![]()
Het is trouwens precies 100 topics geleden dat ik mijn eerste topic maakte
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik zit niet in het animetopic over games te praten![]()
Het is trouwens precies 100 topics geleden dat ik mijn eerste topic maakte
Blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je kent de video versie nog niet?
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
moshi moshquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Ik. Alle drie.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie van jullie heeft bocu no pico nou daadwerkelijk gezien?
Hij valt mee. Hij is soms heel grappig.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo gruwelijk is hij toch niet?
Ik sla hem over, ik ben niet zo'n shotafan als jijquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hij valt mee. Hij is soms heel grappig.
Laat even duidelijk zijn dat ik niks heb met neukende jongetjesquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik sla hem over, ik ben niet zo'n shotafan als jij
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:13 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Laat even duidelijk zijn dat ik niks heb met neukende jongetjes
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:13 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Laat even duidelijk zijn dat ik niks heb met neukende jongetjes
Ik ben een van de weinigen volgens mij die code geass niet zo boeiend vond,quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
nu al weer op episode 19 van code geass ben benieuwd hoe de laatste 6 episodes zullen gaan
ik durf niet te klikken vanwege spoilersquote:
moshi moshiquote:
Goede keuze mang.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil op zolder anime kijken maar dan hoor ik de bel niet als mijn HTC one S wordt afgeleverd.
Fuck my life
Ik heb er nog nooit een aangeraaktquote:
Nee, wel reviews gelezen e.d.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit een aangeraakt
Het was een goeie deal en de telefoon leek me goed gezien youtube filmpjes
Heb jij hem zelf ook?
Ik heb (de hele serie) hem op mijn harde schijf. Je kan hem nu ophalenquote:
Ik denk dat ik vanmiddag aan de slag ga, heb nog nooit smartphone gehadquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, wel reviews gelezen e.d.
Gewoon een goede smartphone.![]()
Mocht je nog wat Android dingetjes willen weten, dan weet je me te vinden.
wees blij die mijne is al na minder dan een half jaar kapotquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanmiddag aan de slag ga, heb nog nooit smartphone gehad![]()
500MB internet heb ik nu genomen
Voor zulke voorvallen heb ik een verzekering genomenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
wees blij die mijne is al na minder dan een half jaar kapot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk man. Genieten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:02 schreef .Cake. het volgende:
Ik zit nu buiten te lunchen in een soort van half-openbare tuin, op een bankje bij een fonteintje. Het is warm en op de achtergrond hoor ik een krekel, wat lijkt op een cicada.
Het is net, met een beetje verbeelding, net of ik in een anime zit.
Is dat positief of negatief?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:02 schreef .Cake. het volgende:
Ik zit nu buiten te lunchen in een soort van half-openbare tuin, op een bankje bij een fonteintje. Het is warm en op de achtergrond hoor ik een krekel, wat lijkt op een cicada.
Ik hoop niet dat er een paar gekke meisjes met messen/scharen/honkbalknuppels op je afkomenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:02 schreef .Cake. het volgende:
Succes met je haremquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:02 schreef .Cake. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:59 schreef Klipnap het volgende:
Wow... Light wordt Vegeta in episode 24?Ja hij word super saiyen 3 en maakt iedereen kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Dunno, maar bij ons ben je in ieder geval op het verkeerde adresquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar kan ik een bronie shirt halen?
Keikaku...ku ku kuquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja hij word super saiyen 3 en maakt iedereen kapot
3/10quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
broniesquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja hé.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:09 schreef 2Happy4U het volgende:
tijd voor ep 24
intro nummer is ook wel geinig
www.hahgay.comquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
van rainbow dash
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
Rurūshu RanperūjiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Klaar met heel Code Geass, of alleen R1 of R2?quote:
Helemaal klaar zowel R1 en R2quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Klaar met heel Code Geass, of alleen R1 of R2?
Dat feel, wanneer ze zo sterk hinten naar een R3 wat er wss nooit zal komenquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat feel, wanneer ze zo sterk hinten naar een R3 wat er wss nooit zal komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]Heb je de laatste episode/ending wel helemaal afgekeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Wat? Waar ben je?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:55 schreef 2Happy4U het volgende:
aww
AWWWW
AWWWWWWWW shit nigga
dacht heel even dat het wat yoai zou worden maar tering
mannelijke tranen ;________;
die aflevering is hetquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:01 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat? Waar ben je?
Ik begin nu aan ep 25, midden in een bejaardentehuis
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Heb je de laatste episode/ending wel helemaal afgekeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat ik dat zo leuk vind, maar anders is de hele epicness ervan af.
Of ze moeten iets helemaal anders verzinnen.
[ Bericht 24% gewijzigd door Arashimashou op 27-07-2012 17:21:56 ]
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:08 schreef Arashimashou het volgende:
Beter verneuken ze de boel nietJe kunt het door mij in spoiler tags gezette stukje beter zelf ook ff in die tags zetten, misschien zijn er mensen die het nog willen kijken en dit is dan wel een mega spoiler..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Niet dat ik dat zo leuk vind, maar anders is de hele epicness ervan af.
Of ze moeten iets helemaal anders verzinnen.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Inderdaad..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Je kunt het door mij in spoiler tags gezette stukje beter zelf ook ff in die tags zetten, misschien zijn er mensen die het nog willen kijken en dit is dan wel een mega spoiler..
Joahquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het Keikaku-gezicht is zo episch![]()
Ik kijk automatisch hetzelfde als ik dat gezicht zie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
het valt ook niet op achter een muur staan
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:40 schreef robin007bond het volgende:
Dikke Death Note spoiler voor jullie. Ik kan het niet laten:
is dat alles? pfff ik had toch wel wat explicietere spoiler van jou verwacht..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:40 schreef robin007bond het volgende:
Dikke Death Note spoiler voor jullie. Ik kan het niet laten:
godver mijn moeder liep net langs toen ik voorbij scroldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Die moet death note nog afkijken zekerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
godver mijn moeder liep net langs toen ik voorbij scrolde
Zei ze iets er over?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
godver mijn moeder liep net langs toen ik voorbij scrolde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:26 schreef 2Happy4U het volgende:
Over aflevering 29SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:32 schreef omelette het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zo veel waarheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schuldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
To aru majutsu no index 1quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:04 schreef Arashimashou het volgende:
Welke twee series zijn dat, maus en dak? Die van Dakgoot staat in het plaatje
Kono Naka ni Hitori Imouto ga Iru. 4 eps momenteelquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:04 schreef Arashimashou het volgende:
Welke twee series zijn dat, maus en dak? Die van Dakgoot staat in het plaatje
Omdat simpelweg naakt zo.. zo.. Simpelweg naakt isquote:
Daar ben ik het niet mee eens. Volledig naakt is juist het mooist.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Omdat simpelweg naakt zo.. zo.. Simpelweg naakt is
Zo kun je het ook bekijken, maar ze mag ook best haar ondergoed aanhouden indien ze zich daar prettiger bij zou voelen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Volledig naakt is juist het mooist.
Als je alleen een bloot onderlijf hebt lijkt het net of je alleen haar vagina kan waarderen en de rest van haar lichaam niet.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je alleen een bloot onderlijf hebt lijkt het net of je alleen haar vagina kan waarderen en de rest van haar lichaam niet.
Ja, oké. Als ze zich er prettiger bij zou voelen dan is dat natuurlijk een goede keuze, maar allebei naakt is natuurlijk toffer. Dan deel je stiekem ook een beetje je schaamte met elkaarquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zo kun je het ook bekijken, maar ze mag ook best haar ondergoed aanhouden indien ze zich daar prettiger bij zou voelen.Je motto moet zijn ''I aim to please''
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom zou het moeten lijken alsof je alleen het onder lichaam waardeert als de broek uit is, aangezien je of met het bovenlichaam begint of onder.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vertel. Ik wil argumenten. Roepen dat iets bullshit is.. dat is 'the easy way out'.
Maar dan kun je toch ook gelijk naakt zijn als je begint? Dan kun je nog steeds van boven naar onder werken of andersom.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Waarom zou het moeten lijken alsof je alleen het onder lichaam waardeert als de broek uit is, aangezien je of met het bovenlichaam begint of onder.
quote:Charleskura Barklinoto must fight to dunk all of the magic Clow Basketballs, made by the ancient chinese-american sorcerer Jeremy Clow Lin. With the help of her friend Kero Ming and Jordanmoyo, who makes her pretty dresses and captures her court action on tape.
Je hebt te veel op sekswoordenboek gezetenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar dan kun je toch ook gelijk naakt zijn als je begint? Dan kun je nog steeds van boven naar onder werken of andersom.
Bij het voorspel kun je elkaar dan natuurlijk ook veel meer kriebelen en strelen. Ik zie eigenlijk alleen maar nadelen bij het aanhouden van een shirt.
Nee, Robert is zo geboren.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:12 schreef omelette het volgende:
[..]
Je hebt te veel op sekswoordenboek gezeten
Stiekem vindt je die OP wel leuk.quote:
Betraptquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stiekem vindt je die OP wel leuk.
Shitquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Betrapt
Stiekem wel. Ik houd niet van die schreeuwmuziek maar als je hem een tijdje steeds opnieuw kijkt is het best swingend.
Alleen dat eind...
Occupy Wallstreetenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:19 schreef wdn het volgende:
mocht iemand me missen. Ik ben aan het OWS'en
?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
godver hoe slecht kan het engels van iemand zijn die 5 havo doet
Ja ik zat weer eens op faceboek zie ik dit staanquote:
quote:On holidays I have med a really special girl. I wont forget our times and I really want to meet you again once a day. Thank you for the time, i mis you Xx robin
Ik moest lachen.quote:
Ik had dat niet verwacht van Robin.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ja ik zat weer eens op faceboek zie ik dit staan
[..]
Ik ken iemand die op mavo heeft gezeten en niet weet hoe je breuken naar procenten moet omzettenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ja ik zat weer eens op faceboek zie ik dit staan
[..]
Dat weet ik ook geneens meer denk ikquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ken iemand die op mavo heeft gezeten en niet weet hoe je breuken naar procenten moet omzetten![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dat weet ik ook geneens meer denk ik
met wiskunde stond ik altijd een 6 op de middelbare en nu een 8quote:
Ik bespeur een geheime boodschap.quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik bespeur een geheime boodschap.
jgr wijst op ''JuniorenGroep Ravenstijn''. Robin werkt kennelijk voor dit bedrijf/genootschap.
4 is ook wel een symbolisch getal voor harmonie.
mj is duidelijk: ''Mary Jesus''. De moeder en de zoon.
3 is de drie-eenheid.
opa: Robin handelt in opdracht van een oude man.
mga: een auto van het merk MG. Klassiek, dus bevestigt de oude-mannen-theorie.
EROP: Robin moet ergens opkomen, iets overwinnen. Zijn tegenstanders.
MGE: Duidelijk een spelfout, moest NGE zijn. Zijn obsessie.
Oftewel: Bij de Juniorengroep van Ravenstijn zit een oud iemand die uit christelijke overwegingen zijn tegenstanders moet verslaan. Robin beschouwt zijn taak als een obsessie.
OPEN UW OGEN!!!Die spoiler had niet gehoeven vind ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
jgr wijst op ''JuniorenGroep Ravenstijn''. Robin werkt kennelijk voor dit bedrijf/genootschap.
3 is de drie-eenheid.
Oftewel: Bij de Juniorengroep van Ravenstijn zit een oud iemand die uit christelijke overwegingen zijn tegenstanders moet verslaan. Robin beschouwt zijn taak als een obsessie.
OPEN UW OGEN!!!Hahahaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je daar de tijd voor neemt![]()
Je bent echt geniaal.
[..]
3 is de drie-eenheid.
OPEN UW OGEN!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Na het stuk van episode 25 heb ik geen zin om verder te kijkenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Klipnap heeft gewoon net als ons last van verveling
Dacht 't wel? Samen met Kokoro Connect.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Morgen is er toch weer een nieuwe SOA?
Dat had ik ook.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:43 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Na het stuk van episode 25 heb ik geen zin om verder te kijken
Klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:44 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dacht 't wel? Samen met Kokoro Connect.
Kijk jij in die gruwelijke kwaliteit?quote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Kijk jij in die gruwelijke kwaliteit?Nee toch?
quote:
Weet ik nietquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[..]
Weet ik niet
zal wel palletssorteren worden.
Wtfquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:32 schreef Klipnap het volgende:
Kon Accel World nog dieper zinken?
[ afbeelding ]
Inderdaad, maar die 2 op de achtergrond zijn nieuw.quote:
Mugi heeft een zus?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Inderdaad, maar die 2 op de achtergrond zijn nieuw.
Mugidom tiem?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Sumire is Mugi's lesbische maid.
Bereid je voor op veel yuri!
SAO*quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:57 schreef .Cake. het volgende:
Ik heb een sneakpeek gedaan van de volgende SOA recensie.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:57 schreef .Cake. het volgende:
Oké Klipnap. Ik heb je dus ontmaskerd.quote:
Ik blijf het SOA noemen. Uit principe.quote:
Ik wil geen al te hoge verwachtingen scheppen maar het idee is best leuk.quote:
En nu je alle puzzelstukjes hebt, kun je ook de puzzel oplossen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oké Klipnap. Ik heb je dus ontmaskerd.
G.W. zijn de initialen van George Walker Bush (president Bush). Waarschijnlijk doe je iets in opdracht van hem.
EO is de evangelische omroep. Het is al duidelijk wat je plannen zijn bij dit punt. George Bush en de EO.
AG = Altijd Gereformeerd. Het standpunt dat je stiekem ons probeert te laten geloven. Op hele slinkse wijze propageer je dit in al je teksten.
RAF = Radicaal Actie Front. Dit spreekt voor zich. Activistisch dus.
UI = Uien. Waarschijnlijk probeer je ons te manipuleren d.m.v. voedsel. Of je hebt het over het zusje van Yui die eigenlijk iets van plan is of door jou in de serie is gestopt.
AW = Actieve Wereld. Een actieve wereld. Door de andere afkortingen kunnen we hier wel een invulling aan geven.
RCE = Rijksdienst Cultureel Erfgoed: http://www.cultureelerfgoed.nl/
Erfgoed gaat om dingen te conserveren. Conservatisme dus! Dit is een hint naar het gereformeerd zijn en een link naar het conservatisme van George Bush.
HM = H&M. Een kledingzaak met kleding gemaakt door Chinese kindjes. Waarschijnlijk koopt ze veel H&M-kleding om haar ware identiteit te verbergen.
Ik heb nog voor het RCE gewerkt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oké Klipnap. Ik heb je dus ontmaskerd.
G.W. zijn de initialen van George Walker Bush (president Bush). Waarschijnlijk doe je iets in opdracht van hem.
EO is de evangelische omroep. Het is al duidelijk wat je plannen zijn bij dit punt. George Bush en de EO.
AG = Altijd Gereformeerd. Het standpunt dat je stiekem ons probeert te laten geloven. Op hele slinkse wijze propageer je dit in al je teksten.
RAF = Radicaal Actie Front. Dit spreekt voor zich. Activistisch dus.
UI = Uien. Waarschijnlijk probeer je ons te manipuleren d.m.v. voedsel. Of je hebt het over het zusje van Yui die eigenlijk iets van plan is of door jou in de serie is gestopt.
AW = Actieve Wereld. Een actieve wereld. Door de andere afkortingen kunnen we hier wel een invulling aan geven.
RCE = Rijksdienst Cultureel Erfgoed: http://www.cultureelerfgoed.nl/
Erfgoed gaat om dingen te conserveren. Conservatisme dus! Dit is een hint naar het gereformeerd zijn en een link naar het conservatisme van George Bush.
HM = H&M. Een kledingzaak met kleding gemaakt door Chinese kindjes. Waarschijnlijk koopt ze veel H&M-kleding om haar ware identiteit te verbergen.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:01 schreef robin007bond het volgende:
Ja. Je bent een zendeling van George Bush. Gemaakt om ons extreem gereformeerd te laten worden. Daarnaast heb je een flinke pap in de vinger bij de ui-industrie.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:03 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En nu je alle puzzelstukjes hebt, kun je ook de puzzel oplossen?
Haha, toevalligquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:03 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik heb nog voor het RCE gewerkt.
Stiekem ben ik een agent van het RCE, gekomen om jullie te dwarsbomen. Niet doorvertellen!
Had ik al gezegd? Je zit bij de Juniorengroep Ravenstijn en handelt in opdracht van een oudere man. Dit is een obsessie voor je.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja. Je bent een zendeling van George Bush. Gemaakt om ons extreem gereformeerd te laten worden. Daarnaast heb je een flinke pap in de vinger bij de ui-industrie.
Jouw intenties zijn nog niet helemaal bekend.
Ennuh, wat is de oplossing van mijn identiteit die je zo mooi ontrafeld had?
Toevallig... jaaa.quote:
zo true...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volledig naakt is eigenlijk niet alles.. (imho zelfs "saai")quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar wat is mijn doel?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Had ik al gezegd? Je zit bij de Juniorengroep Ravenstijn en handelt in opdracht van een oudere man. Dit is een obsessie voor je.
Oh nee he. Onze kerncentrale natuurlijkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:09 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Toevallig... jaaa.
Interessant dat juist jij die term, "toeval", gebruikt.
Ik zal Zeeland plat moeten bombarderen nu mijn geheim is gelekt!
Lees de verdere posts van mij m.b.t. dit onderwerp.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]
zo true...
[..]
volledig naakt is eigenlijk niet alles.. (imho zelfs "saai")
Doenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Tantei Opera Milky Holmes even checken
Ahaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:11 schreef Klipnap het volgende:
[..]
DoenHet is zo niet grappig en irritant dat het wel grappig is
De Lard-arc uit seizoen 2
[ afbeelding ]
he dit ken ik ergens vanquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:11 schreef Klipnap het volgende:
[..]
DoenHet is zo niet grappig en irritant dat het wel grappig is
De Lard-arc uit seizoen 2
[ afbeelding ]
aanhouden van een kledingstuk draagt imho bij aan de spanning/sensatie (hoe je het ook wilt noemen)quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar dan kun je toch ook gelijk naakt zijn als je begint? Dan kun je nog steeds van boven naar onder werken of andersom.
Bij het voorspel kun je elkaar dan natuurlijk ook veel meer kriebelen en strelen. Ik zie eigenlijk alleen maar nadelen bij het aanhouden van een shirt.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Kono Naka ni Hitori Imouto ga Iru. 4 eps momenteel
dat gaat geheid de verkeerde kant op, japanners kennende...quote:Can Shougo "properly" reunite with his little sister while making a girlfriend at the same time?!
Het is wel pretty awesome tot nu toe..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:15 schreef mschol het volgende:
[..]
aanhouden van een kledingstuk draagt imho bij aan de spanning/sensatie (hoe je het ook wilt noemen)
niet echt een nadeel dus imho
[..]
[..]
dat gaat geheid de verkeerde kant op, japanners kennende...
mja, aan de to watch list toegevoegd, maar kan voorlopig niks downloaden.. maandag komt een kpn monteur die het hopelijk fixtquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Het is wel pretty awesome tot nu toe..
Aii, das balen man. Volgende week zou normaal gesproken episode 5 komen, maar die is uitgesteld naar die week daarop.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, aan de to watch list toegevoegd, maar kan voorlopig niks downloaden.. maandag komt een kpn monteur die het hopelijk fixt
Kēki no ecchi!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:57 schreef .Cake. het volgende:
quote:
same here, wordt dit vertaald?quote:
zou beach eigenlijk anime kijkenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:09 schreef 2Happy4U het volgende:
Keikaku kindje, welke aflevering zit je?
nope, die doet alleen aan k-pop zover ik weet, af en toe koreaanse programma'squote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
zou beach eigenlijk anime kijken?
2 november pas heb van 3 september tot 2 november stagequote:
dakgoot bedoel ikquote:
oh oké, begin zelf ook met stage maar moet een keer in de week naar school voor ehbo cursusquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
2 november pas heb van 3 september tot 2 november stage
LOLquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dakgoot bedoel ik
we zitten op dezelfde locatie op school
Halverwege 27quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:09 schreef 2Happy4U het volgende:
Keikaku kindje, welke aflevering zit je?
Ik halverwege 31quote:
ik heb alleen beneden internetquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:33 schreef robin007bond het volgende:
Mensen die nu niet de ceremonie kijken
Cultuurbarbaren.
Je ouders kijken de ceremonie ook nietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik heb alleen beneden internetEn mijn vader zit tv te kijken
ceremonie is kut nadat mr bean is geweestquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:33 schreef robin007bond het volgende:
Cultuurbarbaren.
mensen die naar een geldverslindend kutspectakel kijkenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:33 schreef robin007bond het volgende:
Cultuurbarbaren.
neequote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je ouders kijken de ceremonie ook niet?
Hij heeft wel eens in deze reeks gepost in een ver verleden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
zou beach eigenlijk anime kijken?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 02:01 schreef Beach het volgende:
Vorig deeltje was al 67
Ik ben een beginner en heb pas 90 euro uitgegeven aan manga leesvoer. (alle deathnotes)
Dan ga ik ook nog niet series kopen!
En zeker niet omdat ik nog niet weet wat goed is en wat niet.
Ik kijk niets eens tv.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:33 schreef robin007bond het volgende:
Cultuurbarbaren.
Ik was naar de film. En wat was hij goedquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:33 schreef robin007bond het volgende:
Cultuurbarbaren.
Oh tof.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:42 schreef omelette het volgende:
[..]
Ik was naar de film. En wat was hij goedThe Dark Knight Rises that is.
Wel ceremonie opgenomen uiteraard
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:45 schreef Quotidien het volgende:
Ik moet Death Note nog afkijken maar heb geen zin, is zo langdradig allemaal.
Ja ik verwachtte dikke anime fantasy shit allemaal, maar het gaat zo sloom.quote:
Inb4 ''MY POWER LEVEL'' anime worden aangeraden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:49 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ja ik verwachtte dikke anime fantasy shit allemaal, maar het gaat zo sloom.
Tja, omdat je niet gewend was aan anime dachten we juist dat we een meer "normale" serie kon aanbevelen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:49 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ja ik verwachtte dikke anime fantasy shit allemaal, maar het gaat zo sloom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Ja maar het begint zo halverwege wel te vervelen. Ik kijk hem af en dan gewoon door naar de volgende.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, omdat je niet gewend was aan anime dachten we juist dat we een meer "normale" serie kon aanbevelen.
En het kat en muisspel is toch best spannend?
Oh,fair enough. We zullen zienquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:54 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ja maar het begint zo halverwege wel te vervelen. Ik kijk hem af en dan gewoon door naar de volgende.
Daar moet je even doorheen. Daarna wordt het weer veel beterquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:54 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ja maar het begint zo halverwege wel te vervelen. Ik kijk hem af en dan gewoon door naar de volgende.
Ik heb jammer genoeg al gelezen dat L doodgaat.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:55 schreef omelette het volgende:
[..]
Daar moet je even doorheen. Daarna wordt het weer veel beter
Wat heeft Noord-Korea hiermee te maken?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:57 schreef Klipnap het volgende:
Wie is de James May-farao met zijn chocola in Death Note? Ik haat hem nu al.
En Near is Victorique.
[ afbeelding ]
En mensen die de ceremonie kijkenhet is toch geen Noord-Korea?
Tuurlijk niet, waarom iets kijken dat me totaal niet boeit.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En je hebt hem waarschijnlijk niet eens gezien. Paupers.
had ik al een tijdje hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah
Trouwens. Ook een FOK!-full abbo zie ik. Niggah.
Je roeptoetert al van te voren dat het kut is zonder er zelf iets gezien van te hebben. Het is een heel mooi spektakel. Historie, cultuur, uitvinders, muziek. Het zit er allemaal in.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:59 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, waarom iets kijken dat me totaal niet boeit.
Ik vind Near een gigantische flikkerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:57 schreef Klipnap het volgende:
En Near is Victorique.
[ afbeelding ]
Dat hadden we vorige week in het dorp ook, soort van feest met springkussen en water en glijbanen enzo. Ik het het al live gezien, waarom dan op tv kijkenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je roeptoetert al van te voren dat het kut is zonder er zelf iets gezien van te hebben. Het is een heel mooi spektakel. Historie, cultuur, uitvinders, muziek. Het zit er allemaal in.
Oké, je weet dus duidelijk niet waar het over gaat.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:02 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dat hadden we vorige week in het dorp ook, soort van feest met springkussen en water en glijbanen enzo. Ik het het al live gezien, waarom dan op tv kijken
Elegant Gothic Lolitaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:57 schreef Klipnap het volgende:
En Near is Victorique.
[ afbeelding ]
Dat was ook geïnspireerd op Shakespeare's Tempest?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:02 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dat hadden we vorige week in het dorp ook, soort van feest met springkussen en water en glijbanen enzo. Ik het het al live gezien, waarom dan op tv kijken
Laat maar joh.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:05 schreef omelette het volgende:
[..]
Dat was ook geïnspireerd op Shakespeare's Tempest?
Prima.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:12 schreef 2Happy4U het volgende:
mij interesseert het eigenlijk niet zo veel
ik wil gewoon mijn vidya gaems spelen
en animé kijken als een weeaboo [ afbeelding ]
Weet ik mijn vader begon opeens te lachen enzoquote:
Ophemeling van eigen land met mass games?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:11 schreef robin007bond het volgende:
Sorry, maar als je een dorpsfeest vergelijkt met de olympische spelen
Echt. Ik ben wat gewend hier op FOK!, maar sommige dingen stuiten me nog steeds.
En vergelijkingen met Noord-Korea.... De opening van het grootste sportevenement op aarde. Wat heeft dat met Noord-Korea te maken? Het deed in tegenstelling tot de Chinese openingsceremonie ook niet zo militaristisch aan.
Je hebt het begin denk ik gemist, want daar draaide het om. Nu zijn het gewoon landen die zwaaien.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:22 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ophemeling van eigen land met mass games?
Ik heb een stuk gezien maar ik viel haast in slaap zo saai was het.
Ik zag het stuk na mr bean waarbij even alle Britse hitjes werden afgespeeld.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt het begin denk ik gemist, want daar draaide het om. Nu zijn het gewoon landen die zwaaien.
Daarvoor was het veel beter.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik zag het stuk na mr bean waarbij even alle Britse hitjes werden afgespeeld.
Oh en een hip meisje die lekker met de girlzz uitging.
dat lijkt me nog wel interessant, niet een uur lang naar mensen kijken die staan te zwaaienquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daarvoor was het veel beter.
Best zonde dat je het gemist hebt. Je zag het proces van landbouw naar industrie naar diensten. De industriële revolutie, etc.
en een land dat 14 miljard armer is.. voor 2 weken "vermaak"quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je roeptoetert al van te voren dat het kut is zonder er zelf iets gezien van te hebben. Het is een heel mooi spektakel. Historie, cultuur, uitvinders, muziek. Het zit er allemaal in.
Bohh. Ik krijg echt spijt nu.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daarvoor was het veel beter.
Best zonde dat je het gemist hebt. Je zag het proces van landbouw naar industrie naar diensten. De industriële revolutie, etc.
awwwwquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:57 schreef Klipnap het volgende:
En Near is Victorique.
[ afbeelding ]
waar zit je dan met DN?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bohh. Ik krijg echt spijt nu.
Nu weer ontopic, bijna topicnummer 300.
Dat is pas op het laatst.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat lijkt me nog wel interessant, niet een uur lang naar mensen kijken die staan te zwaaien
Het levert meer op dan dat het kost. Veel economieën doen het ook beter nadat er een olympische spelen is geweest.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:27 schreef mschol het volgende:
[..]
en een land dat 14 miljard armer is.. voor 2 weken "vermaak"
ik weet niet hoor.. maar gezien de crisis'en kan die 14 miljard prima elders besteed worden...
was toch wel een 'oh shi-' momentquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:28 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het kasteel van dobbelsteentjes is net omgevallen.
Ik ga wel verder kijken met Death Notequote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is pas op het laatst.
Het eerste uur was werkelijk prachtig.
Allebei is leuk, maar Death Note kun je altijd nog zien. Dit is een once in your lifetime experience.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ga wel verder kijken met Death NoteDat is pas leuk
Je bedoelt 1 keer elke 4 jaarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Allebei is leuk, maar Death Note kun je altijd nog zien. Dit is een once in your lifetime experience.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |