Ik zeg helemaal niet dat ik het erg vind. Van mij mogen ze, ik heb niets te verbergen. En ik begrijp de aanleiding ook. Dat neemt niet weg dat ik ook begrijp dat sommige allochtonen de controles als vernederend beschouwen. Of mag ik dat niet zeggen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een blank joch van 21 in een dikke Merc wordt ook gewoon aangehouden hoor, jullie kruipen zo enorm snel in de slachtofferrol.
En och, misschien liggen de percentages iets hoger qua aanhouden, dat liggen ze ook in de daadwerkelijke misdaadcijfers, dus het is, hoe erg je het ook vindt, gewoon rechtvaardig.
Als overvallen 90% door blonde zweedse wijven worden gepleegd zullen die eerder worden aangehouden. Of is dat gelogen?
Ook minder. En dat is wel erg generaliserend van je he, jullie als in allochtonen kruipen zo makkelijk in de slachtofferrol.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een blank joch van 21 in een dikke Merc wordt ook gewoon aangehouden hoor, jullie kruipen zo enorm snel in de slachtofferrol.
En vast ook vaker gefouilleerdquote:Als overvallen 90% door blonde zweedse wijven worden gepleegd zullen die eerder worden aangehouden. Of is dat gelogen?
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:42 schreef Boris_Karloff het volgende:
Tja als je vanuit huis geleerd word dat schaars geklede vrouwen hoeren zijn, dan moet je natuurlijk niet raar opkijken als dit in Europa leidt tot tegenstellingen.
Gelovige en vrome moslims slaan hun ogen neer als een vrouw langsloopt, wat voor vrouw dan ook. Gelovige en vrome moslims oordelen ook niet over mensen, dat laten ze aan God over.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar je herkent niet dat veel wel gelovige moslims wel degelijk zo naar vrouwen kijken die zich zo kleden?
Nee, dat is natuurlijk niet oke. Maar als je die uitzendingen van "Probleemwijken " had gevolgd dan weet je dat daar een bepaald slag volk woont. En in die uitzendingen zijn het toch voornamelijk autochtonen hoor.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Stel dat ik daar woonde, geen goede baan kunnen vinden, weinig te besteden, werk dat daar in de buurt is, is het dan gewoon ok dat dat gebeurt? "Had je maar ergens anders moeten wonen" is dat een beetje hoe het zit?
Je mag het zeggen, maar je zegt het zelf. Ze ERVAREN het als vernederend, schieten meteen in de dieskriemienaasi-rol, terwijl het een routine-controle is.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat ik het erg vind. Van mij mogen ze, ik heb niets te verbergen. En ik begrijp de aanleiding ook. Dat neemt niet weg dat ik begrijp dat sommige allochtonen de controles als vernederend beschouween. Of mag ik dat niet zeggen?
Het ging zelf op de manier waarop. Ik stond met een collega een sigaretje te roken.....quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat ik het erg vind. Van mij mogen ze, ik heb niets te verbergen. En ik begrijp de aanleiding ook. Dat neemt niet weg dat ik ook begrijp dat sommige allochtonen de controles als vernederend beschouwen. Of mag ik dat niet zeggen?
Een kwaad daglicht. En dat doe ik niet. Ik kom hier met feiten, jij komt met leugens. Doe er je voordeel mee.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:42 schreef Erkannn het volgende:
[..]
HUH??????
Wahahahahahahahhahahahah
dat heb ik nergens gezegd. Ik zeg dat je als verdachte niet per definitie een crimineel bent. Ik ben blijkbaar ook als verdachte aangehouden en heb echt geen strafblad. Ik heb in mn leven nooit iets crimineels gedaan....ja hooguit kattekwaad met erwtenschieters.
Dus geen sprookjes verzinnen om mij in het kwaad daglicht te stellen
En waar baseer je dat op? Dat alle allochtonen dat van huis uit mee krijgen bedoel ik hè.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:42 schreef Boris_Karloff het volgende:
Tja als je vanuit huis geleerd word dat schaars geklede vrouwen hoeren zijn, dan moet je natuurlijk niet raar opkijken als dit in Europa leidt tot tegenstellingen.
Dus als je iets als vernederend ervaart, schiet je meteen in de discriminatie-rol? Ik vind dat een nogal vreemde wijze van redeneren. Mag je niet iets gewoon vervelend vinden, omdat het je bijvoorbeeld continu tijd kost? Of omdat de hele wereld naar je kijkt als je uit de rij wordt gekozen. Ik noem maar wat hoor...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:45 schreef HeatWave het volgende:
Je mag het zeggen, maar je zegt het zelf. Ze ERVAREN het als vernederend, schieten meteen in de dieskriemienaasi-rol, terwijl het een routine-controle is.
Als je als surinamer naar nederland terugkeert trekken ze je ook helemaal uit elkaar, racisme? Of gewoon door ervaring geleerd dat er erg veel bolletjesslikkers tussen zitten.
hahahah narcist.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Een kwaad daglicht. En dat doe ik niet. Ik kom hier met feiten, jij komt met leugens. Doe er je voordeel mee.
Kun je wel alleen maar reageren met "hahahaha" of "whahaha" maar daar word je slechte argument niet sterker van.quote:
mij als leugenaar uitmaken is een goed argument? grapjas.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kun je wel alleen maar reageren met "hahahaha" of "whahaha" maar daar word je slechte argument niet sterker van.
nu moet je ophouden, hij mag mij wel leugenaar noemen?quote:
Beweer je nu dat deze jongens geen moslim zijn?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:44 schreef Peunage het volgende:
Gelovige en vrome moslims slaan hun ogen neer als een vrouw langsloopt, wat voor vrouw dan ook. Gelovige en vrome moslims oordelen ook niet over mensen, dat laten ze aan God over.
Als je een vrouw een hoer/slet noemt beschuldig je haar van overspel met meerdere mannen. In islamitisch recht kun je een vrouw of man niet zomaar beschuldigen hiervan. Als je dat zonder bewijs doet krijg je volgens de Sharia stokslagen.
Persoonlijk herken ik het haantjesgedrag wat je in de video ziet bij jonge losgeslagen Moslims. Geen religie, cultuur, opvoeding of regelgeving lijkt daar effect op te hebben.
Je ontkent gewoon statistieken met kulargumenten. Wat voor zin heeft jouw toevoeging aan de discussie dan nog?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:48 schreef Erkannn het volgende:
[..]
mij als leugenaar uitmaken is een goed argument? grapjas.
Wel moslims, maar onwetend.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:49 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Beweer je nu dat deze jongens geen moslim zijn?
Ik zou zeggen ga erheen en vertel ze jouw conclusie, ik denk dat ze zullen laten zien dat ze het niet met je eens zijn.
Een groot deel van dit gedrag vind zijn oorsprong in religieuze/ culturele oorsprong. Omdat religie in veel gevallen doordrenkt is met culturele achtergronden is het niet eerlijk om te zeggen dat het geheel aan de islamitische achtergrond ligt. Maar het speelt zeker mee.
Als je iets maar vaak genoeg hoort wordt het vanzelf waar.
Omdat ik daar ook tussen sta...ben ik crimineel? Nee...dus mijn argument is zeker wel goed. Dat jij er niet mee eens bent en mij een leugenaar noemt maakt jou een narcist.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je ontkent gewoon statistieken met kulargumenten. Wat voor zin heeft jouw toevoeging aan de discussie dan nog?
Of iemand al of niet moslim is, is niet aan hem of mij te bezien. Claimen dat religie de oorzaak is van deze gedraging is een stelling die je maar moet bewijzen. Een textuele basis is er in ieder geval niet. Uit niets blijkt dat je mag stelen, andermans eigendommen mag vernielen, of anderen (gelovigen of ongelovigen) zomaar mag lastigvallen. Sterker nog, dat staat haaks op de Islamitische principes. Deze jongeren zuipen, blowen, neuken er op los. Alleen thuis houden ze zich aan de Islamitische principes en zijn het heilige boontjes.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:49 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Beweer je nu dat deze jongens geen moslim zijn?
Ik zou zeggen ga erheen en vertel ze jouw conclusie, ik denk dat ze zullen laten zien dat ze het niet met je eens zijn.
Een groot deel van dit gedrag vind zijn oorsprong in religieuze/ culturele oorsprong. Omdat religie in veel gevallen doordrenkt is met culturele achtergronden is het niet eerlijk om te zeggen dat het geheel aan de islamitische achtergrond ligt. Maar het speelt zeker mee.
Als je iets maar vaak genoeg hoort wordt het vanzelf waar.
Lijkt me dat daar een duidelijke taak voor de moslim gemeenschap ligt. Van een niet moslim zullen ze in ieder geval niets aannemen, dus wij krijgen dat gedrag er niet uit.quote:
Ik zeg niet dat religie de hoofd oorzaak is, culturele en religieuze achtergronden spelen echter wel een rol. als jij zegt van niet dan steek je je kop in het zand.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Of iemand al of niet moslim is, is niet aan hem of mij te bezien. Claimen dat religie de oorzaak is van deze gedraging is een stelling die je maar moet bewijzen. Een textuele basis is er in ieder geval niet. Uit niets blijkt dat je mag stelen, andermans eigendommen mag vernielen, of anderen (gelovigen of ongelovigen) zomaar mag lastigvallen. Sterker nog, dat staat haaks op de Islamitische principes.
Ja, maar waarom zou een goede moslim zich verantwoordelijk moeten voelen voor een slechte moslim die hij/zij niet eens kent?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:51 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Lijkt me dat daar een duidelijke taak voor de moslim gemeenschap ligt. Van een niet moslim zullen ze in ieder geval niets aannemen, dus wij krijgen dat gedrag er niet uit.
Jij denkt dat ze aanspreekbaar zijn op gedrag door willekeurige moslims? Dan zit je er volstrekt naast, want dat deel van de individualistisch ingestelde samenleving alhier hebben ze goed tot zich genomen. Als ze jou als stront behandelen, behandelen ze mij evengoed als stront.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:51 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Lijkt me dat daar een duidelijke taak voor de moslim gemeenschap ligt. Van een niet moslim zullen ze in ieder geval niets aannemen, dus wij krijgen dat gedrag er niet uit.
Ik heb probleemwijken in assen gezien, ik weet wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nee, dat is natuurlijk niet oke. Maar als je die uitzendingen van "Probleemwijken " had gevolgd dan weet je dat daar een bepaald slag volk woont. En in die uitzendingen zijn het toch voornamelijk autochtonen hoor.
Je kan het ook omdraaien; waarom pas je je niet aan als je in zo'n buurt woont? Je kan wel kak blijven praten maar je zal er eerder bijhoren als je dialect kletst en ook een kratje bier mee naar buiten neemt om onder luid gejoel op te drinken![]()
Aanpassen he; iedere buurt heeft zijn eigen normen en waarden.
Tokkies bij de tokkies en kakkers bij de kakkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |