Bijna zonde om te spelen dan, als je het eenmaal hebt gekocht voor dat geld.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zal wel Mega Man 5 zijn denk ik. Ik kijk ook heel regelmatig op eBay. Honderd euro voor The Last Blade op AES was bijvoorbeeld een koopje.
Maar het is The Last Blade. En vergeleken met de prijzen die gaan van 250 tot 400 dollar is het goedkoop.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijna zonde om te spelen dan, als je het eenmaal hebt gekocht voor dat geld.
Nou kopen dan maar hequote:Op zaterdag 14 september 2013 01:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar het is The Last Blade. En vergeleken met de prijzen die gaan van 250 tot 400 dollar is het goedkoop.
Dat heb ik met Starwing Competition, gekocht voor tien gulden en nu één van de zeldzaamste games op de SNES. Die game herinner ik me wel, was een soort point & click.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou kopen dan maar heIk had vroeger het spel van Blade Runner heb ik jaren geleden verkocht, blijkbaar is dat nu ook een soort collectors item geworden
Ja wel zoiets. Zag er ook heel goed uit voor die tijd.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb ik met Starwing Competition, gekocht voor tien gulden en nu één van de zeldzaamste games op de SNES. Die game herinner ik me wel, was een soort point & click.
Heb ik destijds over gelezen in de PU.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja wel zoiets. Zag er ook heel goed uit voor die tijd.
Had ik ook een abo opquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heb ik destijds over gelezen in de PU.Kreeg een hoog cijfer.
Ik nu volgens mij nog steeds.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Had ik ook een abo opJaren geleden dan he, nu niet meer
Ook zoiets, die heb ik allemaal weggegooid. Juist die oude zouden leuk zijn om weer te kijken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik nu volgens mij nog steeds.Er zal in mijn ouderlijk huis ook wel een hele stapel liggen.
Ik heb nog een hoop oude bladen uit 1990-1998, Mean Machines Sega, N64 Magazine, Nintendo Magazine System. Geweldig om soms weer eens doorheen te bladeren.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook zoiets, die heb ik allemaal weggegooid. Juist die oude zouden leuk zijn om weer te kijken.
Na een verhuizing alles weggegooid vanwege ruimtegebrek. Ik kocht ook vaak Amerikaanse bladen, de titel weet ik niet meer, vrij dik en er zat altijd een CD bij.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb nog een hoop oude bladen uit 1990-1998, Mean Machines Sega, N64 Magazine, Nintendo Magazine System. Geweldig om soms weer eens doorheen te bladeren.
Computer & Video Games (CVG)? Hoewel dat een Brits blad was, maar voldoet wel aan je omschrijving.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Na een verhuizing alles weggegooid vanwege ruimtegebrek. Ik kocht ook vaak Amerikaanse bladen, de titel weet ik niet meer, vrij dik en er zat altijd een CD bij.
Nee volgens mij niet, er zat iets van Gamer in de titel dacht ik. Zat ook altijd een plasticje omheen weet ik nog.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Computer & Video Games (CVG)? Hoewel dat een Brits blad was, maar voldoet wel aan je omschrijving.
[ afbeelding ]
Bij deze ook. Maar dan zou ik het zo niet weten.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, er zat iets van Gamer in de titel dacht ik. Zat ook altijd een plasticje omheen weet ik nog.
Nou ja maakt niet uit. We gaan sowieso nogal off topic nuquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij deze ook. Maar dan zou ik het zo niet weten.
Mwa, arcades behoren over het algemeen tot het verleden in Europa. Hetzelfde als wat we nu bespreken. En vaak hadden die bladen ook een rubriek waar games uit de arcade behandeld werden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja maakt niet uit. We gaan sowieso nogal off topic nu
En veel arcadegames zijn natuurlijk ook wel op consoles (of pc) te spelen of te spelen geweest. Ik heb Galaga en Mortal Kombat op de NES bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa, arcades behoren over het algemeen tot het verleden in Europa. Hetzelfde als wat we nu bespreken. En vaak hadden die bladen ook een rubriek waar games uit de arcade behandeld werden.
MK op de NES? Maar die overzettingen waren vaak maar een schaduw van wat ze in de arcade waren, op de Neo Geo dan weer niet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:34 schreef Karina het volgende:
[..]
En veel arcadegames zijn natuurlijk ook wel op consoles (of pc) te spelen of te spelen geweest. Ik heb Galaga en Mortal Kombat op de NES bijvoorbeeld.
Of SNES kan ook, ik heb hem in ieder geval wel liggen. Galaga is trouwens WEL precies hetzelfde als arcade. Inclusief cheat.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
MK op de NES? Maar die overzettingen waren vaak maar een schaduw van wat ze in de arcade waren, op de Neo Geo dan weer niet.
Dat mag je dan ook wel verwachten van een game uit 1981. Maar als je van Neo Geo ging overzetten naar SNES/MD bleef er weinig van over.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Of SNES kan ook, ik heb hem in ieder geval wel liggen. Galaga is trouwens WEL precies hetzelfde als arcade. Inclusief cheat.
Klopt. De Bart Simpson uit de OP heb ik ook ooit op de NES of gameboy? gehad. Was nog best lastig.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat mag je dan ook wel verwachten van een game uit 1981. Maar als je van Neo Geo ging overzetten naar SNES/MD bleef er weinig van over.
Is die uitgekomen op NES ja? Ik ken alleen Camp Deadly op Game Boy en Bart vs. The Space Mutants en Bart vs. The World op NES, allemaal niet echt goede games.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt. De Bart Simpson uit de OP heb ik ook ooit op de NES of gameboy? gehad. Was nog best lastig.
Het komt me wel heel bekend voor. Tenzij het een van die andere was, ik heb hem niet meer anders kon ik het even nakijken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Is die uitgekomen op NES ja? Ik ken alleen Camp Deadly op Game Boy en Bart vs. The Space Mutants en Bart vs. The World op NES, allemaal niet echt goede games.
Ik kan me niet herinneren dat de Simpsons fighting game ooit op consoles is uitgekomen, ik kan het mis hebben.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Het komt me wel heel bekend voor. Tenzij het een van die andere was, ik heb hem niet meer anders kon ik het even nakijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |