deze ja, kapitalen ingegooid, lol...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:37 schreef Karina het volgende:
Ik was zowat verslaafd aan Galaga en ik was GOED! Met een kwartje kon ik zo een uur lang spelen zonder dood te gaan. Helaas nergens meer te spelen, voorzover ik weet. Ik heb het spel later voor de NES gekocht en soms speel ik het nog en ik ben nog steeds goed![]()
En, voor de kenners, je had een cheat, waardoor er geen bommen meer vielen, had je wel even geduld voor nodig, maar het loonde wel de moeite![]()
[ afbeelding ]
Hier is het geluidje te horen
[ afbeelding ]
Zelfs met het truukje werd het op een gegeven moment flink lastigquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:09 schreef okiokinl het volgende:
[..]
deze ja, kapitalen ingegooid, lol...
totdat we het truukje ontdekten om alle bommen te stoppen.![]()
in japan heb ik een paar jaar geleden nog arcades gezien waar ze stonden, helemaal uit mn dak.
ja op gegeven moment werdt het onmogelijk, dan waren die raketten zelf bommen geworden, lol..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelfs met het truukje werd het op een gegeven moment flink lastigDe raketten kwamen steeds sneller uit de lucht vallen.
en dat in niet eens DE pacmanquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:18 schreef Karina het volgende:
Wat ik soms ook nog wel deed was PacMan, maar daar was ik niet zo goed in.
[ afbeelding ]
Die persoon is niet echt goed met pacman.quote:
Dat geluidje blijft grappigquote:
dat was ik die met 1 had via het schermpje van me gsm aan het filmen/spelen wasquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:25 schreef Individual het volgende:
[..]
Die persoon is niet echt goed met pacman.
Ik ben begonnen thuis met een 8088, maar in arcades hadden de schermen kleur!De spellen die ik thuis had (pacman, operation wolf, space invaders etc) deed ik nooit in arcades.
Kan me nog herinneren dat er een grote arcade was in Zandvoort die zelfs een spel hadden waar je met geweren op een groot tv-scherm echte cowboys kon schieten! Dat was pas de toekomst. Heb het trouwens nog nooit zo goed gezien op de huidige consoles (heb een ps3 met stuurtje en eye motion dingetje) en dat spel was 20 jaar geleden!
Maar goed de flipperkasten waren ook veel interessanter en daar waren verschillende hallen voor. Tommy's Pinball Wars!Veel later hoorde ik dat het van een musical kwam..
Deze heb ik nooit op de arcade gespeeld..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:18 schreef Karina het volgende:
Wat ik soms ook nog wel deed was PacMan, maar daar was ik niet zo goed in.
[ afbeelding ]
Dat laatste is zeker waar, denk maar aan Tetris bijvoorbeeld, nog steeds leuk om te spelen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:44 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
Deze heb ik nooit op de arcade gespeeld..
Wel op pc top op de dag van vandaagtoch grappig dat die tijdloze games het meest verslavend zijn
Yep.. of zelda.. daar heb ik ook nog een topic over gemaakt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste is zeker waar, denk maar aan Tetris bijvoorbeeld, nog steeds leuk om te spelen.
Duck Huntquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:58 schreef T42 het volgende:
super mario vs
en duck hunt vs
(vs = de arcade uitvoering)
lekker moeilijkwil nog een duck hunt kast bouwen
Had mijn lokale snackbar ook.. nooit een fan van geweest,,quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:04 schreef fathank het volgende:
Zoek de Verschillen met photoplay. En dan echt met 4 man aan zo'n kast staan en maar highscore naar highscore neerzetten.
heb er div gehad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:04 schreef fathank het volgende:
Zoek de Verschillen met photoplay. En dan echt met 4 man aan zo'n kast staan en maar highscore naar highscore neerzetten.
Was Duck Hunt er in een arcade uitvoeringquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:58 schreef T42 het volgende:
super mario vs
en duck hunt vs
(vs = de arcade uitvoering)
lekker moeilijkwil nog een duck hunt kast bouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |