abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 juli 2012 @ 19:43:12 #151
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114731294
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb nog een hoop te leren. Het tweede: ja.
Je wilt tenminste leren toch?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114731298
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

NEE!

Niet onbevangen. Vraag haar nummer aan die vriend en BEL ZELF. Niet via via, dat toont aan haar dat je bang bent voor d'r.
Hij heeft het nummer van een ander meisje van dat groepje... Contact is ff iets te lang geleden om haar ook nu weer zomaar op date te vragen uit het niets zonder aanleiding. (Komt wel beetje wanhopig over non?)

En wel onbevangen... Dat vind ik wel fijn denk ik zo :)
Rustig aan.
pi_114731312
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

wanneer dan? in de pauzes tussen het gesprek in?
Ga hier niet over in discussie, het werkt perfect in de praktijk.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Moderator vrijdag 27 juli 2012 @ 19:43:44 #154
5428 crew  miss_sly
pi_114731315
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kingtoppie heeft toch geen ''diepe passies''.
Tis meer haar wereldvisie en manier van communiceren wat haar heel bijzonder zou maken...
En nee, een klik is niet iets waar ik controle op kan uitoefenen, dat is meer een gevoel.. Dus nogmaals, je diepste passies delen is nog steeds geen garantie op het voelen van een klik
Hoe wil jij achter haar wereldvisie komen als je niet communiceert en de jouwe met haar deelt?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_114731326
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:42 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Gaat dit telkens goed bij jou? Mijn ervaring is dat als je zeg maar je kansen spreidt, ze aan het eind van de avond ineens allemaal boos op je zijn :D
Gek hé ? :+
pi_114731337
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hoe wil jij achter haar wereldvisie komen als je niet communiceert en de jouwe met haar deelt?
Dat doen we dus wel.
Rustig aan.
pi_114731343
quote:

[..]

Gaat dit telkens goed bij jou? Mijn ervaring is dat als je zeg maar je kansen spreidt, ze aan het eind van de avond ineens allemaal boos op je zijn :D
Balanceren :) Alsof je op een koord loopt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114731368
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat zijn dat voor aannames, dat hij niet communiceert en niets deelt?
pi_114731369
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ga hier niet over in discussie, het werkt perfect in de praktijk.
Niet bij rozecroc blijkbaar.
pi_114731379
Maar ehh,

Iemand zou nog een praktijkvoorbeeldje geven waarin iemand afgewimpelt werd, maar stug door bleef gaan en succes had met die aanpak.
Rustig aan.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 19:45:13 #161
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114731380
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Gek hé ? :+
Om eerlijk te zijn niet, maar jammer is het wel :(
pi_114731404
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Niet bij rozecroc blijkbaar.
Kwestie van beter balanceren/calibreren. Teveel met andere vrouwen bezig zijn is ook weer niet goed.
pi_114731448
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:45 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn niet, maar jammer is het wel :(
Tja, je komt dan ook niet erg ''betrouwbaar'' over als je je zo gedraagt, keer het maar eens om/
Hoe zou je het vinden als zij zich zo gedraagt, behoorlijk irritant toch?
pi_114731451
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:45 schreef kingtoppie het volgende:
Maar ehh,

Iemand zou nog een praktijkvoorbeeldje geven waarin iemand afgewimpelt werd, maar stug door bleef gaan en succes had met die aanpak.
Ik zag het laatst bij iemand gebeuren. Ze stak haar middelvinger op, maar hij bleef doorgaan en tegen haar aan dansen enzo. Totdat ze erin mee ging.
pi_114731474
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik zag het laatst bij iemand gebeuren. Ze stak haar middelvinger op, maar hij bleef doorgaan en tegen haar aan dansen enzo. Totdat ze erin mee ging.
:')
Ik kijk neer op dat meisje. Niet mijn type blijkbaar dus :')
Rustig aan.
pi_114731512
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

een domme doos, gelijk heb je ! :P
  vrijdag 27 juli 2012 @ 19:48:33 #167
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114731520
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Kwestie van beter balanceren/calibreren. Teveel met andere vrouwen bezig zijn is ook weer niet goed.
Ik deed het destijds inderdaad niet handig en was denk ik ook onbewust wat te opzichtig. Dan was ik met de ene aan het praten en liep ik naar het toilet en kwam ik een ander tegen die mij ook wel leuk leek, vervolgens tikt er weer een ander op je rug om een praatje te maken. Nu probeer ik toch, tegen de adviezen in, mij meer op een iemand te richten die mij leuk lijkt, dit betekent niet dat ik de hele tijd bij haar blijf staan.
pi_114731523
quote:

[..]

Vrouwen kunnen niet zo snel iemand leuk vinden en moeten eerst die emoties voelen. Elke vrouw moet jou eerst een tijdje meemaken, heeft niets met die meid specifiek te maken.
pi_114731563
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:48 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen niet zo snel iemand leuk vinden en moeten eerst die emoties voelen. Elke vrouw moet jou eerst een tijdje meemaken, heeft niets met die meid specifiek te maken.
Of ze doet gewoon normaal.
Sowieso val ik op open aanspreekbare meisjes.... Van die vrouwen die het beste met iedereen voorhebben dus zegmaar.
Rustig aan.
pi_114731603
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:48 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Ik deed het destijds inderdaad niet handig en was denk ik ook onbewust wat te opzichtig. Dan was ik met de ene aan het praten en liep ik naar het toilet en kwam ik een ander tegen die mij ook wel leuk leek, vervolgens tikt er weer een ander op je rug om een praatje te maken. Nu probeer ik toch, tegen de adviezen in, mij meer op een iemand te richten die mij leuk lijkt, dit betekent niet dat ik de hele tijd bij haar blijf staan.
Ik stuur mezelf ook telkens bij, dus ik doe precies hetzelfde wat jij doet eigenlijk. Het is net als jongleren eigenlijk.
  Moderator vrijdag 27 juli 2012 @ 19:51:29 #171
5428 crew  miss_sly
pi_114731621
quote:

[..]

Hierin kan ik je wel begrijpen :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_114731637
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Of ze doet gewoon normaal.
Sowieso val ik op open aanspreekbare meisjes.... Van die vrouwen die het beste met iedereen voorhebben dus zegmaar.
Vergelijk vrouwelijke emoties met die van jou zonder pillen, x10. Ze kan er simpelweg niets aan doen hoe ze soms reageert.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 19:52:03 #173
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114731638
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:48 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik maak regelmatig mee dat ze echt binnen een mum van tijd óf al helemaal weg van mij zijn, óf niks van mij willen weten. Ik maak vrijwel nooit mee dat iemand die mij in eerste instantie niet ziet zitten, mij later wel leuk gaat vinden.
pi_114731664
quote:

[..]

Nee, zeker niet. Maar als strategie werkt het wel. Niets werkt altijd, er bestaan geen garanties en pin je niet vast op 1 strategie. Noch deze, noch de OP, noch per se de klootzak uithangen.

Inschatten en doseren.

En vooral; haar in de war maken. Voorspelbaarheid is dodelijk onaantrekkelijk.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_114731676
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:52 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Ik maak regelmatig mee dat ze echt binnen een mum van tijd óf al helemaal weg van mij zijn, óf niks van mij willen weten. Ik maak vrijwel nooit mee dat iemand die mij in eerste instantie niet ziet zitten, mij later wel leuk gaat vinden.
Ik denk dat je je vijver hierin nog kunt verbreden door meer geduld op te brengen en nieuwe dingen te proberen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')