Ik noem het graag Tease & Please.quote:
Je bent hem aan het verzieken manquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik probeer die jongen die hier komt janken en dramatisch doen nog wat bij te brengen.
Ik ben niet vol van mezelf, maar heb in 15 jaar versieren toch wel het een en ander meegemaakt en vooral geleerd van veel "fouten".
Jij bent geinteresseerd in juist die man die de hele avond naast je blijft staan, ook als er niks meer is om over te praten?quote:
Meisje 3 gaat het om. Die moet je weer contacteren. WAAROM DOE JE DAT NIET?????quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
2/3 meisjes heb ik gezoend
Meisje 1.... Firefly heeft haar gezien:
Met haar afspreken komt gewoon niet van de grond... Beetje halve antwoorden van haar denk ik... Niet expliciet genoeg om gewoon een keer een dag ergens iets te drinken.... Wellicht dat ik haar weer spreek als ik een keer naar den haag ga om uit te gaan... Zij heeft ook een vriend.
Meisje 2.... Vind me blijkbaar te jong heb ik via via gehoord, op de vraag of ze iets wou drinken reageerde ze simpelweg gewoon niet.
Meisje 3.... Kwam ik tegen toen ik met een vriend uitging, zij was met 2 andere vriendinnen... Na afloop afgesproken om nog een keer met beide groepen wat te gaan drinken, vriend van mij heeft het nummer van 1 van die meisjes maar dat is nooit van de grond gekomen.
Jij bent als die vrouwen op 1:45quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]KT is gewoon geen slettebak
Beter dat dan gebruikt worden als een soort ''pingpongballetje''quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent geinteresseerd in juist die man die de hele avond naast je blijft staan, ook als er niks meer is om over te praten?
quote:
Waarmee, op welke manier?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je bent hem aan het verzieken man![]()
Het gaat niet om mij en of ik een baas ben, is irrelevant. Het gaat erom dat ik uit mijn ervaringen en mislukkingen KT nuttige tips kan geven.quote:Dar jij nou zo'n ''bink'' bent en doe die bril eens af
Nee, alleen via vrienden en rsd en mezelf vaak in situaties gooien.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:33 schreef MrMonkeyman het volgende:
firefly3, heb jij die tips van je vader geleerd? Ben wel benieuwd namelijk
Hoe heeft jouw vader dan jouw moeder leren kennen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, alleen via vrienden en rsd en mezelf vaak in situaties gooien.
Gebruikt worden? Heeft er niets mee te maken. Het toont aan dat de man populair is (in die minuten weg bij je target zorg je dat je met andere -liefst mooiere- vrouwen praat). Als je dan bij haar terugkomt, dan voelt ze dat je interesse voor HAAR hebt, iets wat vrouwen willen voelen (en terecht).quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Beter dat dan gebruikt worden als een soort ''pingpongballetje''
Ik wil haar gewoon weer een keertje onbevangen spreken... Dus met die groepjes zoals afgsproken.. Ik kan die vriend er wel even toe zetten om dat te regelen..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Meisje 3 gaat het om. Die moet je weer contacteren. WAAROM DOE JE DAT NIET?????
quote:
Ik heb hem nooit om tips gevraagd eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:36 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Hoe heeft jouw vader dan jouw moeder leren kennen?
NEE!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil haar gewoon weer een keertje onbevangen spreken... Dus met die groepjes zoals afgsproken.. Ik kan die vriend er wel even toe zetten om dat te regelen..
Maar je moet toch wel weten hoe ze elkaar ontmoet hebben?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit om tips gevraagd eigenlijk.
Van mij had je de pest kunnen krijgen als je midden in een gesprek wegloopt en metquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gebruikt worden? Heeft er niets mee te maken. Het toont aan dat de man populair is (in die minuten weg bij je target zorg je dat je met andere -liefst mooiere- vrouwen praat). Als je dan bij haar terugkomt, dan voelt ze dat je interesse voor HAAR hebt, iets wat vrouwen willen voelen (en terecht).
Dat terwijl je ook voor die mooiere had kunnen gaan. Dat neemt de onzekerheid bij je target weg; oeh, hij gaat voor mij, tof!
Via mijn moeders zusquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:38 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Maar je moet toch wel weten hoe ze elkaar ontmoet hebben?
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarmee, op welke manier?
En wat valt er nog verder te "verzieken" aan iemand die blijkbaar nooit contact krijgt (op 3 meisjes zoenen na)?
[..]
Het gaat niet om mij en of ik een baas ben, is irrelevant. Het gaat erom dat ik uit mijn ervaringen en mislukkingen KT nuttige tips kan geven.
Het punt is dat velen die die tips nodig hebben, altijd excuses zoeken om ze maar niet op te volgen. Zie het dikke wijf-verhaal.
Niet midden in een gesprek...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Van mij had je de pest kunnen krijgen als je midden in een gesprek wegloopt en met
andere vrouwen gaat staan ouwenelen, maar jah, dat ben ik
Ik heb nog een hoop te leren. Het tweede: ja.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:39 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Aangezien jij zo'n baas bent denk ik nu dat je pa ze allebei heeft gedaan
Gaat dit telkens goed bij jou? Mijn ervaring is dat als je zeg maar je kansen spreidt, ze aan het eind van de avond ineens allemaal boos op je zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |