Vriend van mij heeft het nummer van een van die meiden.. Tussenperiode nog op vakantie geweest etc... Contact is stukgelopen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar ben je zelf bij, dat verdere contact.
En "zou ik nog afspreken". Waarom heb je dat niet gedaan dan??
Ja, na 34335 keer. Maar niet na 1 of 2 keer.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik word afgewezen en ik blijf plakken?
Ik zou dat erg vervelend vinden als ik dat meisje was.
Waarom heb je dat zelf niet gevraagd dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft het nummer van een van die meiden.. Tussenperiode nog op vakantie geweest etc... Contact is stukgelopen.
God wat zou ik mezelf een irritante vervelende gast voelen zeg?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, na 34335 keer. Maar niet na 1 of 2 keer.
En nooit voor haar gaan voelen:
A - jij bent een man, zij een vrouw; jij denkt logisch, zij emotioneel
B - je kan haar gevoelens veranderen, precies het idee van versieren
Typisch een woord dat een creatieve spelling past.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:16 schreef Fera het volgende:
Serieus, kan nou niemand het woord chagrijnig spellen?
Had wel vertrouwen in een 2e afspraak.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom heb je dat zelf niet gevraagd dan?
Contact kan niet stuklopen.
En na een vakantie kan je geen contact zoeken? Dan JUIST; "Hey, ik vond het leuk die ene nacht, hoe was je vakantie? Goed idee om nog es af te spreken, kan je zaterdagavond? Gaan we iets leuks doen."
Een vrouw daten met wie je al gezoend hebt, is bijna zeker kat in het bakkie. Blijkbaar voelde ze al wat voor je.
Exact je probleem; JIJ kan je -met je 19 jaar- iets niet voorstellen en dus:quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
God wat zou ik mezelf een irritante vervelende gast voelen zeg?
Ik kan me niet voorstellen dat iemand het apprecieerd om op die manier ''lastiggevallen'' te worden...
Heb jij praktijkvoorbeelden die het tegendeel bewijzen?
Waarom heb je die niet geregeld dan? telefoonnummer?!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Had wel vertrouwen in een 2e afspraak.
Eens. Niets mis met af en toe op je bek gaan. Daar leer je alleen van.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Exact je probleem; JIJ kan je -met je 19 jaar- iets niet voorstellen en dus:
- IS het niet zo
- ga je maar niks proberen
- blijf je doorklagen
- ga je anderen met veul meer ervaring maar niet geloven
Nee, zo kom je er wel.
ja, praktijkvoorbeelden genoeg. DOE het gewoon es.
Ik vraag expliciet of je een praktijkvoorbeeld geeftquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Exact je probleem; JIJ kan je -met je 19 jaar- iets niet voorstellen en dus:
- IS het niet zo
- ga je maar niks proberen
- blijf je doorklagen
- ga je anderen met veul meer ervaring maar niet geloven
Nee, zo kom je er wel.
ja, praktijkvoorbeelden genoeg. DOE het gewoon es.
Soms, 1x in de 3 weken denk ik... Wel goed spierpijn altijd als ik benen train.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:21 schreef Drommeldaris het volgende:
KT, squat je nog of ben je daarmee gestopt?
Ik heb jou meer dingen expliciet gevraagd. Je hebt al een lead; die ene van de 3 met wie je gezoend hebt. Die op vakantie ging. Ga daar achteraan dan?! Blijkbaar vond ze je al leuk (anders zoent ze niet). Dan is het makkelijk een vervolg te geven.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vraag expliciet of je een praktijkvoorbeeld geeft
Je moet doorgaan en niet meteen afdruipen. Het kost haar tijd om wat voor je te voelen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
God wat zou ik mezelf een irritante vervelende gast voelen zeg?
Ik kan me niet voorstellen dat iemand het apprecieerd om op die manier ''lastiggevallen'' te worden...
Heb jij praktijkvoorbeelden die het tegendeel bewijzen?
2/3 meisjes heb ik gezoendquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb jou meer dingen expliciet gevraagd. Je hebt al een lead; die ene van de 3 met wie je gezoend hebt. Die op vakantie ging. Ga daar achteraan dan?! Blijkbaar vond ze je al leuk (anders zoent ze niet). Dan is het makkelijk een vervolg te geven.
Wat houdt je tegen??
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Kingtoppie verander alsjeblieft niet in zo;n figuur als El_Matador !
Die is zoooooooo vol van zichzelf![]()
NIET doen Mop !
ik herhaal... NIET doen !
1) Je was niet seksueel genoegquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb die 3 meisjes alle drie gezoend.
Meisje 1.... Firefly heeft haar gezien:
Met haar afspreken komt gewoon niet van de grond... Beetje halve antwoorden van haar denk ik... Niet expliciet genoeg om gewoon een keer een dag ergens iets te drinken.... Wellicht dat ik haar weer spreek als ik een keer naar den haag ga om uit te gaan... Zij heeft ook een vriend.
Meisje 2.... Vind me blijkbaar te jong heb ik via via gehoord, op de vraag of ze iets wou drinken reageerde ze simpelweg gewoon niet.
Meisje 3.... Kwam ik tegen toen ik met een vriend uitging, zij was met 2 andere vriendinnen... Na afloop afgesproken om nog een keer met beide groepen wat te gaan drinken, vriend van mij heeft het nummer van 1 van die meisjes maar dat is nooit van de grond gekomen.
Doorgaan, als je de interesse bij haar ziet, ga je juist even weg, om die spanning warm te houden. En dan loop je later weer langs. Als zij geinteresseerd is, dan spreekt ze je weer aan. Is ze dat nog niet, neem jij het initiatief weer even, praat je weer 5 minuutjes (over passies, geen saaie dingen als werk/studie/etc.) en ga je weer weg. Dat herhaal je totdat zij jou spontaan komt aanspreken. En dan houd je vast.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je moet doorgaan en niet meteen afdruipen.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
1) Je was niet seksueel genoeg
2) Je was niet seksueel genoeg
3) Je was niet seksueel genoeg
pfffffffff ;echt hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doorgaan, als je de interesse bij haar ziet, ga je juist even weg, om die spanning warm te houden. En dan loop je later weer langs. Als zij geinteresseerd is, dan spreekt ze je weer aan. Is ze dat nog niet, neem jij het initiatief weer even, praat je weer 5 minuutjes (over passies, geen saaie dingen als werk/studie/etc.) en ga je weer weg. Dat herhaal je totdat zij jou spontaan komt aanspreken. En dan houd je vast.
Ik probeer die jongen die hier komt janken en dramatisch doen nog wat bij te brengen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Kingtoppie verander alsjeblieft niet in zo;n figuur als El_Matador !
Die is zoooooooo vol van zichzelf![]()
NIET doen Mop !
ik herhaal... NIET doen !
Push pullquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doorgaan, als je de interesse bij haar ziet, ga je juist even weg, om die spanning warm te houden. En dan loop je later weer langs. Als zij geinteresseerd is, dan spreekt ze je weer aan. Is ze dat nog niet, neem jij het initiatief weer even, praat je weer 5 minuutjes (over passies, geen saaie dingen als werk/studie/etc.) en ga je weer weg. Dat herhaal je totdat zij jou spontaan komt aanspreken. En dan houd je vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |