Ehm, ik vind het respectloos als iemand zich beter voelt dan anderen (en het nodig vindt dat te uiten). Persoonlijke belediging? Mjah, misschien wel, maar daar ben ik binnen 3 tellen overheen hoor.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij neemt het dus als een persoonlijke belediging op.
Misschien zat ze Nt met haar gedachten nog wel bij iets vervelends en heeft ze dat va zich afgezet.
Daarom gaat de discussie hier daar ook overquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ehm, ik vind het respectloos als iemand zich beter voelt dan anderen (en het nodig vindt dat te uiten). Persoonlijke belediging? Mjah, misschien wel, maar daar ben ik binnen 3 tellen overheen hoor.
Maar dat is nou net het punt! Jij vertaalt dat, mdat je je beledigd voelt, als dat ze zich te goed/beter voelt, maar dat is het misschien helemaal niet. Dat zul je nooit weten, want jij bent beledigd en zij heeft volledig afgedaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ehm, ik vind het respectloos als iemand zich beter voelt dan anderen (en het nodig vindt dat te uiten). Persoonlijke belediging? Mjah, misschien wel, maar daar ben ik binnen 3 tellen overheen hoor.
Dat jouw emoties en intenties zo bestuurbaar zijn aan de hand van haar reactie, laat zien dat je intenties en gevoel nog niet op 1 lijn staan met je acties.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe dat zo anders geinterpreteerd kan worden?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar dat is nou net het punt! Jij vertaalt dat, mdat je je beledigd voelt, als dat ze zich te goed/beter voelt, maar dat is het misschien helemaal niet. Dat zul je nooit weten, want jij bent beledigd en zij heeft volledig afgedaan.
Bedanktquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hmmm waarom ik met mijn man ben getrouwd?
Best een moeilijke vraag want ik was pas 20 jaar en nu ver 40+.
Ik denk omdat hij mij het gevoel gaf, dat ik de enigste was, dat ik bijzonder voor hem was
en niet ''inruilbaar'' voor nog 10 anderen.
Hij was voor mij dan ook ''betrouwbaar'', ik was en ben nooit bang geweest dat hij vreemd
zou gaan of me snel zou dumpen.
Ik voelde me ''thuis'' bij hem.
Ik denk dat ik het zo wel kan samenvatten als ik heel kort moet zijn.
Dat zijn ze dus niet, ik zeg nogmaals dat het mij 3 tellen kost om het te ''verwerken''quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat jouw emoties en intenties zo bestuurbaar zijn aan de hand van haar reactie, laat zien dat je intenties en gevoel nog niet op 1 lijn staan met je acties.
Daar zit nog genoeg ruimte om te groeien. Je eigen ego zit in de weg.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zijn ze dus niet, ik zeg nogmaals dat het mij 3 tellen kost om het te ''verwerken''
Als iemand leuk reageert reageert mijn gevoel daar positief op, reageert iemand bot, dan reageert mijn gevoel daar negatief op, ik kan er alleen overheen stappen, maar me er 0.0 van aantrekken? Lijkt me onmogelijk.
Ja, hallo, dat heb ik al vier keer gedaan, ik blijf niet bezig.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe dat zo anders geinterpreteerd kan worden?
Aah, je bent ook 40+quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hmmm waarom ik met mijn man ben getrouwd?
Best een moeilijke vraag want ik was pas 20 jaar en nu ver 40+.
Ik denk omdat hij mij het gevoel gaf, dat ik de enigste was, dat ik bijzonder voor hem was
en niet ''inruilbaar'' voor nog 10 anderen.
Hij was voor mij dan ook ''betrouwbaar'', ik was en ben nooit bang geweest dat hij vreemd
zou gaan of me snel zou dumpen.
Ik voelde me ''thuis'' bij hem.
Ik denk dat ik het zo wel kan samenvatten als ik heel kort moet zijn.
nou..... ik ben (nog) niet lekijk en dikquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Aah, je bent ook 40+
Dan weten wij al helemaal niets meer, joh, wij zijn te oud, lelijk, dik en niet de doelgroep
Ah, maar ehm, het meisje waar ik op zou vallen... Zou mij nogmaals, met respect afwijzen, ook al baalt ze kanonnen hard. En anders zou ze haar excuses aanbieden als ze er overheen is.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, hallo, dat heb ik al vier keer gedaan, ik blijf niet bezig.
Nou, laatste keer.
Stel, het meisje heeft net een tentamen zwaar verneukt. Staat daar nog wat van te balen, denkt nog dat ze beter had moeten leren, toch niet de avond ervoor gaan stappen, whatever. Kom jij langs, nou, daar heeft ze echt nog geen boodschap aan, want ze is nog te zeer met zichzelf en het verneukte tentamen bezig. Een half uurtje later is ze klaar met balen, besluit dat ze de avond niet laat verpesten en plezier gaat maken en ziet jou, denkt "hee, die is wel leuk, die kwam net ook langs..."
Zomaar een scenario. Natuurlijk zijn er ook best verwaande meisjes, maar het kan ook iets anders zijn waardoor ze eerst zo reageert. Heeft dus helemaal niets met jou te maken op dat moment.
Hoe vaak ben je weleens in een club geweest?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Aah, je bent ook 40+
Dan weten wij al helemaal niets meer, joh, wij zijn te oud, lelijk, dik en niet de doelgroep
Als een meisje zo baalt van een verneukt tentamen zal ze niet snel uitgaan toch?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, hallo, dat heb ik al vier keer gedaan, ik blijf niet bezig.
Nou, laatste keer.
Stel, het meisje heeft net een tentamen zwaar verneukt. Staat daar nog wat van te balen, denkt nog dat ze beter had moeten leren, toch niet de avond ervoor gaan stappen, whatever. Kom jij langs, nou, daar heeft ze echt nog geen boodschap aan, want ze is nog te zeer met zichzelf en het verneukte tentamen bezig. Een half uurtje later is ze klaar met balen, besluit dat ze de avond niet laat verpesten en plezier gaat maken en ziet jou, denkt "hee, die is wel leuk, die kwam net ook langs..."
Zomaar een scenario. Natuurlijk zijn er ook best verwaande meisjes, maar het kan ook iets anders zijn waardoor ze eerst zo reageert. Heeft dus helemaal niets met jou te maken op dat moment.
Kga je missenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb in ieder geval El_Matador weggejaagd![]()
Mijn werk zit er op voor vanavond![]()
Misschien hč, bestaat jouw ideale meisje niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, maar ehm, het meisje waar ik op zou vallen... Zou mij nogmaals, met respect afwijzen, ook al baalt ze kanonnen hard. En anders zou ze haar excuses aanbieden als ze er overheen is.
Ow, nou, ik ook niet, hoor, maar oud houdt volgens sommige automatisch de rest ook nquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nou..... ik ben (nog) niet lekijk en dikmaar wel een beetje oud
en nee geen doelgroep, ik kwam KT raad geven
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien hč, bestaat jouw ideale meisje niet.
Durf je te antwoorden? Ben je vaak uitgeweest en wanneer is de laatste keer dat je uit bent geweest? En je vriendinnen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, nou, ik ook niet, hoor, maar oud houdt volgens sommige automatisch de rest ook n
Ik was even heerlijk lunchen. Ik laat me niet wegjagen, zeker niet door iemand die bij haar eerste prooi is blijven hangenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik durf best te antwoorden, maar jij staat op ignore, dus ik kan je niet antwoorden. Ik heb geen behoefte aan een 'gesprek' met jou.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Durf je te antwoorden? Ben je vaak uitgeweest en wanneer is de laatste keer dat je uit bent geweest? En je vriendinnen?
Wat ben je dan nu aan het doen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik durf best te antwoorden, maar jij staat op ignore, dus ik kan je niet antwoorden. Ik heb geen behoefte aan een 'gesprek' met jou.
Tuurlijk, beetje spelen, en niet altijd voorspelbaar zijn, dat zei ik toch ook?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:15 schreef El_Matador het volgende:
Vrouwen die van voorspelbare, makkelijke mannen houden zijn zelf onzekere, vaak oninteressante vrouwen met een minderwaardigheidscomplex die maar wat blij zijn met eindelijk een man in de pocket.
Niet mijn doelgroep zeg maar.
Beetje spelen hoort erbij. Anders kan je net zo goed een puppy nemen, zoals eerder gesteld werd.
Wat wou je hier eigenlijk mee zeggen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien hč, bestaat jouw ideale meisje niet.
Dat is toevallig en net klaar als ik het pand wil verlaten?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik was even heerlijk lunchen. Ik laat me niet wegjagen, zeker niet door iemand die bij haar eerste prooi is blijven hangen
Jij wel, die dikke lelijke 40+er die graag andere meningen wegjaagt (waar ze zelfs in faalt) niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tuurlijk, beetje spelen, en niet altijd voorspelbaar zijn, dat zei ik toch ook?
Dat zeg ik niet. Wel zegt het dat je bar weinig weet van versieren. Geeft niks, maar ik ga ook mijn mening niet in OUD gooien en dan verwachten dat men mij serieus neemtquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ja joh, ik kon niks beters krijgen
Ik ben je moeder nietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]_! en wat hierboven gezegd wordt, advies aannemen van vrouwen in dit topic is als advies aannemen van je moeder
Dat iedereen, echt iedereen, wel eens anders kan reageren, doen, dan hij/zij eigenlijk in elkaar zit. En dat dat meisje dat jij als verwaand afgeschreven hebt omdat ze jou niet lief genoeg heeft afgewezen, ook zomaar gewoon zo'n moment kan hebben. Misschien is ze normaal wel een meisje dat je lief afgewezen, of niet afgewezen, zou hebben.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat wou je hier eigenlijk mee zeggen?
Dit is écht stom, flauw en zwak, en dat weet je ....quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:15 schreef El_Matador het volgende:
Vrouwen die van voorspelbare, makkelijke mannen houden zijn zelf onzekere, vaak oninteressante vrouwen met een minderwaardigheidscomplex die maar wat blij zijn met eindelijk een man in de pocket.
Niet mijn doelgroep zeg maar.
Beetje spelen hoort erbij. Anders kan je net zo goed een puppy nemen, zoals eerder gesteld werd.
Miss sly is ook 40+er dacht ikquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij wel, die dikke lelijke 40+er die graag andere meningen wegjaagt (waar ze zelfs in faalt) niet.
Je komt ui een andere tijd met andere normen en waarden mbt tot versieren, ga KT dan gewoon geen tips geven en zeggen dat die goed bezig isquote:
Het is een teken van bange jongetjes om zich door de eerste de beste te laten afwimpelen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat iedereen, echt iedereen, wel eens anders kan reageren, doen, dan hij/zij eigenlijk in elkaar zit. En dat dat meisje dat jij als verwaand afgeschreven hebt omdat ze jou niet lief genoeg heeft afgewezen, ook zomaar gewoon zo'n moment kan hebben. Misschien is ze normaal wel een meisje dat je lief afgewezen, of niet afgewezen, zou hebben.
Ik stel dus, dat ze dan haar excuses moet aanbieden als ze iets met me wilt, is dat zo raar ofzo? Waarom zou ik voor een 2e keer langs gaan bij zo een meisje?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat iedereen, echt iedereen, wel eens anders kan reageren, doen, dan hij/zij eigenlijk in elkaar zit. En dat dat meisje dat jij als verwaand afgeschreven hebt omdat ze jou niet lief genoeg heeft afgewezen, ook zomaar gewoon zo'n moment kan hebben. Misschien is ze normaal wel een meisje dat je lief afgewezen, of niet afgewezen, zou hebben.
Ja dat is raarquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik stel dus, dat ze dan haar excuses moet aanbieden als ze iets met me wilt, is dat zo raar ofzo? Waarom zou ik voor een 2e keer langs gaan bij zo een meisje?
Meh, fann heeft altijd gelijk, niet zo brutaal jij.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je komt ui een andere tijd met andere normen en waarden mbt tot versieren, ga KT dan gewoon geen tips geven en zeggen dat die goed bezig is
Maar die post normaal mee. FANN heeft vrijwel geen eigen ervaring (en al helemaal niet met de nieuwe generatie) maar wel een grote bek. Dat is nogal.... triestigjes...quote:
En het werkt?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is een teken van bange jongetjes om zich door de eerste de beste te laten afwimpelen.
Kom dan sterk terug met humor, sarcasme, beledig iets van haar uiterlijk (subtiel!) en je kan weer contact maken.
Denk je nu écht dat er zoveel is veranderd?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je komt ui een andere tijd met andere normen en waarden mbt tot versieren, ga KT dan gewoon geen tips geven en zeggen dat die goed bezig is
Ik weet niet of miss sly ervaring heeft, ze antwoord niet of ze vaak naar een club is geweest of wanneer het haar laatste keer was.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar die post normaal mee. FANN heeft vrijwel geen eigen ervaring (en al helemaal niet met de nieuwe generatie) maar wel een grote bek. Dat is nogal.... triestigjes...
Excuses?? Waarvoor? Omdat ze even geen zin had in je of niet reageerde zoals JIJ wenste??quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik stel dus, dat ze dan haar excuses moet aanbieden als ze iets met me wilt, is dat zo raar ofzo? Waarom zou ik voor een 2e keer langs gaan bij zo een meisje?
Niet altijd. Maar dat is met alles.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |