Als mannen zouden luisteren naar wat vrouwen zeggen dat ze willen zaten we nu allemaal in de friendzone.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens hem weten wij vrouwen niet wat we willen en weet hij dat beter, dus je kunt daarover met hem. Niet discussiëren.
Dat zal iedereen altijd blijven houden. Een optie om wat kalmer te worden is om meerdere vrouwen van bijna hetzelfde niveau te krijgen, maar het zal altijd zeer lastig zijn. Maar wel goed dat je er bewust van bent, weinig mensen durven dit toe te geven.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:01 schreef rozecroc het volgende:
[..]
De vijver kan bij mij zeker nog een meer worden. Mijn probleem is niet zozeer het aantrekken van vrouwen, maar eerder het aantrekken van vrouwen die ik zelf uitkies. Dan kan ik het allemaal niet zo goed loskoppelen van het eindresultaat omdat ik te zelfbewust word. In dat opzicht is er nog veel ruimte voor verbetering.
Ja iddquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:03 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ooh, om te kijken of hij haar aankon bedoel je?
Dat is goed voor later, maar niet voor de eerste paar keren dat je elkaar zietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee hoor, niet persé, het is wel grappig als je iemand goed kent en dan denkt,
ow... als hij/zij dit hoort dan reageert hij/zij zus of zo en dan is dat grappig als dat zo uitkomt.
Tjah, ik zou ook niet nat worden als vrouw van een of andere brave puppy die precies doet wat je zegt... Dan koop ik wel een puppy.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:05 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Als mannen zouden luisteren naar wat vrouwen zeggen dat ze willen zaten we nu allemaal in de friendzone.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat is goed voor later, maar niet voor de eerste paar keren dat je elkaar ziet
Mijn puppy is soms heel ondeugend hoor, rent 'ie ineens weg en gaat 'ie mensen bespringen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah, ik zou ook niet nat worden als vrouw van een of andere brave puppy die precies doet wat je zegt... Dan koop ik wel een puppy.
Net een vent dus !quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn puppy is soms heel ondeugend hoor, rent 'ie ineens weg en gaat 'ie mensen bespringen.
Puppy's volgen tenminste hun eigen intenties. Wij mensen doen dat vaak niet en gedragen zich naar sociale normen en waarden. Aan de ene kant goed, anders valt de maatschappij uit elkaar. Maar aan de andere kant is bijna iedereen een zombie van het dagelijks leven.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn puppy is soms heel ondeugend hoor, rent 'ie ineens weg en gaat 'ie mensen bespringen.
Mja dat eigen intenties verhaal heb je toch wel gelijk in, tenminste, het is toepasbaar op mezelf... En het werkt om meer open te zijn... Meer te doen wat in je opkomt...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Puppy's volgen tenminste hun eigen intenties. Wij mensen doen dat vaak niet en gedragen zich naar sociale normen en waarden. Aan de ene kant goed, anders valt de maatschappij uit elkaar. Maar aan de andere kant is bijna iedereen een zombie van het dagelijks leven.
Mijn moeder heeft een voorname rol in mijn opvoeding gehad. Die zei dan dat je vooral lief, attent en begripvol moet zijn naar vrouwen. Andere vrouwen kwamen altijd met een soortgelijk advies en het heeft natuurlijk nooit gewerkt. Totdat je zelf leert dat het al een stuk beter gaat als je doet en zegt waar je zelf zin in hebt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah, ik zou ook niet nat worden als vrouw van een of andere brave puppy die precies doet wat je zegt... Dan koop ik wel een puppy.
Prachtig hè, dieren volgen gewoon hun instinct. Als hij lekker zijn geweer uit het holster wil laten hangen, dan doet hij dat gewoon.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Puppy's volgen tenminste hun eigen intenties. Wij mensen doen dat vaak niet en gedragen zich naar sociale normen en waarden. Aan de ene kant goed, anders valt de maatschappij uit elkaar. Maar aan de andere kant is bijna iedereen een zombie van het dagelijks leven.
Mensen die niet vol zijn van zichzelfquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Kingtoppie verander alsjeblieft niet in zo;n figuur als El_Matador !
Die is zoooooooo vol van zichzelf![]()
NIET doen Mop !
ik herhaal... NIET doen !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwen doen dat wel vaker, hangt natuurlijk af van de mate van afwimpelenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:45 schreef kingtoppie het volgende:
Maar ehh,
Iemand zou nog een praktijkvoorbeeldje geven waarin iemand afgewimpelt werd, maar stug door bleef gaan en succes had met die aanpak.
En zo is het maar net.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:11 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een voorname rol in mijn opvoeding gehad. Die zei dan dat je vooral lief, attent en begripvol moet zijn naar vrouwen. Andere vrouwen kwamen altijd met een soortgelijk advies en het heeft natuurlijk nooit gewerkt. Totdat je zelf leert dat het al een stuk beter gaat als je doet en zegt waar je zelf zin in hebt.
Zou een leuk straatbeeld opleveren als wij allemaal onze intenties direct zouden opvolgen. Hoi, neuken? en voor je het weet zie je op elke hoek van de straat neukende koppeltjes.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen zeggen dingen die ze niet doen. En uiteindelijk tellen acties zwaarder dan woorden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:11 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een voorname rol in mijn opvoeding gehad. Die zei dan dat je vooral lief, attent en begripvol moet zijn naar vrouwen. Andere vrouwen kwamen altijd met een soortgelijk advies en het heeft natuurlijk nooit gewerkt. Totdat je zelf leert dat het al een stuk beter gaat als je doet en zegt waar je zelf zin in hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( ͡° ͜ʖ ͡°)
Geef dan even een voorbeeldje? Dat iemand afgewezen wordt / genegeerd en dat ze later wel opeens gaat praten met hem?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Lekkere vrouwen doen dat wel vaker, hangt natuurlijk af van de mate van afwimpelen
Voor heel de mensheidquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja dat eigen intenties verhaal heb je toch wel gelijk in, tenminste, het is toepasbaar op mezelf... En het werkt om meer open te zijn... Meer te doen wat in je opkomt...
Gewoon meer doen en zeggen eigenlijk.
Seks in het openbaar zou niet verboden moeten zijn, vind ik. Alsof iedereen ineens tegelijk seks zou hebben. Dan zie je misschien af en toen twee mensen neuken, vreselijk hoor! Loop je toch gewoon weg?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:13 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Zou een leuk straatbeeld opleveren als wij allemaal onze intenties direct zouden opvolgen. Hoi, neuken? en voor je het weet zie je op elke hoek van de straat neukende koppeltjes.
Ik snap niet hoe je kan praten over afwijzen, het kan gewoon zijn dat er in het begin een mindere mate van interesse is. Ik neem aan dat je dat bedoelde?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geef dan even een voorbeeldje? Dat iemand afgewezen wordt / genegeerd en dat ze later wel opeens gaat praten met hem?
Het zou voor sommige mensen verboden moeten worden. Ik zie het al voor me al die gepensioneerden midden in het centrumquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Seks in het openbaar zou niet verboden moeten zijn, vind ik. Alsof iedereen ineens tegelijk seks zou hebben. Dan zie je misschien af en toen twee mensen neuken, vreselijk hoor! Loop je toch gewoon weg?
Ik denk dat er vooral op festivals flink afgestoomd gaat worden dan, en wel door meer dan 2 mensen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Seks in het openbaar zou niet verboden moeten zijn, vind ik. Alsof iedereen ineens tegelijk seks zou hebben. Dan zie je misschien af en toen twee mensen neuken, vreselijk hoor! Loop je toch gewoon weg?
"Hey pap en mam! Wat toevallig dat ik jullie tegenkom in dit steegje! Wel netjes opruimen dadelijk heh! Tot zo!"quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, gewoon als je op een vrouw afstapt en je gelijk afwimpelt / geen aandacht schenkt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je kan praten over afwijzen, het kan gewoon zijn dat er in het begin een mindere mate van interesse is. Ik neem aan dat je dat bedoelde?
Zoals ik al zei, loop je toch gewoon weg?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het zou voor sommige mensen verboden moeten worden. Ik zie het al voor me al die gepensioneerden midden in het centrum
Misschien wat meer dan normaal, maar niet in het extreme denk ik.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:15 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ik denk dat er vooral op festivals flink afgestoomd gaat worden dan, en wel door meer dan 2 mensen.
Als het de norm wordt, dan zijn dat soort dingen ook niet meer gek.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:16 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
"Hey pap en mam! Wat toevallig dat ik jullie tegenkom in dit steegje! Wel netjes opruimen dadelijk heh! Tot zo!"
Hehe, ik had afgelopen weekend voor het eerst echt super extreem mijn intenties gevolgd. Even met een meid gedanst, en daarna zei een vriendin van haar dat ze sleutels tussen de borsten van haar vriendin had verstopt. En toen zag ik pas echt goed hoe mooi haar borsten waren, en toen had ik zelf zin om er aan te zitten. Toen ging ik met mijn wijsvinger haar decollete in, en gleed met mijn wijsvinger tussen haar borsten. Ik had nog niet eens wat tegen haar gezegd en ik had alleen water gedronkenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:13 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Zou een leuk straatbeeld opleveren als wij allemaal onze intenties direct zouden opvolgen. Hoi, neuken? en voor je het weet zie je op elke hoek van de straat neukende koppeltjes.
Uit jouw posts krijg ik de indruk dat ze dan meteen een chagrijnige bitch is in jouw ogen, maar ze kan toch gewoon geen interesse hebben, in jou, of in mannen n het algemeen op dat moment. Ik krijg het gevoel dat je meisjes volledig afbrandt op jou afwijzen, dat je het te persoonlijk opneemt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, gewoon als je op een vrouw afstapt en je gelijk afwimpelt / geen aandacht schenkt.
Dan ben je nu nog mooi op tijdquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hehe, ik had afgelopen weekend voor het eerst echt super extreem mijn intenties gevolgd. Even met een meid gedanst, en daarna zei een vriendin van haar dat ze sleutels tussen de borsten van haar vriendin had verstopt. En toen zag ik pas echt goed hoe mooi haar borsten waren, en toen had ik zelf zin om er aan te zitten. Toen ging ik met mijn wijsvinger haar decollete in, en gleed met mijn wijsvinger tussen haar borsten. Ik had nog niet eens wat tegen haar gezegd en ik had alleen water gedronkenIk was zo erg in het moment dat ik vergat waar ik was, ik hoop zo'n moment vaker te kunnen creeeren, dat ik alles durf.
Dit fenomeen ondervind ik niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, gewoon als je op een vrouw afstapt en je gelijk afwimpelt / geen aandacht schenkt.
Dat is jouw interpretatie, maar dat klopt niet helemaal...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Uit jouw posts krijg ik de indruk dat ze dan meteen een chagrijnige bitch is in jouw ogen, maar ze kan toch gewoon geen interesse hebben, in jou, of in mannen n het algemeen op dat moment. Ik krijg het gevoel dat je meisjes volledig afbrandt op jou afwijzen, dat je het te persoonlijk opneemt.
Ga eens naar amsterdam toe en spreek gewoon is iemand aan zonder eerst oogcontact gehad te hebben.. In een club met mannen overschot....quote:
Ook al vind ik dat mensen die echt vrouwen lastig vallen en het verkeerd doen beter naar hunzelf moeten kijken, maar dit is echt belachelijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:24 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Dan ben je nu nog mooi op tijd![]()
Brussel gaat lastigvallen vrouwen straffen
Misschien is ze wel verwaand, misschien was je de zesde al en was ze er even klaar mee, of heeft ze andere dingen aan haar hoofd.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie, maar dat klopt niet helemaal...
Als iemand mij beleefd afwimpelt zou ik haar zeker geen ''chagrijnige bitch'' vinden.
Maarja negeren etc komt wel erg verwaand over.... verwaande bitch dus
Maar ik vraag al een uur lang of iemand na zo een afwijzing kan blijven hangen en alsnog kan ''scoren''...
Ik zou zo een iemand enorm irritant vinden, ik zou me lastiggevallen voelen, maar ik krijg de indruk dat hier wordt geoppert dat je dan nog gewoon in de running bent en je gewoon moet blijven doorgaan.
Jij bent geen vrouw.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als iemand mij beleefd afwimpelt zou ik haar zeker geen ''chagrijnige bitch'' vinden.
Maar ik vraag al een uur lang of iemand na zo een afwijzing kan blijven hangen en alsnog kan ''scoren''...
Ik zou zo een iemand enorm irritant vinden, ik zou me lastiggevallen voelen, maar ik krijg de indruk dat hier wordt geoppert dat je dan nog gewoon in de running bent en je gewoon moet blijven doorgaan.
Al die kinderdagverblijven dan! Oei...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:18 schreef Fera het volgende:
Als het de norm wordt, dan zijn dat soort dingen ook niet meer gek.
Lang leven seksuele vrijheid!
Is ook irritant, moet je niet doen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als iemand zichzelf uberhaupt op enig moment te goed voelt om redelijk te reageren mag ze wel eerst der excuses aanbieden voordat ik haar weer een beetje serieus neem.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien is ze wel verwaand, misschien was je de zesde al en was ze er even klaar mee, of heeft ze andere dingen aan haar hoofd.
Na een eerste afwijzing zou je best nog even kunnen blijven hangen, of later o terug komen. Na twee of drie afwijzingen zou ik het opgeven.
Heel even snel gekeken op je fobo, waarom ben je eigenlijk met je huidige man getrouwd?quote:
Ik zeg niet dat pedo's hun gang moeten kunnen gaan ...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:28 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Al die kinderdagverblijven dan! Oei...
Wat moet ze dan doen? Kusjekroel, ik vind je leuk en lief, hoor, kusjekroel, het ligt niet aan jou, knuffel, maar nu even niet?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als iemand zichzelf uberhaupt op enig moment te goed voelt om redelijk te reageren mag ze wel eerst der excuses aanbieden voordat ik haar weer een beetje serieus neem.
Waarom zou ik moeite doen voor een meisje dat zich te goed voelt om een beetje normaal te reageren? Ik ben gekke henkie niet.
Ik ben dan ook zo weg eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als iemand zichzelf uberhaupt op enig moment te goed voelt om redelijk te reageren mag ze wel eerst der excuses aanbieden voordat ik haar weer een beetje serieus neem.
Waarom zou ik moeite doen voor een meisje dat zich te goed voelt om een beetje normaal te reageren? Ik ben gekke henkie niet.
Ik heb het over papa's en juffen...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat pedo's hun gang moeten kunnen gaan ...
''nu even niet'' voldoet welquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat moet ze dan doen? Kusjekroel, ik vind je leuk en lief, hoor, kusjekroel, het ligt niet aan jou, knuffel, maar nu even niet?
hmmm waarom ik met mijn man ben getrouwd?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:31 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Heel even snel gekeken op je fobo, waarom ben je eigenlijk met je huidige man getrouwd?
Met mijn ouders is het echt het tegenovergesteld van wat dit topic probeert te vertellen.
Jij neemt het dus als een persoonlijke belediging op.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''nu even niet'' voldoet wel![]()
Hoewel ik dan na geen ander signaal van haar kant van ''nu kan het wel'' niet op haar af zou stappen, ben er al een keer langsgeweest en ze wou me toen niet, dus waarom nu opeens wel?
Was het je eerste relatie ?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hmmm waarom ik met mijn man ben getrouwd?
Best een moeilijke vraag want ik was pas 20 jaar en nu ver 40+.
Ik denk omdat hij mij het gevoel gaf, dat ik de enigste was, dat ik bijzonder voor hem was
en niet ''inruilbaar'' voor nog 10 anderen.
Hij was voor mij dan ook ''betrouwbaar'', ik was en ben nooit bang geweest dat hij vreemd
zou gaan of me snel zou dumpen.
Ik voelde me ''thuis'' bij hem.
Ik denk dat ik het zo wel kan samenvatten als ik heel kort moet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |