Als mannen zouden luisteren naar wat vrouwen zeggen dat ze willen zaten we nu allemaal in de friendzone.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens hem weten wij vrouwen niet wat we willen en weet hij dat beter, dus je kunt daarover met hem. Niet discussiëren.
Dat zal iedereen altijd blijven houden. Een optie om wat kalmer te worden is om meerdere vrouwen van bijna hetzelfde niveau te krijgen, maar het zal altijd zeer lastig zijn. Maar wel goed dat je er bewust van bent, weinig mensen durven dit toe te geven.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:01 schreef rozecroc het volgende:
[..]
De vijver kan bij mij zeker nog een meer worden. Mijn probleem is niet zozeer het aantrekken van vrouwen, maar eerder het aantrekken van vrouwen die ik zelf uitkies. Dan kan ik het allemaal niet zo goed loskoppelen van het eindresultaat omdat ik te zelfbewust word. In dat opzicht is er nog veel ruimte voor verbetering.
Ja iddquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:03 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ooh, om te kijken of hij haar aankon bedoel je?
Dat is goed voor later, maar niet voor de eerste paar keren dat je elkaar zietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee hoor, niet persé, het is wel grappig als je iemand goed kent en dan denkt,
ow... als hij/zij dit hoort dan reageert hij/zij zus of zo en dan is dat grappig als dat zo uitkomt.
Tjah, ik zou ook niet nat worden als vrouw van een of andere brave puppy die precies doet wat je zegt... Dan koop ik wel een puppy.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:05 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Als mannen zouden luisteren naar wat vrouwen zeggen dat ze willen zaten we nu allemaal in de friendzone.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat is goed voor later, maar niet voor de eerste paar keren dat je elkaar ziet
Mijn puppy is soms heel ondeugend hoor, rent 'ie ineens weg en gaat 'ie mensen bespringen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah, ik zou ook niet nat worden als vrouw van een of andere brave puppy die precies doet wat je zegt... Dan koop ik wel een puppy.
Net een vent dus !quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn puppy is soms heel ondeugend hoor, rent 'ie ineens weg en gaat 'ie mensen bespringen.
Puppy's volgen tenminste hun eigen intenties. Wij mensen doen dat vaak niet en gedragen zich naar sociale normen en waarden. Aan de ene kant goed, anders valt de maatschappij uit elkaar. Maar aan de andere kant is bijna iedereen een zombie van het dagelijks leven.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn puppy is soms heel ondeugend hoor, rent 'ie ineens weg en gaat 'ie mensen bespringen.
Mja dat eigen intenties verhaal heb je toch wel gelijk in, tenminste, het is toepasbaar op mezelf... En het werkt om meer open te zijn... Meer te doen wat in je opkomt...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Puppy's volgen tenminste hun eigen intenties. Wij mensen doen dat vaak niet en gedragen zich naar sociale normen en waarden. Aan de ene kant goed, anders valt de maatschappij uit elkaar. Maar aan de andere kant is bijna iedereen een zombie van het dagelijks leven.
Mijn moeder heeft een voorname rol in mijn opvoeding gehad. Die zei dan dat je vooral lief, attent en begripvol moet zijn naar vrouwen. Andere vrouwen kwamen altijd met een soortgelijk advies en het heeft natuurlijk nooit gewerkt. Totdat je zelf leert dat het al een stuk beter gaat als je doet en zegt waar je zelf zin in hebt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah, ik zou ook niet nat worden als vrouw van een of andere brave puppy die precies doet wat je zegt... Dan koop ik wel een puppy.
Prachtig hè, dieren volgen gewoon hun instinct. Als hij lekker zijn geweer uit het holster wil laten hangen, dan doet hij dat gewoon.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Puppy's volgen tenminste hun eigen intenties. Wij mensen doen dat vaak niet en gedragen zich naar sociale normen en waarden. Aan de ene kant goed, anders valt de maatschappij uit elkaar. Maar aan de andere kant is bijna iedereen een zombie van het dagelijks leven.
Mensen die niet vol zijn van zichzelfquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Kingtoppie verander alsjeblieft niet in zo;n figuur als El_Matador !
Die is zoooooooo vol van zichzelf![]()
NIET doen Mop !
ik herhaal... NIET doen !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwen doen dat wel vaker, hangt natuurlijk af van de mate van afwimpelenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:45 schreef kingtoppie het volgende:
Maar ehh,
Iemand zou nog een praktijkvoorbeeldje geven waarin iemand afgewimpelt werd, maar stug door bleef gaan en succes had met die aanpak.
En zo is het maar net.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:11 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een voorname rol in mijn opvoeding gehad. Die zei dan dat je vooral lief, attent en begripvol moet zijn naar vrouwen. Andere vrouwen kwamen altijd met een soortgelijk advies en het heeft natuurlijk nooit gewerkt. Totdat je zelf leert dat het al een stuk beter gaat als je doet en zegt waar je zelf zin in hebt.
Zou een leuk straatbeeld opleveren als wij allemaal onze intenties direct zouden opvolgen. Hoi, neuken? en voor je het weet zie je op elke hoek van de straat neukende koppeltjes.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen zeggen dingen die ze niet doen. En uiteindelijk tellen acties zwaarder dan woorden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:11 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een voorname rol in mijn opvoeding gehad. Die zei dan dat je vooral lief, attent en begripvol moet zijn naar vrouwen. Andere vrouwen kwamen altijd met een soortgelijk advies en het heeft natuurlijk nooit gewerkt. Totdat je zelf leert dat het al een stuk beter gaat als je doet en zegt waar je zelf zin in hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( ͡° ͜ʖ ͡°)
Geef dan even een voorbeeldje? Dat iemand afgewezen wordt / genegeerd en dat ze later wel opeens gaat praten met hem?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Lekkere vrouwen doen dat wel vaker, hangt natuurlijk af van de mate van afwimpelen
Voor heel de mensheidquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja dat eigen intenties verhaal heb je toch wel gelijk in, tenminste, het is toepasbaar op mezelf... En het werkt om meer open te zijn... Meer te doen wat in je opkomt...
Gewoon meer doen en zeggen eigenlijk.
Seks in het openbaar zou niet verboden moeten zijn, vind ik. Alsof iedereen ineens tegelijk seks zou hebben. Dan zie je misschien af en toen twee mensen neuken, vreselijk hoor! Loop je toch gewoon weg?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:13 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Zou een leuk straatbeeld opleveren als wij allemaal onze intenties direct zouden opvolgen. Hoi, neuken? en voor je het weet zie je op elke hoek van de straat neukende koppeltjes.
Ik snap niet hoe je kan praten over afwijzen, het kan gewoon zijn dat er in het begin een mindere mate van interesse is. Ik neem aan dat je dat bedoelde?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geef dan even een voorbeeldje? Dat iemand afgewezen wordt / genegeerd en dat ze later wel opeens gaat praten met hem?
Het zou voor sommige mensen verboden moeten worden. Ik zie het al voor me al die gepensioneerden midden in het centrumquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Seks in het openbaar zou niet verboden moeten zijn, vind ik. Alsof iedereen ineens tegelijk seks zou hebben. Dan zie je misschien af en toen twee mensen neuken, vreselijk hoor! Loop je toch gewoon weg?
Ik denk dat er vooral op festivals flink afgestoomd gaat worden dan, en wel door meer dan 2 mensen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Seks in het openbaar zou niet verboden moeten zijn, vind ik. Alsof iedereen ineens tegelijk seks zou hebben. Dan zie je misschien af en toen twee mensen neuken, vreselijk hoor! Loop je toch gewoon weg?
"Hey pap en mam! Wat toevallig dat ik jullie tegenkom in dit steegje! Wel netjes opruimen dadelijk heh! Tot zo!"quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |