SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsmeet Vreeswijk bij Gripper
Op zaterdag 11 of 25 augustus wil ik weer een Vreeswijk-meet doen. Een stukkie fietsen (110-120 km max) + daarna BBQ-en in de tuin.
Voor sfeerimpressie van vorig jaar zie: Fietsmeet vreeswijk 2011, zaterdag 9 juli
Discussies over de meet van 2012 kunnen we ook weer gewoon daar voorzetten.
en om je beschikbaarheid in te vullen:
http://www.doodle.com/bqpfgy6fhs7kcfdg
al aangemeld:
Gripper
Patroon
kaasplankje en zn 30 pseudoniemen
Blik (& blikchick + blikbaby)
Captain_fabulous
misschien:
Erik92
Oksel & Okselchick
[ Bericht 5% gewijzigd door Netsplitter op 29-07-2012 12:04:31 ]Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Wat is er mis met een Bulls buzzje? Niet duur genoeg?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:03 schreef buzz1291 het volgende:
Een Bulls is toch zoiets als:
"ik wil een racefiets en ga naar de FM om de hoek want die verkoopt ze ook".
Kijk eens naar de afwerking van de lasnaden.. een gemiddelde loodgieter doet het netter.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:11 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Wat is er mis met een Bulls buzzje? Niet duur genoeg?
Gaat in het geheel niet om de prijs en voor een mountainbike vind ik het nog een acceptabel merk maar voor een racefiets....quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:11 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Wat is er mis met een Bulls buzzje? Niet duur genoeg?
Kijk ik elke keer naar als ik op mn fiets stap, ik heb er geen problemen meequote:Op donderdag 26 juli 2012 23:15 schreef Patroon het volgende:
[..]
Kijk eens naar de afwerking van de lasnaden.. een gemiddelde loodgieter doet het netter.
Dus iedereen moet maar een Bianchi (bv) kopen met uitstraling voor het dubbele van de prijs, terwijl de rest van de onderdelen precies gelijk is?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:16 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Gaat in het geheel niet om de prijs en voor een mountainbike vind ik het nog een acceptabel merk maar voor een racefiets....
- Wegen als dieplood in vergelijk met andere merken in dezelfde prijsklasse.
- Geen enkele uitstraling.
- FM die dat als enig merk racefiets verkoopt heeft meestal geen onderdeel op voorraad
Kijk voor hetzelfde geld eens naar een Canyon of een Rose. Dat ziet er gewoon veel gelikter uit.
Dat zeg ik toch niet. Ik noem als alternatief in dezelfde prijsklasse Canyon en Rose. Terwijl Cube of misschien zelfs een Stevens ook wel iets in die prijskalsse hebben. En een Bianchi in die prijskalsse zal ook niet de beste kwaliteit zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:19 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Kijk ik elke keer naar als ik op mn fiets stap, ik heb er geen problemen mee
[..]
Dus iedereen moet maar een Bianchi (bv) kopen met uitstraling voor het dubbele van de prijs, terwijl de rest van de onderdelen precies gelijk is?
Natuurlijk zijn er misschien mooiere fietsen te koop voor een kleine meerprijs. Ik zou ook het liefste op een dure Italiaan rondrijden, maar dat kan ik nou eenmaal niet betalen als student zijndequote:Op donderdag 26 juli 2012 23:22 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Ik noem als alternatief in dezelfde prijsklasse Canyon en Rose. Terwijl Cube of misschien zelfs een Stevens ook wel iets in die prijskalsse hebben. En een Bianchi in die prijskalsse zal ook niet de beste kwaliteit zijn.
Ook qua framequote:Op donderdag 26 juli 2012 23:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hebben we het nu over frames of over afgemonteerde fietsen? Want als je een afgemonteerde Bianchi wilt met het budget van een Cube fietsje zit je echt wel een segmentje lager mbt groep.
Bij een Bianchi betaal je gewoon de helft van de prijs voor die 7 letters op je framequote:Op donderdag 26 juli 2012 23:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hebben we het nu over frames of over afgemonteerde fietsen? Want als je een afgemonteerde Bianchi wilt met het budget van een Cube fietsje zit je echt wel een segmentje lager mbt groep.
Idd bepaalde Cannondale alu frames zijn lichter dan carbon. Maar daar betaal je ook genoeg voor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik nam Bulls als 1 van de vele Duitse merken. Maar idd, die Canyon Roadlite is echt een fantastisch ding. Cube is ook nog wel een alleraardigst merk. Maar klinkt gek: toch tellen looks ook wel mee hoor. Je moet toch een band met die fiets krijgen ()
Beste alu frames zijn in mijn ogen de Cannondales.
Iig bij scheurtjes of gaten compleet door de band ( glas of grote steentjes) en als de 2 putjes in je loopvlak niet meer te zien zijn, dat zijn slijtage indicatoren.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:24 schreef Erik92 het volgende:
Trouwens, ik hoorde dat de 4000s bandjes aan vervanging toe zijn als je er lek mee gaat rijden. Klopt dit? Dit is namelijk mijn 2de lek in mijn achterwiel in ongeveer 3500 a 4000 km.
Stevens schijnen echt hele goede frames te maken. Jongens bij Ruiter dakkapellen zijn best tevreden, wat ik hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:22 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Ik noem als alternatief in dezelfde prijsklasse Canyon en Rose. Terwijl Cube of misschien zelfs een Stevens ook wel iets in die prijskalsse hebben. En een Bianchi in die prijskalsse zal ook niet de beste kwaliteit zijn.
Mantel heeft altijd wel goedkope cubes staan. 2011 modellen maar daar is op zich niks mis mee.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:37 schreef eentwee het volgende:
Focus heeft ook aardige bakkies. Mooier afgewerkt dan Bulls. Beter afmontage zonder Shimano wielen. Cube al helemaal, maar dat is iets duurder dacht ik.
Dank.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:37 schreef Gripper het volgende:
[..]
Iig bij scheurtjes of gaten compleet door de band ( glas of grote steentjes) en als de 2 putjes in je loopvlak niet meer te zien zijn, dat zijn slijtage indicatoren.
Km of 4-5000 zou wel moeten kunnen met die bandjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |