Wat verwacht je precies, als je mensen haalt uit landen waar vrouwen geen betekenis hebben?quote:Seksisme op straat in Brussel
RITS-studente Sofie Peeters heeft haar eindwerk gemaakt over seksisme op straat in Brussel. In de documentaire is te zien hoe ze, telkens ze buitenkwam, werd aangesproken of toegeroepen, voornamelijk door allochtonen. Wij tonen u nu al een voorsmaakje van haar documentaire "Femme de la rue". Vanavond krijgt u in Terzake de volledige reportage te zien.
http://www.deredactie.be/(...)binnenland/1.1380360
quote:Het meisje werd verkracht door een man van Pakistaanse oorsprong.
Zij zelf is van etnisch Noorse oorsprong, zoals alle slachtoffers die werden overvallen en verkracht.
"Hij zei dat hij het recht had om te doen zoals hij wou met een vrouw"
Waarom? "Omdat dat nu eenmaal zo is in zijn religie"
"Vrouwen hebben geen rechten of meningen, hij als man is de baas."
Die vroeger voor vrouwenrechten aan het protesteren waren.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:50 schreef Scorpie het volgende:
In before de goedpratende linkse elitaire kliek
Het is eigelijk haar eigen schuld. Had ze maar niet zo uit moeten dagen met die veel te korte jurk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:50 schreef Scorpie het volgende:
In before de goedpratende linkse elitaire kliek
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:55 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Het is eigelijk haar eigen schuld. Had ze maar niet zo uit moeten dagen met die veel te korte jurk.
Kijk eerst eens naar die reportage en reageer dan maar opnieuwquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:44 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Als dat meisje gewoon een spijkerbroek, sneakers en een rugtas had aangetrokken was ze niet zo aangesproken. Daarnaast is de eerste halve minuut wel erg sexistisch tegenover mannen. Ja mannen kijken naar vrouwen, so what? Dat is de aard van het beestje.
Ik denk eerder andersom.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:01 schreef computerprobleem het volgende:
Daar zal Fatima niet blij mee zijn
Agmed zal wat te verduren hebben straks![]()
Agmed slaat Fatima iddquote:
Dan vraag ik me af welke religie dat is waar een man met een vrouw mag doen wat hij wilt.quote:
"Ze vroeg erom! Ze vragen er allemaal om!"quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:44 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Als dat meisje gewoon een spijkerbroek, sneakers en een rugtas had aangetrokken was ze niet zo aangesproken.
Totdat homo's gewelddadig worden richting hetero mannen op straat.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
"Ze vroeg erom! Ze vragen er allemaal om!"
Brussel valt toch wel mee? Er liggen alleen wat beerputten omheen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:52 schreef Nobu het volgende:
Brussel, dan noem je ook een knakenoord zeg.
Politiek-correct gehersenspoeld dus.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Die discussie daarna in Terzake ook: om de 3 zinnen hoor je een, ik wil niet generaliseren/ discrimineren maar,......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |