quote:WNL-presentatrice Merel Westrik krijgt vanaf 23 juli een eigen avondprogramma op Nederland 3. WNL Half 8 Live! staat met actuele reportages, deskundigen en andere gasten stil bij het nieuws van de dag. Ook wordt tijdens de uitzending rechtstreeks geschakeld naar jonge verslaggevers in het land.
Hoewel het nieuwe avondmagazine te zien is op het tijdstip van De Wereld Draait Door , benadrukt WNL-hoofdredacteur Bert Huisjes dat het programma „zeker geen afgeleide” van de VARA-rubriek zal zijn. „We maken zonder grote pretenties een gevarieerde nieuwsshow, zoals we dat afgelopen seizoen ook deden in de ochtend”, aldus Huisjes. „ WNL Half 8 Live! heeft veel aandacht voor nieuws, sport, politiek, misdaad en showbizz. Het programma is toegesneden op de vooravond en wordt, zoals altijd bij WNL, gebracht met een goed humeur.”
Westrik presenteert samen met Eva Jinek ook de ochtendshow Vandaag de Dag , die in september weer terug komt op de buis. WNL Half 8 Live! is tot en met 31 augustus elke werkdag te zien.
Ik werd een beetje opgewondenquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zag je 'm met z'n tieten bewegen?
Dit is toch zeker niet serieusquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is de vraag...zelfspot of een plaat voor de kop?
Zij kan er ook weinig aan doen, het is een prutprogramma.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:17 schreef Karina het volgende:
Zullen we haar een linkje sturen van dit topic
Misschien kan de redactie er iets meequote:Op donderdag 26 juli 2012 20:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zij kan er ook weinig aan doen, het is een prutprogramma.
Volgens mij bestaat die redactie uit allemaal twintigers die na een jaartje ervaring bij Hart van Nederland dit jaar de overstap naar WNL gemaakt hebben. Die weten van toeten nog blazen en zullen waarschijnlijk niet eens inzien dat het geen goed programma is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien kan de redactie er iets mee![]()
Na het weekend, denk ik.quote:Ik dacht trouwens dat het programma iets omgegooid zou worden? Was nog niets van te merken.
Het regende hier net. Helaas nog niet erg afgekoeld.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Apart, hier in Amsterdam schijnt de zon niet meer maar bij Schiphol is het nog stralend.
Nog lang niet warm genoeg.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
Merel heeft het ook warm, het werd tijd.
Tja, de ervaring met de huidige minister van BZ is dat je van diplomatieke zijde weinig tot niets hoeft te verwachten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:39 schreef Karina het volgende:
Heftig verhaal. Dapper dat ze nog geprobeerd hebben te ontsnappen, dat hoorde ik vanmiddag op de radio. Gelukkig is het goed afgelopen.
Zij zagen waarschijnlijk ook wel in dat dat gênant was. Ook dat liftmuziekje bij de hoofdgast is inmiddels verdwenen.quote:
Niet echt blijkbaarquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
In een moderne auto hoef je niet te remmen?
Het is hak op de tak tv.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:53 schreef Khaleesi het volgende:
Wat een item dit???????!!!!
Ik heb al effe niet meer gekeken maar hoopte dat ze al iets dichter bij dwdd zouden zitten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |