fuckquote:
Als de schapen er maar in zittenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:00 schreef beantherio het volgende:
Hmm. Een journalist op BBC1 verklapte zojuist veel meer dan ik wilde weten.![]()
Maar het klinkt wel goed. Beijng was een massaal spektakel-stuk dat eigenlijk weinig inhoud had. Dat lijken ze deze keer juist totaal anders te gaan doen.
Magistraal was dat.quote:
dit is ook echt waar ik aan moet denken bij de opening in beijng , gruwelijk was dit zeg !!quote:
Ja, dat bedoel ik: 17m is niks tov china 2008 ... en die 100m is nog de laagste schatting ook. Tussen de 100m en 300m lees ik vaakquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:19 schreef beantherio het volgende:
[..]
De openingsceremonie van 4 jaar geleden koste schijnbaar rond de 100 miljoen dollar.
22:00 uur toch?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:15 schreef Karina het volgende:
Het duurt al lang genoeg, ik schakel in als het ECHT begint.
Ik zag vanmiddag een stuk, mooi om het nogmaals te zien.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:19 schreef YazooW het volgende:
Op Eurosport is nu al een tijdje de opening van OS2008 bezig, fucking epic was dat. London gaat niet eens in de buurt komen van Bejing.
Moeten ze ook niet eens willen. Gewoon een ander soort show neerzetten dan het pure spektakel in Beijing.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:19 schreef YazooW het volgende:
Op Eurosport is nu al een tijdje de opening van OS2008 bezig, fucking epic was dat. London gaat niet eens in de buurt komen van Bejing.
Ik ook hoor. Morgen vanaf 10 uur al meteen veel Nederlanders in actiequote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:27 schreef Leatherface het volgende:
Tot hoe lang duurt dat, 2 uur ofzo?
Dan ga ik het niet afkijken. Daarentegen ga ik morgen meteen vroeg uit de veren om alle livesport te kijken,
Maar om dat nu "vroeg opstaan" te noemen...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Morgen vanaf 10 uur al meteen veel Nederlanders in actie
Vakantie he. Dan is dat voor mij best vroegquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar om dat nu "vroeg opstaan" te noemen...
Half 10 zelfs al.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Morgen vanaf 10 uur al meteen veel Nederlanders in actie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |