Thank youuuquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:50 schreef Ehhe het volgende:
De tattoo's zijn wel echt heel mooi Jaleesa
Ik vind ze ook wel mooi.quote:
Letterlijkquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:31 schreef Inlognaam het volgende:
Dankje Rucky!
Hier ben ik wel even zoet mee![]()
![]()
Je hebt zo wel een hoop ballen in je buik.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:31 schreef Inlognaam het volgende:
Dankje Rucky!
Hier ben ik wel even zoet mee![]()
![]()
Gare text erbij ook.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:35 schreef Inlognaam het volgende:
Om even bij Hans Teeuwen te blijven. Ik zat weer leuke speeltjes te kijken![]()
http://www.2dehands.be/mo(...)ml?list_cat=kawasaki
Dat gaat toch wel erg ver...
quote:ik verkop men kavasaky zzr600 van 96 is 2yar stil gebeft mar start nog
mar eft noc en betjie voor orden te maken voor dat die prjis is 500¤ zo mee
Ik zou ook wel willen weten wat daarmee bedoeld wordt.quote:
Met een motor kun je op je bek flikkeren, er snel tussenuit naaien, er op geilen, je er op aftrekken dus waarom zou beffen niet kunnen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zou ook wel willen weten wat daarmee bedoeld wordt.
Als ik bef dan wordt er gekronkeld dat zie ik een motor nog niet snel doen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Met een motor kun je op je bek flikkeren, er snel tussenuit naaien, er op geilen, je er op aftrekken dus waarom zou beffen niet kunnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ho ho ik dacht dat niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:06 schreef Ehhe het volgende:
Oh die is wel mooi Ganzz! Die foto is idd weg, zal straks wel ff een nieuwe plaatsen. Die foto die er stond was heel gek genomen waardoor men dacht dat ze in m'n kruis zaten te kijken
Ik wou wat zeggen maar bij nader inzien.quote:
Daar wou ik wat op zeggen zeg maar maar ik zeg dat ik niks weet te zeggen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik wou wat zeggen maar bij nader inzien.
Ik heb net een ijsje op dus als ik nu ga beffen krijg ik een dreun.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Daar wou ik wat op zeggen zeg maar maar ik zeg dat ik niks weet te zeggen.
Dat weet jij en dat weet ik maar dat houden we onder ons voordat er een rij bij de voordeur staat.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:28 schreef Ganzz het volgende:
Dat is juist erg verkoelend, ijsklontjes is ook een goed idee!
Dat is meestal het laatste wat ik hoor als ze mijn bed uitdrijven.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:05 schreef Ganzz het volgende:
Ehhe, jouw tattoo foto is weg, ik was wel benieuwd...
@ Jalees, ziet er goed uit!![]()
Ik ben zojuist thuis gekomen met een autoNu al blij met de airco
Mooie wagen Ganzz, en ze liggen ook erg lekker op de weg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:47 schreef Ehhe het volgende:
Ik vind hem wel leuk maar het plaatje had van mij wel iets vrolijker mogen kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Dat wordt weer rennen de komende week.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:54 schreef DJMO het volgende:
wat doe je als je kids hun schepijsje niet lusten?![]()
dan eet je het zelf maar op![]()
[ afbeelding ]
Mijn god DJMO, je zou een kind van jezelf kunnen wezen...quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:54 schreef DJMO het volgende:
wat doe je als je kids hun schepijsje niet lusten?![]()
dan eet je het zelf maar op![]()
[ afbeelding ]
Ik heb me eerder al eens vergist in foto's van haar of haar kind en ik ken mensen die hetzelfde is overkomen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn god DJMO, je zou een kind van jezelf kunnen wezen...
to much info...quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als ik bef dan wordt er gekronkeld dat zie ik een motor nog niet snel doen.
To late???quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
to much info...
dit wil ik NIET voor me zien!!! ik zeg NIET!!!!
sssssssssssssssssssstquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn god DJMO, je zou een kind van jezelf kunnen wezen...
Dat ben ik dus.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb me eerder al eens vergist in foto's van haar of haar kind en ik ken mensen die hetzelfde is overkomen.
Je mag genieten met je ogen dichtquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
to much info...
dit wil ik NIET voor me zien!!! ik zeg NIET!!!!
doet ff normaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:49 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Je mag genieten met je ogen dicht
Die pi!quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
doet ff normaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal
welke?quote:
Je hartje, bij elk bericht die je postquote:
ik zie hem alleen in je quote.. maar niet in mijn postquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je hartje, bij elk bericht die je postAf en toe staat ie er zo ironisch of misplaatst
Oh, is dat PI ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je hartje, bij elk bericht die je postAf en toe staat ie er zo ironisch of misplaatst
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:55 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Oh, is dat PI ?
Dat is mij ook al opgevallen. Ik dacht dat die altijd persoonlijk waren, dus als ik gequote wordt dat er dan een hartje staat en dat die voor mij is
Dan troost ik Kristen Stewart welquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:54 schreef Ireth het volgende:
Oe! Ik ga Robert wel troosten![]()
![]()
![]()
Kristen Stewart heeft spijt van overspel
Jammer dat de kwaliteit k*t is, maar je hebt zo inderdaad wel een leuke lach en een leuk koppiequote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk een foto waar ik ZELF vind dat ik leuk lach
Een leuke lach is altijd mooi om te zien.quote:
Front camera van mn telefoon, in een donkere kamer..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:54 schreef JK1982 het volgende:
Zonde dat hij niet heel scherp is.. webcam?
Ik dacht al, wanneer kont het?quote:
quote:
Als het 's middags komt dan is het goedemiddag dus dat klopt niet.quote:
Vanmiddag de deur open doen. "Yquote:
En het weekend staat ook al te wachten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dat doe ik, want moet mijn moeder binnen laten die Tyler op komt halen.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
En het weekend staat ook al te wachten.
Tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:37 schreef Rucky het volgende:
Als het 's middags komt dan is het goedemiddag dus dat klopt niet.
Dat is altijd leuk. Ik heb lekker nog helemaal geen plannen gemaakt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]Dagje Den Haag, kraamvisite en winkelen met mijn zusje. Gezellig!
Dan kan je beter goedendag zeggen dan dat je 's avonds goedemorgen zegt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
Net zoals het pas de volgende dag is als je geslapen hebt is het ochtend als je net wakker bent, dus het kán wel.
Of gewoon hoi.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:02 schreef Rucky het volgende:
Dan kan je beter goedendag zeggen dan dat je 's avonds goedemorgen zegt.
Flikker op. Vind ik soms ook wel een goede.quote:
100% NLquote:Op vrijdag 27 juli 2012 02:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Jammer dat de kwaliteit k*t is, maar je hebt zo inderdaad wel een leuke lach en een leuk koppie
Ik heb wel vaker in je fobo gespiekt en zie daar veel verschillenden gezichten. Maar ik ben er nog steeds niet uit. Er zit een stukje exotisch in je, maar wat?
mag toch hopen dat ie zijn kont altijd bij zich heeft...quote:
Daar zijn de meningen over verdeelt. De een vindt Delft bij Haaglanden horen, de ander bij Rotterdam.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:52 schreef JK1982 het volgende:
Goedemorgen!
Kahlie woont ook in de regio Rotterdam?
Dan kom je vlak bij mij in de buurt. Dan zal ik evenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:42 schreef kahlie het volgende:
goedemorgen
Ben vandaag al aan de slag geweest. Onkruid wieden (bijna klaar), 1 van de 3 zonnebloemen geplant en de handwas ligt in de schaduw te drogen (nog geen zon). Zo nog ff wat dingetjes regelen en dan mag ik rustig aan gaan doen. Vanmiddag dagje Blijdorp (gratis kaartjes). Eerste keer in 15 jaar ofzo dat ik daar weer ben. zin in
Iedereen verder ook al zin in het weekend? Ik zag hier en daar al plannen in dit topic!
Is goeddddd... wordt wel stik druk als het goed is. Eneco vrijkaartjes.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan kom je vlak bij mij in de buurt. Dan zal ik even
Ah, ok.. Nouja, in ieder geval in die hoek dusquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:12 schreef kahlie het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeelt. De een vindt Delft bij Haaglanden horen, de ander bij Rotterdam.
Yupz!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:22 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ah, ok.. Nouja, in ieder geval in die hoek dus
Pas jij op wat je zegt, ik loop er zo naar toe om je een dreun te geven.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:14 schreef kahlie het volgende:
[..]
Is goeddddd... wordt wel stik druk als het goed is. Eneco vrijkaartjes.
Zal aan je denken als ik bij de aapjes sta
Bokito!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Pas jij op wat je zegt, ik loop er zo naar toe om je een dreun te geven.
aapjes doen je na he...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zei het best aardig in vergelijking wat ik in mijn hoofd had.quote:
Het viel niet tegen nee.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zei het best aardig in vergelijking wat ik in mijn hoofd had.
Sorry, maar je bent niet eng genoeg... je zou me nooit dreunenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Regio 01x dan maarquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:12 schreef kahlie het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeelt. De een vindt Delft bij Haaglanden horen, de ander bij Rotterdam.
Hmm, je naam doet ook wel iets anders vermoeden.quote:
Ik vind het wel grappig dat je van anderen toch een soort beeld in je hoofd krijgt. En als je elkaar eens ontmoet dan klopt van dat beeld helemaal niets.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:13 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Hmm, je naam doet ook wel iets anders vermoeden.
Bij sommige dacht ik aan het voormalig Oostblok, andere weer richting ergens anders en bij weer andere een typisch Hollands meisje
En het tijdstip misschien ook wel.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:44 schreef JK1982 het volgende:
Misschien ligt het wel gewoon aan je ogen Inlog..
Hoe kan dat?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:57 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En het tijdstip misschien ook wel.
Mijn ogen doen soms wel pijn, afhankelijk van waar ik geweest ben.
Jij haalt me in de war met DJMO die heeft een draagdoek.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:28 schreef Inlognaam het volgende:
Mja, jij bleek een ouwe lul te zijnterwijl ik dacht dat ik een foto had gezien waar jij op stond en een kind droeg in een draagzak. Maar dat was dus achteraf gezien geen Rucky, tenzij die foto 15 jaar geleden gemaakt zou zijn ofzo
Whehehe, het was maar goed dat je even binnenkwam toen ik bij de balie stond want de receptioniste zal wel gedacht hebben... wie bedoelt ie nou weer
Bij Jaleesa komt het denk ik voornamelijk door de vele manieren van haardracht? Doet ze dr haar weer want anders, dan heeft ze gelijk weer een heel andere uitstraling.
Die foto ja, uit dat topic. Met een topictitel zoiets als 'Waar Rucky de draagdoek andersom draagt' .quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij haalt me in de war met DJMO die heeft een draagdoek.
Ah, zo..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:03 schreef Inlognaam het volgende:
Laat ik het netjes zeggen. Niet elk stukje stad in Nederland is even mooi door 2 oerhollandse blauwe ogen en soms waan je je in een land waar de religie is blijven hangen in de Middeleeuwen, inclusief dames met overgewicht dat ze proberen te verhullen door als een soort van mummy rond te lopen
(Ik zou zo ook niet gezien willen worden trouwens)
Dat was ik dus niet maar er hebben wel foto's van mij in het forum gestaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:14 schreef Inlognaam het volgende:
Ik dacht dus dat dit Rucky was: [SC] #42 Waar Rucky Geert in een draagdoek leert dragen.
Stilte voor de storm...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:06 schreef Kentekenplaat het volgende:
Raar weer: het is windstil, half bewolkt, tropisch warm en je hoort geen enkele vogel.
lekker daar houden!!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:22 schreef Rucky het volgende:
Gebruiksaanwijzingen en bouwtekeningen hoor je ook achteraf in te kijken.
Weekend begint goed, het regent, ik heb geen jas bij me en de trein heeft vertraging.
Ik nodig het weer wel uit om een biertje bij me te komen drinken. Dan blijft die wel.quote:
Het is tenminste niet benauwd.quote:
Daar ben je moeder voor.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:02 schreef DJMO het volgende:
kindjes zijn bij papa en ik mis het lawaai nu al![]()
linkje?quote:
http://www.imdb.com/title/tt2178380/fullcredits#castquote:
Vriendjes polittiek.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt2178380/fullcredits#cast
Casting by en Produced by is een vriendin van mij met haar man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Niet lekker die rust?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:02 schreef DJMO het volgende:
kindjes zijn bij papa en ik mis het lawaai nu al![]()
Ik heb er een stel een dreun verkocht, misschien moeten ze nog bijkomen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:09 schreef vannelle het volgende:
Rust lijkt overgewaaid naar hier. Sinds wanneer is rust besmettelijk?
Nope, wat er aan films uitgezonden wordt die wel leuk zijn staan bij mij in de kast en die hoef ik niet op tv te zien.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:50 schreef -gt- het volgende:
[..]
als je de goeie zenders hebt
is die vast wel te vinden
lolquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:54 schreef Rucky het volgende:
Nope, wat er aan films uitgezonden wordt die wel leuk zijn staan bij mij in de kast en die hoef ik niet op tv te zien.
Uitgeslapen.quote:
De reactie kan idd wel krom overkomen.quote:
Werkse dan maar vannacht.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:00 schreef -gt- het volgende:
[..]
ga slapen jij....
ik moet nog werken vannacht
en dat houdt in???quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt2178380/fullcredits#cast
Casting by en Produced by is een vriendin van mij met haar man
Nou, dat ze niet op een stoel zit, maar op het internet staat.quote:
moet je doen dan??quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:00 schreef -gt- het volgende:
[..]
ga slapen jij....
ik moet nog werken vannacht
Casting by is volgens mij het selecteren van de acteurs/actriesen, Produced by is degene die het geld bij elkaar zoekt.quote:
dus ireth gaat acteren?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Casting by is volgens mij het selecteren van de acteurs/actriesen, Produced by is degene die het geld bij elkaar zoekt.
normaal stroom makenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
moet je doen dan??
of anders gezegd: wat voor werk doe je dan?
En ik ben er ook ingetrapt en uitgegleden en vervolgens met spierpijn 2 weken op mijn bed gelegen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dus ireth gaat acteren?
deed ze hier toch ook al...
want eigenlijk vindt ze me helemaal niet lief hoor...
doe je goed ireth, iedereen trapt erin!!
* dolfina-chica knikt...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:25 schreef -gt- het volgende:
[..]
normaal stroom maken![]()
nu olie omhoog pompen
Dan werk je niet met zwakspanning dus.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:25 schreef -gt- het volgende:
[..]
normaal stroom maken![]()
nu olie omhoog pompen
ligt eraan of hij zich druk maakt.. anders werkt ie onder hoge spanningquote:
grijnsquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
* dolfina-chica knikt...
ok..
normaal fiets je op een fiets, die aangesloten staat op het stroomnetwerk?
en nu booreiland oid?
zwakspanning is een niet dodelijk voltage/aantal hzquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:34 schreef -gt- het volgende:
[..]
grijns
een fiets, das een goeie
dynamo is maar ietsepietse groterder
maar wel hetzelfde principe
nope
@rucky
ps. wtf is zwakspanning
die term kennen we niet
best slim... voor een domme rooiequote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:34 schreef -gt- het volgende:
[..]
grijns
een fiets, das een goeie
dynamo is maar ietsepietse groterder
maar wel hetzelfde principe
nope
@rucky
ps. wtf is zwakspanning
die term kennen we niet
En ik zorg er waarschijnlijk weer voor dat zijn dynamo kan draaien.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
best slim... voor een domme rooie
da heet laagspanningquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:42 schreef Rucky het volgende:
zwakspanning is een niet dodelijk voltage/aantal hz
nee, ik zei het van mezelfquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:52 schreef -gt- het volgende:
[..]
da heet laagspanning
geen zwakspanning
@d-c: is nooit door mij beweert dat jij dom bent...
rood heb ik gezien op een foto ergens jah
ennuh: mooi rood is nie lelik
O ja, maar die kennis van mij is ook wel redelijk gedateerd, blauwe ledjes kwamen net op de markt.quote:
Sorrie, ik kreeg te horen dat de regen bij mij moest blijven.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
Het is hier nog steeds 22,5 graden.En nog geen drup gezien.
Dat dacht ik al, daarom heb ik de planten op het balkon zelf maar even water gegeven.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Sorrie, ik kreeg te horen dat de regen bij mij moest blijven.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:32 schreef Inlognaam het volgende:
Wat een verwennerij!
Nu papabear nog even zn haar laten blonderen en je hebt duo penotti.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:32 schreef Inlognaam het volgende:
Wat een verwennerij!
no need for .. hij is al (grijs) blond van zichzelfquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:32 schreef Inlognaam het volgende:
Wat een verwennerij!
* Papabear naast zich kijkt en DJMO de kieteldood geeftquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
no need for .. hij is al (grijs) blond van zichzelf![]()
* DJMO runs
* Rucky Papabear bij zijn enkels pakt,5x een rondje draait en los laat. Tot over een paar weken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:42 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Papabear naast zich kijkt en DJMO de kieteldood geeft
whahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:54 schreef Inlognaam het volgende:
Ruck, heb je nog zo'n ijsje? Ik heb trek in wat lekkers.
Piccie van een leuke dame is ook goed trouwens
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:54 schreef Inlognaam het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
Alstu:quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:54 schreef Inlognaam het volgende:
Je was toch juist weer zo blij dat je blond was?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:28 schreef DJMO het volgende:
mocht mezelf vanverwennen met een nieuw kleurtje in m'n haar . heb chocolade bruin gekozen én ben zo benieuwd naar het resultaat
Die moet je dan wel eerst in de vriezer stoppen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:10 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Wat aardigTwee stuks in een!
Ik heb nog een lolly voor d'r
Het zou gekker zijn als je tot God zou bidden om dat* alsjeblieft niet te laten gebeuren.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:12 schreef DJMO het volgende:
is het raar als je moet janken om Armageddon?
Neeh hoor, zakdoekje?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:12 schreef DJMO het volgende:
is het raar als je moet janken om Armageddon?
Hebben ze je weer vrij gelaten?quote:
Nee hoeft niet, hij is zowiezo te groot in vergelijking met wat we willenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:42 schreef Pulver het volgende:
Oh, Ireth!
Ben nu toch in Lelystad en je kan het kippenhok zo krijgen.
Maar is idd maar de vraag of het loont, is toch een hoop werk en het dak moet vervangen worden.
Bedoel je dat je dat zelf kan doen of wil doen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:02 schreef Rucky het volgende:
Ik wil nog eens de 8mm filmpjes overzetten naar dvd.
Dat heeft mijn moeder laten doen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:02 schreef Rucky het volgende:
Ik wil nog eens de 8mm filmpjes overzetten naar dvd.
Geen muziek eronder zetten hoor!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat heeft mijn moeder laten doen.
Duur!!!![]()
Maar goed, wel leuk. Het nadeel: ik had de eerste keer kijken de tv harder te zetten want ik hoorde niks.
Als je het leest i het klustopic, waarom zet je dan hier je reactie neer?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 02:19 schreef komrad het volgende:
@vanelle, lees net je post in je klustopic. Veel sterkte, de situatie lijkt me behoorlijk klote!
Gaaf!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:40 schreef Ireth het volgende:
Even ter opheldering, mijn vriendin heeft oa meegeholpen aan het scriptschrijven en 1 van de personen in de film is naar mij genoemdIk speel dus zelf niet mee (alsjeblieft zeg...) maar mijn naam dus wel
omdat dat topic dicht is en ik vanelle even mijn medeleven wil betuigen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 02:24 schreef Pulver het volgende:
[..]
Als je het leest i het klustopic, waarom zet je dan hier je reactie neer?
Ohquote:Op zaterdag 28 juli 2012 02:27 schreef komrad het volgende:
[..]
omdat dat topic dicht is en ik vanelle even mijn medeleven wil betuigen.
Ik vind hem zo schitterend.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 04:24 schreef kwiebuske het volgende:
maar dit gaat me toch wel te ver
wat een idioot zeg...
Ja, het zijn poppetjes, stuk voor stuk!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 05:07 schreef kwiebuske het volgende:
zijn 3 stukken![]()
denk de linkse
maar is echt een grote gok
Waarvoor dank.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 02:27 schreef komrad het volgende:
[..]
omdat dat topic dicht is en ik vanelle even mijn medeleven wil betuigen.
Middelstequote:Op zaterdag 28 juli 2012 04:49 schreef Pulver het volgende:
En nu het raadplaatje voor de zaterdag.
Wie-o-wie is mijn zus?
Degene die het raad wint een zwoele nacht met me.
Of een Kindersuprise Verrassingsei, dat is me om het even.
Tenzei in het eitje iets zit met heel veel onderdeeltjes en je kan er een auto van maken.
Dan is ie weer voor mij en gaat de zwoele nachtsuprise in werking.
Enfin, me zus (ik vind haar best een stuk op deze foto):
[ afbeelding ]
Is er nog wat te doen vandaag?quote:
Echt, dat soort gasten (die ene zonder geld voor een normale broek dus) mogen zich van mij echt in de eerste de beste bocht naar de tyfus rijden. Wat een achterlijke mongool zeg.. Wie denkt 'ie wel niet dat 'ie is..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 04:20 schreef Pulver het volgende:
Opvrolijker dan.
Een rifaapje heeft een hele grote bek bij een open brug.
En denk een medestander te krijgen van een gast op een broemer.
Lukt hem echter niet zo.
Ik hou zo van Amsterdammers die het gewoon recht voor je plaat zeggen dat ze het niet eens met je zijn
http://www.dumpert.nl/med(...)penstaande_brug.html
Ik denk het ook.. Pulver had het ten slotte over Italiaans..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 05:07 schreef kwiebuske het volgende:
zijn 3 stukken![]()
denk de linkse
maar is echt een grote gok
Je bent de enige niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik denk het ook.. Pulver had het ten slotte over Italiaans..
Alleen dan kijk ik naar die foto, en dan naar de UI van Pulver.. En dan nog eens naar de foto, en dan weer naar...![]()
ik was.blij dat ik van dat zwarte af was :pquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:07 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Je was toch juist weer zo blij dat je blond was?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik was.blij dat ik van dat zwarte as was :p
net wakker, vanaf telefoon posten etc.. geen koffiequote:
puinruimze ...quote:
deel vier van de harry potter serie, hal vier van de zwarte markt, 28 december 2012 (de dag dat jan vier wordt) ?? er zijn zoveel 4-things te bedenkenquote:
Hier is het droog, wel bewolkt maar das niet zo erg. Geen idee hoe laat we beginnen, er hoeft ook niet heel veel verhuisd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 07:59 schreef vannelle het volgende:
Kloteweer voor een verhuizing zeg!
Alhoewel......met die warmte is het ook geen pretje.
Rond de middag zou het droog worden, hoe laat gaan jullie beginnen?
Euh........4 postings op rij?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
deel vier van de harry potter serie, hal vier van de zwarte markt, 28 december 2012 (de dag dat jan vier wordt) ?? er zijn zoveel 4-things te bedenken
we zitten, zoals het echte FOK!kers betaamt, gezellig samen onder een dekentje op de bank, laptop erbij, televisie aan, gordijnen dicht, koffie en een peukquote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:51 schreef vannelle het volgende:
Euh........4 postings op rij?
Maar hup! Uitloggen jij, ga iets leuks doen met PB, jullie hebben nu lekker de handen vrij.
Droog is het belangrijkste, hier is het ook al weer een tijdje droog. Gelukkig...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:50 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Hier is het droog, wel bewolkt maar das niet zo erg. Geen idee hoe laat we beginnen, er hoeft ook niet heel veel verhuisd.
Luister jij eens naar de wijze woorden van vannelle.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
we zitten, zoals het echte FOK!kers betaamt, gezellig samen onder een dekentje op de bank, laptop erbij, televisie aan, gordijnen dicht, koffie en een peuk
Check! Op samen en peuk na dan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
we zitten, zoals het echte FOK!kers betaamt, gezellig samen onder een dekentje op de bank, laptop erbij, televisie aan, gordijnen dicht, koffie en een peuk
quote:
quote:
De afwas moet ook gedaan worden denken we maar.quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
De afwas moet ook gedaan worden denken we maar.
daar hadden we jou voor in gehuurd weet je nog?? zodat pb en ik juist de hele dag écht vrij hadden om leuke dingen te doenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Oh ja.......had beloofd dat vandaag hier te doen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Doe je wel eerst een broek aan aub?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Oh ja.......had beloofd dat vandaag hier te doen.
* vannelle doet schort voor en gaat richting keuken
ik las een halve kilo soep gekooktquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:06 schreef vannelle het volgende:
Godsamme, gister een halve kilo snoep gekocht. Nu al bijna op.
Zoute griotten en skittles zijn lekker!!
Toen dat nummer in de top 40 stond werd ik 's morgens wakker en de tekst was een perfecte beschrijving van dat moment,quote:
Dat zijn typisch van die snoepjes dat je de zak pas weg legt als die leeg is.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:06 schreef vannelle het volgende:
Godsamme, gister een halve kilo snoep gekocht. Nu al bijna op.
Zoute griotten en skittles zijn lekker!!
strak plan ...quote:
In de winkel ook, hij vroeg of hij de zak dicht moest maken. NEUH!!!!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:09 schreef Rucky het volgende:
Dat zijn typisch van die snoepjes dat je de zak pas weg legt als die leeg is.
Ik heb wel eens bij de kassa gestaan met alleen de verpakking nog in mijn handen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
In de winkel ook, hij vroeg of hij de zak dicht moest maken. NEUH!!!!
Dus bij Bakker Bart stond ik al snoepende eten te bestellen.
Dat ging nou niet, moest aan de kassa nog gewogen wordenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb wel eens bij de kassa gestaan met alleen de verpakking nog in mijn handen.
gewoon laten groeien, zie je het vanzelf...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:33 schreef vannelle het volgende:
Vraag me af wat voor kleur haar ik zou hebben als ik haar had.....
No way dat ik het laat groeien, stel dat je gelijk hebt?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
gewoon laten groeien, zie je het vanzelf...
al gok ik dat je grijs bent
Dan scheer je je weer kaal of je verft het.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
No way dat ik het laat groeien, stel dat je gelijk hebt?
dan ben je gewoon een grijzedakduifquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
No way dat ik het laat groeien, stel dat je gelijk hebt?
zo makkelijk is het nog niet....quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:37 schreef Inlognaam het volgende:
dan heb je tenminste iets dat je wel makkelijk zelf kan verven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik verf mijn haar natuurlijk grijs en het begint aardig op gang te komen
Ook hoi !
Kut.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:14 schreef Rucky het volgende:
HD is geformateerd dus even kijken of het vandaag wel lukt met een nieuwe installatie.
Ruimte genoeg om 'm daarmee vol te zetten Rucky... al dan niet in beweging of volgepompt.quote:
Gelukkig weet ik dat dat niet zo is.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dan ben je gewoon een grijzedakduif
Ok, bruine tortelduif dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat dat niet zo is.
Als de tondeuze er overheen gaat zie ik gelukkig eigenlijk alleen maar bruine plukjes vallen.
Alleen uitkijken voor virussenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:42 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ruimte genoeg om 'm daarmee vol te zetten Rucky... al dan niet in beweging of volgepompt.
Ruimte zat maar als je besturingssysteem niet werkt....quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:42 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ruimte genoeg om 'm daarmee vol te zetten Rucky... al dan niet in beweging of volgepompt.
Misschien moet er voor de zekerheid inderdaad maar een beschermrubbertje overheen doen.quote:
Tja, dan maar weer terug naar boekjes als de Tuk, Seventeen, weet ik wat nog meer.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ruimte zat maar als je besturingssysteem niet werkt....
cd werkt niet bedoel je? wat gaat er precies fout?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ruimte zat maar als je besturingssysteem niet werkt....
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:40 schreef Inlognaam het volgende:
maar jij bent dan ook een stom roodharig wijfik kan niet achterop mijn hoofd kijken of ik alles heb ingesmeerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ik verf mijn haar natuurlijk grijs en het begint aardig op gang te komen![]()
![]()
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
geloof er niets van!!!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat dat niet zo is.
Als de tondeuze er overheen gaat zie ik gelukkig eigenlijk alleen maar bruine plukjes vallen.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:43 schreef Inlognaam het volgende:
Goedemorgen trouwens.
Ik ga zo maar eens een bak koffie halen bij de supermarkt. Veel makkelijker als zelf het koffiezetapparaat aan te zwengelen.
Die heb ik al uit met een beetje mazzel liggen de nieuwe edities maandag op de mat.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:46 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Tja, dan maar weer terug naar boekjes als de Tuk, Seventeen, weet ik wat nog meer.
zien = geloven!!quote:
afwasambitie!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:51 schreef Rucky het volgende:
Ik ga boodschappen halen moet ik nog wat meenemen?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik kan niet achterop mijn hoofd kijken of ik alles heb ingesmeerd!!
[..]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee, zien = weten
Aannemen wat iemand zegt = geloven
Het kassameisje. Tenzij je bij de Aldi of Lidl boodschappen doet, dan zou ik dat niet zomaar doen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:51 schreef Rucky het volgende:
Ik ga boodschappen halen moet ik nog wat meenemen?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee, zien = weten
Aannemen wat iemand zegt = geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |