Veel respect voor Wik dat hij de rol 15 jaar heeft gespeeld! Zelfs toen hij ziek was!quote:Op zondag 29 juli 2012 16:44 schreef Frey het volgende:
Ik ben zo blij dat het personage Govert Harmsen, gespeeld door Wik, nooit zijn glans is verloren.
Dat heeft hij daarna nog meerdere malen aangegeven ja.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:49 schreef LetsGame het volgende:
Ik weet het zeker; als Wik nooit doodziek was geweest, was hij nooit gestopt met GTST!
...quote:Op zondag 29 juli 2012 17:11 schreef Frey het volgende:
Die uitstraling van hem ook.![]()
Met dat gestuntel bij AA&F. Hoe irritant hij ook kon zijn en hoe terecht zijn ontslag ook was, je had gewoon medelijden met hem.
AA&F? Alberts, Alberts & ... ?quote:Op zondag 29 juli 2012 17:11 schreef Frey het volgende:
Die uitstraling van hem ook.![]()
Met dat gestuntel bij AA&F. Hoe irritant hij ook kon zijn en hoe terecht zijn ontslag ook was, je had gewoon medelijden met hem.
Flash, de big fusion uit seizoen 4quote:
Ik heb seizoen 1 zojuist weer op internet gekeken ofschoon ik de box heb, ik zo ook maar weer eens aan seizoen 2 beginnen. Hoe bevalt het tot nu toe?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Flash, de big fusion uit seizoen 4
In de laatste afleveringen van DVD 7 (seizoen 2) zakt de boel wel een beetje in hoor...
Als je van plan bent s2 via internet te bekijken; dat seizoen staat helaas niet meer op YouTubequote:Op zondag 29 juli 2012 19:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 1 zojuist weer op internet gekeken ofschoon ik de box heb, ik zo ook maar weer eens aan seizoen 2 beginnen. Hoe bevalt het tot nu toe?
Kwam ik al achter inderdaad, ga het via de box kijken, daar is ie tenslotte voorquote:Op zondag 29 juli 2012 19:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als je van plan bent s2 via internet te bekijken; dat seizoen staat helaas niet meer op YouTube
Preciesquote:Op zondag 29 juli 2012 19:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kwam ik al achter inderdaad, ga het via de box kijken, daar is ie tenslotte voor
Ronald maakte van aflevering 1 t/m 4305 de muziekjesquote:Op zondag 29 juli 2012 17:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
...Zijn die deuntjes uit de eerste seizoenen eigenlijk niet te regelen via via? En wie maakte in die tijd de muziekjes, ook al Ronald?
Prachtig die eerste 2.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:39 schreef crazydiamond het volgende:
Kijk, de stagiaire van Ronald Schilperoort zet zijn composities wel online:
http://www.danielpolman.nl/pages/portfolio.html
Misschien moet Merkies eens stage gaan lopen.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad jaZelfs zijn stagiaire weet nog geweldige dingen te componeren
Dat is nou een uitstekend ideequote:Op zondag 29 juli 2012 19:43 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien moet Merkies eens stage gaan lopen.
Jaren niet meer gezien.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:49 schreef PeterKelder het volgende:
Ik hoorde bij Blauw Blauw zo'n Rozenboom-deuntje uit de eerste seizoenen
De box met de twee seizoenen kun je voor een tientje halen bij de FRSquote:Op zondag 29 juli 2012 19:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Jaren niet meer gezien.
Kan me zelfs Putman niet meer herinneren.
Nah, zo geweldig vond ik het niet. Ben meer van Baantjer.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De box met de twee seizoenen kun je voor een tientje halen bij de FRS
Die komen dan ook uit de KPM music library:quote:Op zondag 29 juli 2012 19:49 schreef PeterKelder het volgende:
Ik hoorde bij Blauw Blauw zo'n Rozenboom-deuntje uit de eerste seizoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |