Je kan het altijd mooi online bekijkenquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:07 schreef Columbiafan het volgende:
Komt dit boogschieten wel op televisie morgen eigenlijk?
Volgens het schema komt het wel live op één van de NOS-streams. Morgen is wel nog niet zo belangrijk. Is een ranking round om de plaats in het schema te bepalen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:07 schreef Columbiafan het volgende:
Komt dit boogschieten wel op televisie morgen eigenlijk?
Achzo, ja bedankt, zit wel niet in Nederland maar dan zal de stream ook wel op de eurovision site te vinden zijn neem ik aanquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Volgens het schema komt het wel live op één van de NOS-streams. Morgen is wel nog niet zo belangrijk. Is een ranking round om de plaats in het schema te bepalen.
Klopt, de NOS-streams zijn eigenlijk een doorschakeling van de Eurovision streams.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:11 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Achzo, ja bedankt, zit wel niet in Nederland maar dan zal de stream ook wel op de eurovision site te vinden zijn neem ik aan
Kun je er in de ranking round nog niet uitvliegen dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:08 schreef TheArt het volgende:
. Morgen is wel nog niet zo belangrijk. Is een ranking round om de plaats in het schema te bepalen.
Nope. Zou ook wel triest zijn. En mag ook niet. Je kan er niet uitvliegen voordat de Spelen officieel begonnen zijn. Iedereen krijgt gewoon een plaats in de loting op basis van hun prestaties in de RR.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:12 schreef Neroje het volgende:
[..]
Kun je er in de ranking round nog niet uitvliegen dan?
http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.htmlquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:13 schreef Rewimo het volgende:
Iemand een linkje naar die Eurovision streams? Ik kan mag de NOS hier niet bekijken
Dank je welquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:17 schreef TheArt het volgende:
http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.html
Hij is de enige boogschieter voor NL dus dan is het ook al meteen `centraal`quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:18 schreef marcodej het volgende:
Hier het centrale Boogschiet-topic van maken?
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:22 schreef tompsv18 het volgende:
Bij mij staat die stream er helemaal niet bij op de site van de NOS..
Waar staat dat? Ik zie alleen iets over de Team eliminatie-rondes (m) en dit is nog maar de ranking roundquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:51 schreef tralalala het volgende:
Wordt/is live uitgezonden staat erbij, dus dat gaat goed komen.
quote:Vanaf 10.00 uur: plaatsingsrondes bij het handboogschieten met Rick van der Ven (geen stream)
Bij wedstrijdschema.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:02 schreef knnth het volgende:
[..]
Waar staat dat? Ik zie alleen iets over de Team eliminatie-rondes (m) en dit is nog maar de ranking round
Ik zie het ja, jammer dan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:03 schreef ElmarO het volgende:
Als ik de site van de streams kijk zie ik dit staan onder Belangrijk vandaag:
[..]
Heeft weinig met de NOS te maken, want de NOS geeft alleen de streams door van Eurovision. Ze hebben zelf niet te kiezen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:05 schreef tompsv18 het volgende:
Zal wel weer een te onbekende sport zijn voor de NOS
Ja vastquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:05 schreef tompsv18 het volgende:
Zal wel weer een te onbekende sport zijn voor de NOS
Dan moeten ze niet neerzetten dat het nu live is.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nogmaals kan de NOS helemaal niets aan doen. Het wordt gewoon niet doorgegeven.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet neerzetten dat het nu live is.
43e dus op dit momentquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:21 schreef byah het volgende:
http://www.archery.org/Eventresults/LiveInfoDefault.aspx
om half 10 stond dat blok van 10uur ook op wordt/is live uitgezonden lampiequote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:23 schreef knnth het volgende:
[..]
byah die het verschil niet ziet tussen "Nu live" en "Wordt/is live uitgezonden"
Ah, dan is dat een fout van NOS ja. Dan nog staat er bij de stream boven wanneer de eerste uitzending is en dan nog is het niet de fout van de NOS dat er geen beeld is alleen dat ze blijkbaar zeiden dat het zo was ...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:24 schreef byah het volgende:
[..]
om half 10 stond dat blok van 10uur ook op wordt/is live uitgezonden lampie
Gaat niet echt goed met Rick dus?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:21 schreef byah het volgende:
Gaat nog nergens om, dus we hoeven ons nog geen zorgen te maken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gaat niet echt goed met Rick dus?
42e van de 64
Die bovenste ligt zelfs op WR koersquote:
Brady Ellison is de nummer 1 van de wereld idd. Hij staat nu ook pas 25e.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die bovenste ligt zelfs op WR koers
Maar ja, dat zal ie wel niet vol gaan houden lijkt me.
Overigens maak ik me inderdaad ook geen zorgen, ook Brady Ellison staat niet eens top-20 op het moment, en dat is samen met 1 van die Koreanen wel de favoriet geloof ik.
Startpositie/nummer. Zie hier: http://www.london2012.com(...)arm070900/index.htmlquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:37 schreef Neroje het volgende:
Wat zijn die toevoegingen als (14C) en dergelijke?
Hoeveel pijlen gaan ze schieten?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:32 schreef TheArt het volgende:
Ach het is de ranking round maar. Je kan je best plaats bij de eerste 20, maar 3 foute pijlen in je eerste partij en je ligt er uit tegen iemand die zich als 45e heeft geplaatst.
Overigens zijn ze nog bezig hoorIs pas net begonnen.
72 volgens mij?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:43 schreef knnth het volgende:
Hoeveel pijlen worden er geschoten? Op de off. site staat het formaat wel maar dat geldt voor de competitie (best of five enz).
Het WR in een 72 arrow ranking round staat op 696, gemiddeld 9.6667 per pijl dus.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:46 schreef Neroje het volgende:
Korea heeft als team nu 700 punten op 72 pijlen... Dat is wel tamelijk goed toch?
Halverwege zitten ze op een schema van 2094.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:48 schreef TheArt het volgende:
OR in de ranking round met 72 pijlen staat op Im, die nu 2e staat, met 687 punten.
Bij de teams staat het op 2031 van Zuid-Korea.
Ja, zag het al toen ik refreshtequote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:52 schreef knnth het volgende:
[..]
34e, nog niet iedereen had 36 pijlen geschoten
Wellicht pieken ze te vroeg!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:53 schreef zolderraam het volgende:
die koreanen gaan hier alle medailles pakken
Kun je nog echt niet zeggen denk ik, lijkt me dat een knock-out totaal anders is dan zo'n ranking round...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:53 schreef zolderraam het volgende:
Als ze maandag t/m vrijdag ook zo schieten dan wel, maar je moet maar één slechte ronde straks hebben en dan lig je er gewoon uit. En dat kan ook de Koreanen overkomen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:53 schreef zolderraam het volgende:
quote:
zuid korea aan de vlag te zienquote:
Blij dat ik in een topic zit met meer van dat soort gekken...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:01 schreef DeeBee het volgende:
Wel genot dit hoor, iedereen al weer een of ander online scoring systeem aan het refreshen voor een ranking round boogschieten.
Olympische Spelen.
Eens in de 4 jaarquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:01 schreef DeeBee het volgende:
Wel genot dit hoor, iedereen al weer een of ander online scoring systeem aan het refreshen voor een ranking round boogschieten.
Olympische Spelen.
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:01 schreef DeeBee het volgende:
Olympische Spelen.
Ach, ben allang blij dat ik een manier heb om er toch iets van te kunnen volgen. Naast dit topic natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inderdaad
Wel apart trouwens dat ik die live scoring niet via de site van de OS kon vinden, maar alleen via archery.org
Pauze na 36 pijlen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:04 schreef knnth het volgende:
Ze zijn halverwege, wordt er nu thee gedronken (het is immers op Lord's) of loopt de live scoring achter?
Niet voor niets de nummer 394 van de wereld en de slechtste op papierquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:15 schreef zolderraam het volgende:
heeft die gast uit san marino een paar pijlen naast het bord geschoten ofzo?
Lijkt me onmogelijk, de nr. 1 staat zeer goed te schieten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:27 schreef Koudewinter het volgende:
22 punten achter op nummer 1, zijn die nog in te halen?
Nee, niet te doen, maar goed dat maakt ook niet zoveel uit. Of je nou als 1e of als 22e de ranking round uitkomt, het echte werk begint toch maandag pas. Zaak is wel om niet zo matig te schieten dat je gelijk tegen een topper uitkomt in de knock-out fase.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:27 schreef Koudewinter het volgende:
22 punten achter op nummer 1, zijn die nog in te halen?
Beste 64 kwalificeren zich.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:29 schreef kl1172 het volgende:
Hoeveelste plaats/hoeveel punten moet je hebben om je te kwalificeren?
Iedereen kwalificeert zich. Het is puur op plaatsing dit. Alle 64 krijgen op basis van hun resultaat vandaag een plaats in het schema van 64 toegewezen (zeg maar ongeveer hetzelfde principe als de plaatsing op een tennistoernooi).quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:29 schreef kl1172 het volgende:
Hoeveelste plaats/hoeveel punten moet je hebben om je te kwalificeren?
57 punten in deze ronde weer.quote:
Er is geen livestreamquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:31 schreef Angelique83 het volgende:
Balen.. livestream werkt bij mij ook niet!
#gemistdus
Oj, beetje de OWS dissen?quote:
http://www.archery.org/Eventresults/LiveInfoDefault.aspxquote:
OWS, mis ik wat?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Oj, beetje de OWS dissen?
Hoe's't met Rick?
Bedankt, jammer dat het niet te zien is.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:32 schreef Neroje het volgende:
[..]
Live scores, is het enige
Olympische WinterSpelenquote:
hier is:quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:35 schreef Angelique83 het volgende:
[..]
Ow vandaar!
was hier aan het kijken maar kreeg geen beeld(A)
Oh zoquote:
1 Bubmin Kim ( 9A ) KOR 54 525quote:
nog een plek vrij voor mij in je koffertje....quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:39 schreef jde_kok het volgende:
Toch wel weer mooi om het op deze manier te volgen en te F5'en. Morgen gelukkig zelf voor 5 dagen naar Londen. Hopelijk de estafettedames live goud zien winnen.
Go Rick!
72. Nog 2 series dus.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:41 schreef wdn het volgende:
18 Rick van der Ven ( 19C ) NED 60 557
43 punten gemist.
Vraag: hoeveel pijlen moeten ze?
72quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:41 schreef wdn het volgende:
18 Rick van der Ven ( 19C ) NED 60 557
43 punten gemist.
Vraag: hoeveel pijlen moeten ze?
Staat de hele tijd al kansloos onderaan jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:42 schreef wdn het volgende:
De nummer laatst is de enige niet tussen de 500 en 600
Ja trapte ik ook in maar zag het net op tijdquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:43 schreef TheShadow het volgende:
[..]
oh nog niet iedereen had er 60 geschoten.
Nee, alleen 60 is prima. De rest is minderquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, alleen 60 is prima. De rest is minder
hoe is het mogelijkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:52 schreef heywoodu het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)al-at-the-Games.html![]()
Geen afleiding van objecten om je heen.quote:
volgens mij is dat'm jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:58 schreef zolderraam het volgende:
moet hij nu tegen Jeff Henckels ( 20C )?
of tel ik nu verkeerd.
Jep, je telt goed. Tegen de Luxemburger.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:58 schreef zolderraam het volgende:
moet hij nu tegen Jeff Henckels ( 20C )?
of tel ik nu verkeerd.
Er waren nog geen streams, je hebt dus niets gemist. Er was trouwens zelfs geen publiek welkom op Lord'squote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:58 schreef Rewimo het volgende:
NOS streams mag ik hier niet bekijken en de Europese doen nog niks. Bah.
Maar ik begrijp dat Rick het goed heeft gedaan
Da's suf.quote:Nummer 1 werd de Koreaan Dong Huyn Im, met een score van 699 punten. Hij verbrak daarmee het wereld- en olympisch record. De laatste mijlpaal wordt echter niet erkend omdat de Spelen nog niet officieel zijn geopend.
Olympisch record kan idd alleen worden neergezet tijdens de Spelen zelf. WR telt natuurlijk wel gewoon.quote:
Als hij de laatste 16 zou halen, is dat al een prima prestatie. Jammer inderdaad dat hij dan Im treft, maar goed daar doe je helaas niets aan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:54 schreef heywoodu het volgende:
Kort overzichtje;
Van der Ven (20 vd wereld) begint tegen Henckels, nummer 36 van de wereld.
Bij winst volgt Gankin of Kamaruddin, de nummers 75 en 50 van de wereld.
Daarna, bij de laatste 16, is het waarschijnlijk toch afgelopen, daar moet hij tegen de Koreaan die dus net het wereldrecord geschoten heeft in de ranking round
Voor mij hetzelfde. Mooi stadion ookquote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:17 schreef heywoodu het volgende:
Boogschieten is alweer bezig, GB tegen Oekraïne, voor het eerst dat ik het live zie, best spannend
Sterker nog, ze hebben al verlorenquote:
Ja, volgens mij net niet goed genoeg gepresteerd op het OKT.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:34 schreef BasvB het volgende:
Oeh India blijft weer 2 punten voor staan. NL heeft geen landen team hierbij toch? Alleen een individuele speler (wat natuurlijk geweldig is)
Lukt het hier, en dan channel 6?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:52 schreef Rewimo het volgende:
Waar is dit te zien?Buiten de NOS om, die kan ik niet bekijken.
En waar is hier?quote:
Tnxquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:02 schreef Neroje het volgende:
http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.html
Pardon
Schieten te vaak buiten de gele zone.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:06 schreef Neroje het volgende:
Schiet Taipei eindelijk een 10, schieten ze er een 8 en 7 bij
Jepquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:10 schreef BasvB het volgende:
Als een land hier verliest, liggen ze er dan gelijk uit?
Als ze hem op de lijn schieten, dan krijgen ze de hoogste score. Althans, dat is wat ik van de uitleg op de stream eerder begreep.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:31 schreef Rewimo het volgende:
Mexico kreeg een extra punt, is dat dan van een twijfelpijl, op de grens van twee ringen?
Okee en dat wordt dan blijkbaar op het laatst gecorrigeerd?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:35 schreef ElmarO het volgende:
Als ze hem op de lijn schieten, dan krijgen ze de hoogste score. Althans, dat is wat ik van de uitleg op de stream eerder begreep.
Dat denk ik. Heb er zelf ook niet al te veel verstand van.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Okee en dat wordt dan blijkbaar op het laatst gecorrigeerd?
O, even zoeken bij de BBC. Die hebben 24 kanalen Olympische sport in de luchtquote:
Ow, sorry... Begint over 2 uur pas... Tijdverschilknopje vergeten aan te zettenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O, even zoeken bij de BBC. Die hebben 24 kanalen Olympische sport in de luchtWat een genot! Aanrader voor mensen die Canal Digital hebben
Ik zie op de NOS-site geen link naar een stream.quote:
Ah okee, ik kon het al niet vindenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:58 schreef Neroje het volgende:
Ow, sorry... Begint over 2 uur pas... Tijdverschilknopje vergeten aan te zetten
Toen hadden ze een nieuw WR toch?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:01 schreef Neroje het volgende:
Benieuwd of Korea et niveau van de ranking round weer kan halen
Elke keer als ik dat shot zie hoe ver ze eigenlijk weg staan, besef ik me nog meer hoe knap dit isquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:13 schreef tompsv18 het volgende:
Schieten gewoon bijna constant 10. Knap hoor
Helemaal als je je bedenkt dat die Im(?) van Zuid-Korea helemaal niet zo'n goed zicht heeft met z'n ogen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:16 schreef Neroje het volgende:
[..]
Elke keer als ik dat shot zie hoe ver ze eigenlijk weg staan, besef ik me nog meer hoe knap dit is
Die is officieel blind ja. Ergens in dit topic staat een linkje naar een artikel over hem.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:18 schreef ElmarO het volgende:
Helemaal als je je bedenkt dat die Im(?) van Zuid-Korea helemaal niet zo'n goed zicht heeft met z'n ogen.
Alsnog een evenaring van het OR. Kunnen ze wel mee leven, denk ik.quote:
Die had ik gelezen. Toch erg knap van hem.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die is officieel blind ja. Ergens in dit topic staat een linkje naar een artikel over hem.
13/20, ouchquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:18 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die ene Franse schutter staat nog niet helemaal lekker te schieten.
De boog is gespannen, dus je weet maar nooitquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:40 schreef BasvB het volgende:
Neem aan van wel ja, maar de pijl is scherp dus wie weet
Die van de 2e pijlquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:41 schreef debeterebob het volgende:
Koreanen beginnen vrij matig lijkt me. Welke is Im?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:58 schreef heywoodu het volgende:
Olympische Spelen
Eerste dagen in mijn leven dat ik boogschieten kijk, en het is echt gaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |