Je kan het altijd mooi online bekijkenquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:07 schreef Columbiafan het volgende:
Komt dit boogschieten wel op televisie morgen eigenlijk?
Volgens het schema komt het wel live op één van de NOS-streams. Morgen is wel nog niet zo belangrijk. Is een ranking round om de plaats in het schema te bepalen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:07 schreef Columbiafan het volgende:
Komt dit boogschieten wel op televisie morgen eigenlijk?
Achzo, ja bedankt, zit wel niet in Nederland maar dan zal de stream ook wel op de eurovision site te vinden zijn neem ik aanquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Volgens het schema komt het wel live op één van de NOS-streams. Morgen is wel nog niet zo belangrijk. Is een ranking round om de plaats in het schema te bepalen.
Klopt, de NOS-streams zijn eigenlijk een doorschakeling van de Eurovision streams.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:11 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Achzo, ja bedankt, zit wel niet in Nederland maar dan zal de stream ook wel op de eurovision site te vinden zijn neem ik aan
Kun je er in de ranking round nog niet uitvliegen dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:08 schreef TheArt het volgende:
. Morgen is wel nog niet zo belangrijk. Is een ranking round om de plaats in het schema te bepalen.
Nope. Zou ook wel triest zijn. En mag ook niet. Je kan er niet uitvliegen voordat de Spelen officieel begonnen zijn. Iedereen krijgt gewoon een plaats in de loting op basis van hun prestaties in de RR.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:12 schreef Neroje het volgende:
[..]
Kun je er in de ranking round nog niet uitvliegen dan?
http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.htmlquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:13 schreef Rewimo het volgende:
Iemand een linkje naar die Eurovision streams? Ik kan mag de NOS hier niet bekijken
Dank je welquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:17 schreef TheArt het volgende:
http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.html
Hij is de enige boogschieter voor NL dus dan is het ook al meteen `centraal`quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:18 schreef marcodej het volgende:
Hier het centrale Boogschiet-topic van maken?
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:22 schreef tompsv18 het volgende:
Bij mij staat die stream er helemaal niet bij op de site van de NOS..
Waar staat dat? Ik zie alleen iets over de Team eliminatie-rondes (m) en dit is nog maar de ranking roundquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:51 schreef tralalala het volgende:
Wordt/is live uitgezonden staat erbij, dus dat gaat goed komen.
quote:Vanaf 10.00 uur: plaatsingsrondes bij het handboogschieten met Rick van der Ven (geen stream)
Bij wedstrijdschema.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:02 schreef knnth het volgende:
[..]
Waar staat dat? Ik zie alleen iets over de Team eliminatie-rondes (m) en dit is nog maar de ranking round
Ik zie het ja, jammer dan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:03 schreef ElmarO het volgende:
Als ik de site van de streams kijk zie ik dit staan onder Belangrijk vandaag:
[..]
Heeft weinig met de NOS te maken, want de NOS geeft alleen de streams door van Eurovision. Ze hebben zelf niet te kiezen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:05 schreef tompsv18 het volgende:
Zal wel weer een te onbekende sport zijn voor de NOS
Ja vastquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:05 schreef tompsv18 het volgende:
Zal wel weer een te onbekende sport zijn voor de NOS
Dan moeten ze niet neerzetten dat het nu live is.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nogmaals kan de NOS helemaal niets aan doen. Het wordt gewoon niet doorgegeven.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet neerzetten dat het nu live is.
43e dus op dit momentquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:21 schreef byah het volgende:
http://www.archery.org/Eventresults/LiveInfoDefault.aspx
om half 10 stond dat blok van 10uur ook op wordt/is live uitgezonden lampiequote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:23 schreef knnth het volgende:
[..]
byah die het verschil niet ziet tussen "Nu live" en "Wordt/is live uitgezonden"
Ah, dan is dat een fout van NOS ja. Dan nog staat er bij de stream boven wanneer de eerste uitzending is en dan nog is het niet de fout van de NOS dat er geen beeld is alleen dat ze blijkbaar zeiden dat het zo was ...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:24 schreef byah het volgende:
[..]
om half 10 stond dat blok van 10uur ook op wordt/is live uitgezonden lampie
Gaat niet echt goed met Rick dus?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:21 schreef byah het volgende:
http://www.archery.org/Eventresults/LiveInfoDefault.aspx
Gaat nog nergens om, dus we hoeven ons nog geen zorgen te maken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gaat niet echt goed met Rick dus?
42e van de 64
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |